Alleen de paas haas je weetquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sinds wanneer leggen hazen eieren dan?!![]()
___!!
quote:
En dan aangeven hoe hoog hij kan springenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je je hond nog beter Adolf noemen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan aangeven hoe hoog hij kan springen
Gewoon met een riem slaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is gemeen![]()
Raph maakte een niet zo complimenteuze opmerking dus ik ging nephuilen. Komt huppelkind eraan om me te helpen, dacht ik, knijpt dat rotkind echt keihard in mn tiet
Dan valt de hond me aanquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind is gemeen![]()
Raph maakte een niet zo complimenteuze opmerking dus ik ging nephuilen. Komt huppelkind eraan om me te helpen, dacht ik, knijpt dat rotkind echt keihard in mn tiet
Ik zeg doen!quote:
Maar wat nou als we in Afrika zouden wonen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat mag ook niet, laten we gewoon lief doen tegen elkaar
quote:
Dan zouden we geen internet hebben, en dus ook niet op FOK! kunnen. Dan zouden we voor de verandering een huis van feces makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar wat nou als we in Afrika zouden wonen?
Pak gewoon zn kamer afquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
het komt er dus op neer dat mn zoon mij in mn tiet mag knijpen en ik niks terug mag en vooral kan doen![]()
opsluiten in de kast?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
het komt er dus op neer dat mn zoon mij in mn tiet mag knijpen en ik niks terug mag en vooral kan doen![]()
En dit is nou waarom jij geen goede papa bent, en al je nakomelingen bij je weggehaald worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Pak gewoon zn kamer af![]()
(dan moe hij op straat slapen 11!!!11!!!11!EINZ!!)
Dan zaten we rijst van elkaars bord te stelen. En vliegjes van onze hongerbuikjes te vangen, om vervolgens op te eten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Maar wat nou als we in Afrika zouden wonen?
Nee jij bent de enige die is weggehaald bij mij hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
En dit is nou waarom jij geen goede papa bent, en al je nakomelingen bij je weggehaald worden.
Juist niet. Dan kruipt hij bij zijn ouders, en kan hij nog meer in d'r tiet knijpenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
En dit is nou waarom jij geen goede papa bent, en al je nakomelingen bij je weggehaald worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |