Daarna was het gewoon schoenen aantrekken en "ja, tis uit!"?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef Aardbeikwark het volgende:
Na nog een keer sex met haar gehad te hebben op mijn initiatief heb ik het maar uitgemaakt. :|
Succes TS!
Ik ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:57 schreef dreamzk het volgende:
Haha mooi, deze wil ik wel even volgen!!
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Nouja.. ze kwam gisteren uit de douche, kwam op me zitten.. bleek dat ze "daar" "nogal" wat massage-olie had zitten. En dat ze nog niet aan de..
[ afbeelding ]
was.
wtfquote:Op donderdag 1 april 2010 00:35 schreef ReWout het volgende:
ps. misschien een tip waarbij je haar min of meer dwingt het initiatief te nemen is als je in bed ligt en je iets zegt als "goh wat een kramp in me rug heb ik toch vandaag, kun je niet even over wrijven/masseren... en dan als ze wrijft gewoon zeggen ja ja daar zo" met een beetje kreun werk.
gatver, ik kan weer wat anders verzinnen voor het avondetenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Nouja.. ze kwam gisteren uit de douche, kwam op me zitten.. bleek dat ze "daar" "nogal" wat massage-olie had zitten. En dat ze nog niet aan de..
[ afbeelding ]
was.
Ja, thnx for the visualquote:Op donderdag 1 april 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |