Maar er zit geeneens bier in verwerktquote:
nog even en ik ga jouw opzoekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
Je moet niet zoeken naar paashazen maar naar eieren.
Maar zonder de paashaas zijn er geen eierenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
Maar ik ben te lui om elk jaar te zoeken naar de eieren dus als ik een haas heb hoef ik dat niet meer te doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Lui beestquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ben te lui om elk jaar te zoeken naar de eieren dus als ik een haas heb hoef ik dat niet meer te doen
Leg zelf gewoon een eiquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ben te lui om elk jaar te zoeken naar de eieren dus als ik een haas heb hoef ik dat niet meer te doen
Ohquote:
Luie geldwolf.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik kan er ook nog geld aan verdienen
Jeuhquote:
Wat hij zegt.quote:
Which is?quote:
Die homo's mogen de paashaas niet smeltenquote:
Dat nummer is masterlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Die homo's mogen de paashaas niet smelten
Maar dan hebben ze nog niet het recht om de paashaas te smeltenquote:
et zijn anders wel heuse hooligansquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:01 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze nog niet het recht om de paashaas te smelten![]()
Ik maak de Heideroosjes kapot, gek of nie!!!
Wat voor honden heb je?quote:
Niet bukken he!quote:
quote:
Mn opa en oma hadden ook zo'n hondjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
King charles cavalier spaniel tricolor
en
King charles cavalier spaniel blendheim
Foto van de tricolor (genaamd Milo)
[ [url=
Sinds wanneer leggen hazen eieren dan?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wibi ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn opa en oma hadden ook zo'n hondje![]()
En morgen moet ik werken bij een bejaarde die ook zo'n hondje heeft. Haar beestje is vernoemd naar
[ afbeelding ]
Juistquote:
Alleen de paas haas je weetquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sinds wanneer leggen hazen eieren dan?!![]()
___!!
quote:
En dan aangeven hoe hoog hij kan springenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je je hond nog beter Adolf noemen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan aangeven hoe hoog hij kan springen
Gewoon met een riem slaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is gemeen![]()
Raph maakte een niet zo complimenteuze opmerking dus ik ging nephuilen. Komt huppelkind eraan om me te helpen, dacht ik, knijpt dat rotkind echt keihard in mn tiet
Dan valt de hond me aanquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is gemeen![]()
Raph maakte een niet zo complimenteuze opmerking dus ik ging nephuilen. Komt huppelkind eraan om me te helpen, dacht ik, knijpt dat rotkind echt keihard in mn tiet
Ik zeg doen!quote:
Maar wat nou als we in Afrika zouden wonen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat mag ook niet, laten we gewoon lief doen tegen elkaar
quote:
Dan zouden we geen internet hebben, en dus ook niet op FOK! kunnen. Dan zouden we voor de verandering een huis van feces makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar wat nou als we in Afrika zouden wonen?
Pak gewoon zn kamer afquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
het komt er dus op neer dat mn zoon mij in mn tiet mag knijpen en ik niks terug mag en vooral kan doen![]()
opsluiten in de kast?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
het komt er dus op neer dat mn zoon mij in mn tiet mag knijpen en ik niks terug mag en vooral kan doen![]()
En dit is nou waarom jij geen goede papa bent, en al je nakomelingen bij je weggehaald worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Pak gewoon zn kamer af![]()
(dan moe hij op straat slapen 11!!!11!!!11!EINZ!!)
Dan zaten we rijst van elkaars bord te stelen. En vliegjes van onze hongerbuikjes te vangen, om vervolgens op te eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar wat nou als we in Afrika zouden wonen?
Nee jij bent de enige die is weggehaald bij mij hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
En dit is nou waarom jij geen goede papa bent, en al je nakomelingen bij je weggehaald worden.
Juist niet. Dan kruipt hij bij zijn ouders, en kan hij nog meer in d'r tiet knijpenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
En dit is nou waarom jij geen goede papa bent, en al je nakomelingen bij je weggehaald worden.
En als er iemand kwam van het nieuws gingen we hard gillen en overdreven huilen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zaten we rijst van elkaars bord te stelen. En vliegjes van onze hongerbuikjes te vangen, om vervolgens op te eten.
Jij zou je helemaal thuis voelen tussen de negers hequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan zaten we rijst van elkaars bord te stelen. En vliegjes van onze hongerbuikjes te vangen, om vervolgens op te eten.
Lijkt mij een heel slecht planquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Juist niet. Dan kruipt hij bij zijn ouders, en kan hij nog meer in d'r tiet knijpen
En dat zijn heul geen hongerbuikjes eigenlijk, maar tienermoedersquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
En als er iemand kwam van het nieuws gingen we hard gillen en overdreven huilen.
En we zouden natuurlijk de hele dag niet werken want geld word wel gedoneerd
Vooral voor het rijst stelen jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou je helemaal thuis voelen tussen de negers he
O. Maar mama zei dat papa in een Nigeriaanse gevangenis zatquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nee jij bent de enige die is weggehaald bij mij hoor
Wegens scammen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
O. Maar mama zei dat papa in een Nigeriaanse gevangenis zat![]()
Zat ik ook, maar nadat Michielos alle bewakers met zn krav maga moves had uitgeschakeld kon ik ontsnappenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
O. Maar mama zei dat papa in een Nigeriaanse gevangenis zat![]()
Nee, ik had een plastic zakje in mijn kont gestoptquote:
Damn en die uren krijg je ook betaald neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
YEAH! IK KAN NAAR HUIS!
Om daar weer verder te gaan
Ja dan vraag je er ook wel om hoor..quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nee, ik had een plastic zakje in mijn kont gestopt
Das minderquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
YEAH! IK KAN NAAR HUIS!
Wist ik veel dat nigerie een douane had. In een land als dat ga je daar niet van uitquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Ja dan vraag je er ook wel om hoor..
Waarom dan niet eerst eten en dan pas hoi zeggen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef Gotrick het volgende:
Ik lekker hoi zeggen en daarna weg gaan om te eten... sorry.
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
YEAH! IK KAN NAAR HUIS!
Proper research is the key to succes. Onthoud dat, leerling. Ga nu maar de afwas doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Wist ik veel dat nigerie een douane had. In een land als dat ga je daar niet van uit
Mijn ouders waren weg, ze kwamen net nadat ik hoi zei aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom dan niet eerst eten en dan pas hoi zeggen?
Was het wel lekker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn ouders waren weg, ze kwamen nadat ik hoi zei net aan.
We gingen meteen eten..
Niet zo he!!! Anders mag je nooit meer bier drinkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Proper research is the key to succes. Onthoud dat, leerling. Ga nu maar de afwas doen.
Moah viel wel mee...quote:
Wat heb je dan gegeten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn ouders waren weg, ze kwamen net nadat ik hoi zei aan.
We gingen meteen eten..
Okee.., sorry vader.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Niet zo he!!! Anders mag je nooit meer bier drinken
Zo en nu pak ik het vliegtuig naar Togo voor mijn volgende "business" tripquote:
Nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Zo en nu pak ik het vliegtuig naar Togo voor mijn volgende "business" trip
Met mijn ouders ga ik naar Oteppe in de Ardennen, andere vakanties nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Nice![]()
Eigenlijk al vakantie gepland voor in zomervakantie?
Mag ik mee?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Met mijn ouders ga ik naar Oteppe in de Ardennen, andere vakanties nog niet
Jij wel toch?
Je mag wel in mn tas mee (maar wel stiekem)quote:
Joepiequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je mag wel in mn tas mee (maar wel stiekem)
Opwarm bami en satéquote:
Succes, leer zequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Joepie![]()
![]()
![]()
Maar ik ga eens even eco tentamen lerenDoei
Niet eens eendenlever met ganzenpatéquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Joepie![]()
![]()
![]()
Maar ik ga eens even eco tentamen lerenDoei
welke?quote:
Regent het daar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Panda72 het volgende:
Zo terug van franse les. Wat is het k*tweer buiten zeg het lijkt wel herfst
The girl next door op rtl 5quote:
ja en het waait hardquote:
dacht ik welquote:
quote:
Ik houd ook niet van chickflicks (sorry Huppel). Ik kijk liever naar Law and Order SVU of supernatural.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
Geef mij maar een spannende serie dan
Het is ook niet raar dat je er niet van houdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
Geef mij maar een spannende serie dan
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van chickflicks (sorry Huppel). Ik kijk liever naar Law and Order SVU of supernatural.
Nee inderdaad want iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk als wij allemaal van hetzelfde zouden houden, zou het leven maar saai zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook niet raar dat je er niet van houd
Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee inderdaad want iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk als wij allemaal van hetzelfde zouden houden, zou het leven maar saai zijn.
Daar vind ik nou niks aan. Oke als ze ruzie maken is het wel leuk maar daar ga ik toch niet het hele programma voor uitzittenquote:
JA en alle chickflicks hebben hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee inderdaad want iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk als wij allemaal van hetzelfde zouden houden, zou het leven maar saai zijn.
Ja maar mijn vader en moeder zijn beide goede klussers en maken altijd lompe opmerkingen als mensen in het blok hem zwaar falenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar vind ik nou niks aan. Oke als ze ruzie maken is het wel leuk maar daar ga ik toch niet het hele programma voor uitzitten
Even-een-onder-het-economie-leren-postquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja maar mijn vader en moeder zijn beide goede klussers en maken altijd lompe opmerkingen als mensen in het blok hem zwaar falen
Ja en er word ook nooit iemand gruwelijk vermoord of zo. Het is altijd zo zoetsappigquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
JA en alle chickflicks hebben hetzelfde verhaal.
Jongen en Meisje worden verliefd, krijgen ruzie en krijgen hun relatie op een speciale manier terug.
hahaha fantastischquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja maar mijn vader en moeder zijn beide goede klussers en maken altijd lompe opmerkingen als mensen in het blok hem zwaar falen
Hihi, ik las deze en dacht dat het over het Blok gingquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en er word ook nooit iemand gruwelijk vermoord of zo. Het is altijd zo zoetsappig
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ik las deze en dacht dat het over het Blok ging![]()
En dan ook nog geen humor of zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en er word ook nooit iemand gruwelijk vermoord of zo. Het is altijd zo zoetsappig
STquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Een boot?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Even-een-onder-het-economie-leren-post
Hoe gaat het eigenlijk met die boot?
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zo achterlijk zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Lekker Slim is ook een geweldig programma![]()
"Heeft Rotterdam wel een haven?"
Dat is ook zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het moet wel nep zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn
Dat bedoel ik kut, dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Een boot?
Mijn vader is wel een schuit aan het maken/
Oh noes, waarom?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik het niet leuk vind om een meisje/vrouw te zijn
Ik hoop vooral heel erg dat het nep isquote:
PMSquote:
Waarom niet ik vind meisje/vrouw zijn heel leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik het niet leuk vind om een meisje/vrouw te zijn
Nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik kut, dat is ongeveer hetzelfde.
Schuit => Boot
Wat is PMS?quote:
Mooiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Niet
Limburgers die nog nooit vaarwater hebben gezien noemen het een boot
Bazen noemen het een schuit
Maar gaat rustig, mn vader is mooi een beetje bezig elke dag, alleen neemt de moter de meeste tijd in en daar is hij nu mee bezig
Ja dat denk ik ook maar mijn neef had vroeger een vriendin die ook ontzettend dom was. Een aap heeft een iq van 75 maar die is nog slimmer dan haar heus.quote:
Zulke mensen ken ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar mijn neef had vroeger een vriendin die ook ontzettend dom was. Een aap heeft een iq van 75 maar die is nog slimmer dan haar heus.
Iets wat jouw vriendin hopelijk niet heeft.quote:
HEb jij soms geen geen biologie ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Premenstrueel Syndroom. Heb je geen biologie ofzo
Okee. Dan zoek je het zelf maar uit. Learn it the hard way.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
HEb jij soms geen geen biologie ofzo![]()
Denk je nou echt dat ik wat aan een dure naam heb KUT.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Okee. Dan zoek je het zelf maar uit. Learn it the hard way.
Wikipedia the hard way noemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:01 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Okee. Dan zoek je het zelf maar uit. Learn it the hard way.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Wikipedia the hard way noemen![]()
MBO?
Spreek je uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Iets wat jouw vriendin hopelijk niet heeft.Vrouwen zijn dan erg gevaarlijk
Klopt mediacollegequote:
Boris of Milo. Ah laat maar, ik kan die 2 haarballen toch niet uit elkaar houden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Klopt mediacollege
Mn honf zit voor mn toetsenbord(ik kan niks zien)
quote:
honf?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Klopt mediacollege
Zoals ik al zei ik kan niks zien.quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hond, denk dat hij niet kan blind typen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het een beetjequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
King Charles Cavalier Spanielquote:
Morgen niet naar school en gewoon dag en nacht?quote:
Zo iets jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Morgen niet naar school en gewoon dag en nacht?
die zijn liefquote:
Weet ikquote:
Dat is heul geen honf, als hij voor het toetsenbord kan zittenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:04 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Klopt mediacollege
Ik zit op de bank met de hond en mn laptop op schootquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen honf, als hij voor het toetsenbord kan zitten
Dat was toch een cavia of niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen honf, als hij voor het toetsenbord kan zitten
Helegaar niet, BanaanTelefoon heft zelfs een foto van hem!quote:
Onze was als pub al haast net zo grootquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Helegaar niet, BanaanTelefoon heft zelfs een foto van hem!
Dat jij nou een pony als hond wilquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onze was als pub al haast net zo groot
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar een grote Duitse Herder
Dan nog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik zit op de bank met de hond en mn laptop op schoot
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Koop dan tenminste nog een Mechelse herder
Foto van betreffende haarbalquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Helegaar niet, BanaanTelefoon heft zelfs een foto van hem!
Nee maar een hondquote:
jaja volgens mij wil jij een chihuahua maar durf je dat niet te zeggenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen maar een grote Duitse Herder
Ik vind het een groot uitgevallen langharige cavia, maar smaken verschillenquote:
Dit is echt geen keffer:quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaja volgens mij wil jij een chihuahua maar durf je dat niet te zeggen
Jaloezie is de grootste zonde die de mensheid kentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een groot uitgevallen langharige cavia, maar smaken verschillen
Meer een hond die eigenlijk een wolf blijkt te zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit is echt geen keffer:
[ afbeelding ]
Weet je hoe mooi dat isquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Meer een hond die eigenlijk een wolf blijkt te zijn
Dat is heul geen groot uitgevallen caviaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een groot uitgevallen langharige cavia, maar smaken verschillen
Dan is het maar goed dat ik niet zo snel jaloers benquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Jaloezie is de grootste zonde die de mensheid kent
Ik vind het ook zielig voor de cavia's dat zij ze vergelijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is heul geen groot uitgevallen cavia![]()
Cavia's kunnen wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het ook zielig voor de cavia's dat zij ze vergelijken
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor de cavia's dat zij ze vergelijken
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Cavia's kunnen wel wat hebben hoor
Maar gezien wat voor een hond wij hebben?quote:
Ik zag vandaag een turkse vrouw met een goed opgevoede mechelse lopen ;oquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Koop dan tenminste nog een Mechelse herder
Is dat zo gek dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een turkse vrouw met een goed opgevoede mechelse lopen ;o
en aan welk onderdeel dan om precies te zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Ik heb een hekel aan het vak economie
Nu ging het over belastingen, toeslagen & subsidies, inkomensquotesquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en aan welk onderdeel dan om precies te zijn?
Ik heb echt heel lang tussen de Turken en Marokkanen gewoond en mijn ervaring is dat ze, en dan vooral de vrouwen, altijd op de loop gaan voor honden. Zeker zo'n "gevaarlijke" Mechelse herder.quote:
Always look on the bright side of lifequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig, maar ik heb nu wel mooi haar.
Ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Ik heb een hekel aan het vak economie
Welke kleur?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Laat maar eens zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je het eenmaal doorhebt is het gewoon straigt forward eersteklas wiskunde toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vind het alleen wel moeilijk
Nee, nu even niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Always look on the bright side of lifeTudu-tudutudutudu
Ja, maar ik ga weer verder lerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Als je het eenmaal doorhebt is het gewoon straigt forward eersteklas wiskunde toch?
Zwart, blauw en roze. (:quote:
Nee.quote:
quote:
Nouja, dan moet je op msn tegen me gaan lullen dan kan ik het je laten zien.quote:
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, dan moet je op msn tegen me gaan lullen dan kan ik het je laten zien.
suikerspin blauw en rozequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, IK!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Wie heeft er zin in het weekend?
Ikkequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
IK NIET AFSCHIETEN VERDOMMEquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
quote:
Tenzij jij Ez; problemen op ;t werkt fixed zodat ik dit weekend alsnog naar ;m toe kan.quote:
Gewoon. ik ging proberen een foto te maken maar het zag er niet uit. En uiteindelijk was er eentje wel tof mislukt, dus toen wilde ik het nog eens proberen en toen lukte het niet meer.quote:
Ik ben ook leuk.quote:
is het ook nog wat of alleen maar zuipen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Er is kermis bij mij in de stad het dorp![]()
![]()
Meer dat tweedequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
is het ook nog wat of alleen maar zuipen?
Ja.quote:
Witquote:
Natuurkundequote:
Wit. En anders melk met dingetjes erinquote:
Je bent nooit klaar met leren.quote:
Weekenden vol gratis bier heb ik altijd zin inquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Dat denk je, jij betaalt zaterdagquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Weekenden vol gratis bier heb ik altijd zin in
Die zijn al opquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wit. En anders melk met dingetjes erin
Maar ik betaal toch altijd oraal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat denk je, jij betaalt zaterdag
Puurquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn al opheb alleen gewoon melk of puur
Is goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Laten we het daar niet over hebben..
nouquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn al opheb alleen gewoon melk of puur
De eckte eckte chocoladeliefhebber vindt zelfs pure chocolade lekker.quote:
98% pure chocoladequote:
Bij mij thuis draait DJ maxwellquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef BanaanTelefoon het volgende:
btw rick wie draait er donderdag op het feest?
Kattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Mwehehehehhe, Mauro (een van mijn katten) die komt echt om de hoek, kijkt mij met grote vragende ogen aan, en dan: "Miaaaaaa ....... auw"
Geen minimeet morgen trouwensquote:
Dat was mijn hoofd, klootzakquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Mwehehehehhe, Mauro (een van mijn katten) die komt echt om de hoek, kijkt mij met grote vragende ogen aan, en dan: "Miaaaaaa ....... auw"
Vast weer een of andere klapjostie die ze achter Centraal hebben gevonden..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Bij mij thuis draait DJ maxwell
Op school zou ik het niet weten
Het deed al pijnquote:
Ik ga niet naar Ez, hij moet overwerkenquote:
Ik ook niet, wij hadden vroeger een Dalmatier, Chandoquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Katten![]()
Niets tegen honden overigens
Stomme Eze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het deed al pijn
[..]
Ik ga niet naar Ez, hij moet overwerken
Het was echt niet mijn bedoeling om je op je hoofd te rakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het deed al pijn
[..]
Ik ga niet naar Ez, hij moet overwerken
Zijn vaak wel goede dj's , ga jij dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Vast weer een of andere klapjostie die ze achter Centraal hebben gevonden..
Dalmatiërs zijn coolquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij hadden vroeger een Dalmatier, Chando![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme werk van Ez, wat problemen geeft bedoel je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |