Ja vast.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:56 schreef Oksel het volgende:
Het is geen situatie. We hebben het top. En ze is een topwijf.
Nou, god oh god, wát een probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja vast.Anders kwam je niet met dit probleem.
Blijkbaar is dat voor TS een probleem ja anders ga je het niet delen.quote:
Ja dat snap je toch niet he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef _Mystery_ het volgende:
Lol wijf zonder sexdrive en dan ook nog mee trouwen.
Als dat het enige is, lijkt me dat je het nog wel 'top' kunt hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat voor TS een probleem ja anders ga je het niet delen.![]()
Inderdaad, echt een hoer is het nou niet te noemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Pinterman het volgende:
Andermans vriendin op internet voor hoer uitschelden. Wat een classy helden hier! In het echte leven ben je zeker ook zo'n stoere baas
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef PartyHardy het volgende:
Ik zou het haar niet kwalijk nemen als ze niet snapt waarom je niks doet..
Van jou moet ze in een keer raden dat het om een soort van experiment gaat? dat kan je toch niet weten.. Behalve als het van te voren is aangegeven (zoals ik al zei) Ik denk dat als het andersom zou zijn, jullie mannen ook zouden denken van: pff.. der zal wel weer iets zijn? laat maar zitten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze dat niet snapt is ze niet echt heel erg snugger.
Dat dus!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef PartyHardy het volgende:
Een man mag de vrouw vaak ook wat meer verleiden/uitdagen vind ik.![]()
Mwah het gaat bij ons vaak met periodes.. maar vrouwen moeten wel meer eerst in de stemming komen denk ik..quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Vrouwen nemen altijd het initiatief, behalve als het op seks aankomt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |