De eckte eckte chocoladeliefhebber vindt zelfs pure chocolade lekker.quote:
98% pure chocoladequote:
Bij mij thuis draait DJ maxwellquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef BanaanTelefoon het volgende:
btw rick wie draait er donderdag op het feest?
Kattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Mwehehehehhe, Mauro (een van mijn katten) die komt echt om de hoek, kijkt mij met grote vragende ogen aan, en dan: "Miaaaaaa ....... auw"
Geen minimeet morgen trouwensquote:
Dat was mijn hoofd, klootzakquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
Mwehehehehhe, Mauro (een van mijn katten) die komt echt om de hoek, kijkt mij met grote vragende ogen aan, en dan: "Miaaaaaa ....... auw"
Vast weer een of andere klapjostie die ze achter Centraal hebben gevonden..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Bij mij thuis draait DJ maxwell
Op school zou ik het niet weten
Het deed al pijnquote:
Ik ga niet naar Ez, hij moet overwerkenquote:
Ik ook niet, wij hadden vroeger een Dalmatier, Chandoquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Katten![]()
Niets tegen honden overigens
Stomme Eze.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het deed al pijn
[..]
Ik ga niet naar Ez, hij moet overwerken
Het was echt niet mijn bedoeling om je op je hoofd te rakenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het deed al pijn
[..]
Ik ga niet naar Ez, hij moet overwerken
Zijn vaak wel goede dj's , ga jij dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Vast weer een of andere klapjostie die ze achter Centraal hebben gevonden..
Dalmatiërs zijn coolquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij hadden vroeger een Dalmatier, Chando![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme werk van Ez, wat problemen geeft bedoel je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |