quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een voorwaarde: wel even schoonmaken als je dermee klaar bent.ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦsǝ1ɐʇʞɔnp ɐuɐuɐuɐu oooɥooʍ sǝ1ɐʇʞɔnp
Natuurlijk niet.quote:
Ok goed daar heb je een punt.. Wanneer je inderdaad samenwoont of op jezelf woont.. Maar dat geld niet voor ieder stel natuurlijk dus dan kun je niet in je sexy setje even de duur open doen, naja ok alles kan maar of het heel verstandig is :pquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wat een slap excuus, "jij bent me steeds voor"
Ze zullen je ook nooit eens overvallen als je net uit je werk komt met alleen een badjas aan eh
die kans is ook nog aanwezig jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
En het is fucking moeilijk m'n mond te houden.
Ik verwacht eigenlijk eerst gezeur van: "vind je me niet meer aantrekkelijk.. " enzo.
is het er zo eentjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ik verwacht eigenlijk eerst gezeur van: "vind je me niet meer aantrekkelijk.. " enzo.
Hij moet de antwoorden maar alvast uit z'n hoofd lerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Adfundum het volgende:
-Heb je zorgen?
-vind je me te dik?
-heb je een ander?
krijg je al dat soort geleuter aan je hoofd.
Hahahaha, geweldige timing zeg..quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:43 schreef Oksel het volgende:
Paar weken geleden verraste ze me in nieuwe lingerie. Maar toen had ik er net 110km op de racefiets opzitten.. ja, jezus!
-is er iets?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Adfundum het volgende:
-Heb je zorgen?
-vind je me te dik?
-heb je een ander?
krijg je al dat soort geleuter aan je hoofd.
Vooral die! Daarop is geen enkel goed antwoord mogelijk...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
-is er iets?
-wat is er aan de hand, je kan me alles zeggen howr.
FOK!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Oksel het volgende:
"Ja, zou leuk zijn, maar jij bent me altijd voor!". En dat is ook wel zo.
Ja dezelfde timing als die van een stoeptegel.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik ook eens geprobeerd, had toen 3 weken geen sex![]()
Dat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou ik ben benieuwd. Ik hoop voor je dat er wat gebeurt.Anders dumpen, want dan heb je er toch niks aan.
Hoezo teveel klagen? Ik vind dit experiment wel terecht. Nu kan hij tenminste testen hoeveel hun relatie nou eigenlijk echt betekent. Liefde moet van twee kanten komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vind dat je niet teveel mag klagen.
ze weigert je niet.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb op een gegeven moment gezegd, "vanaf vandaag neem ik je alleen nog anaal. Als je wat anders wil moet je er zelf mee komen". Toen is ze vanzelf begonnen met initiatief nemen.
Dan heeft ze het tenminste gemerktquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Dan weten de vrouwen wat ze te doen staat!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef katerwater het volgende:
Het klinkt alsof de halve fok-mannenbevolking dit al geprobeerd heeft!
Maar.. maar.. single enzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef Pinterman het volgende:
Laat ik geen vrouwelijke fokker meer zien het komende half uur!
PM je adres maarquote:
En dan kom jij hier en dan moet ik zeker in mijn sexy pakje klaarzitten en het moment dat je op de bank zit met een flesje bier in de hand, kruip ik boven op je en doe je gulp open.. ....quote:
Als dat toch eens kon, haha.. Een half uur is trouwens wel kort hoor Pinterman!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Dan weten de vrouwen wat ze te doen staat!
Stelletje opblaaspoppen! Handjes uit de mouwen en laten zien dat je ook zijn piemel liefhebt. Hop hop! Laat ik geen vrouwelijke fokker meer zien het komende half uur!
Mannen mogen nog wel. Je kunt ook fokken met je vriendin onder je bureau natuurlijk.
Ga naar KLB en neem er eentje in bruikleen, daar zijn ze ook allemaal single. Dan doe je 'm over een half uurtje weer weg. Maar wel pronto, want de tijd loopt!quote:
Whiskey is ook goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
En dan kom jij hier en dan moet ik zeker in mijn sexy pakje klaarzitten en het moment dat je op de bank zit met een flesje bier in de hand, kruip ik boven op je en doe je gulp open.. ....
Kort? Toch 20 minuten langer dan ik nodig had gedachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als dat toch eens kon, haha.. Een half uur is trouwens wel kort hoor Pinterman!
Ja ok, het kan korter/sneller maar goed.. Dat is niet waar ik aan dacht toen ik het lasquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Kort? Toch 20 minuten langer dan ik nodig had gedachtMaar je mag wel langer nemen hoor. Er zijn topics op Fok! waar ze dagen, nee, weken geen vrouwen zien
Mental note taken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef Pinterman het volgende:
Ik heb op een gegeven moment gezegd, "vanaf vandaag neem ik je alleen nog anaal. Als je wat anders wil moet je er zelf mee komen". Toen is ze vanzelf begonnen met initiatief nemen.
Ja vast.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Oksel het volgende:
Het is geen situatie. We hebben het top. En ze is een topwijf.
Nou, god oh god, wát een probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja vast.Anders kwam je niet met dit probleem.
Blijkbaar is dat voor TS een probleem ja anders ga je het niet delen.quote:
Ja dat snap je toch niet he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef _Mystery_ het volgende:
Lol wijf zonder sexdrive en dan ook nog mee trouwen.
Als dat het enige is, lijkt me dat je het nog wel 'top' kunt hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat voor TS een probleem ja anders ga je het niet delen.![]()
Inderdaad, echt een hoer is het nou niet te noemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Pinterman het volgende:
Andermans vriendin op internet voor hoer uitschelden. Wat een classy helden hier! In het echte leven ben je zeker ook zo'n stoere baas
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef PartyHardy het volgende:
Ik zou het haar niet kwalijk nemen als ze niet snapt waarom je niks doet..
Van jou moet ze in een keer raden dat het om een soort van experiment gaat? dat kan je toch niet weten.. Behalve als het van te voren is aangegeven (zoals ik al zei) Ik denk dat als het andersom zou zijn, jullie mannen ook zouden denken van: pff.. der zal wel weer iets zijn? laat maar zitten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze dat niet snapt is ze niet echt heel erg snugger.
Dat dus!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef PartyHardy het volgende:
Een man mag de vrouw vaak ook wat meer verleiden/uitdagen vind ik.![]()
Mwah het gaat bij ons vaak met periodes.. maar vrouwen moeten wel meer eerst in de stemming komen denk ik..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen nemen altijd het initiatief, behalve als het op seks aankomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |