Dat dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee inderdaad want iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk als wij allemaal van hetzelfde zouden houden, zou het leven maar saai zijn.
Daar vind ik nou niks aan. Oke als ze ruzie maken is het wel leuk maar daar ga ik toch niet het hele programma voor uitzittenquote:
JA en alle chickflicks hebben hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee inderdaad want iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk als wij allemaal van hetzelfde zouden houden, zou het leven maar saai zijn.
Ja maar mijn vader en moeder zijn beide goede klussers en maken altijd lompe opmerkingen als mensen in het blok hem zwaar falenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Daar vind ik nou niks aan. Oke als ze ruzie maken is het wel leuk maar daar ga ik toch niet het hele programma voor uitzitten
Even-een-onder-het-economie-leren-postquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja maar mijn vader en moeder zijn beide goede klussers en maken altijd lompe opmerkingen als mensen in het blok hem zwaar falen
Ja en er word ook nooit iemand gruwelijk vermoord of zo. Het is altijd zo zoetsappigquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
JA en alle chickflicks hebben hetzelfde verhaal.
Jongen en Meisje worden verliefd, krijgen ruzie en krijgen hun relatie op een speciale manier terug.
hahaha fantastischquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ja maar mijn vader en moeder zijn beide goede klussers en maken altijd lompe opmerkingen als mensen in het blok hem zwaar falen
Hihi, ik las deze en dacht dat het over het Blok gingquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en er word ook nooit iemand gruwelijk vermoord of zo. Het is altijd zo zoetsappig
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ik las deze en dacht dat het over het Blok ging![]()
En dan ook nog geen humor of zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en er word ook nooit iemand gruwelijk vermoord of zo. Het is altijd zo zoetsappig
STquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Een boot?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:48 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Even-een-onder-het-economie-leren-post
Hoe gaat het eigenlijk met die boot?
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zo achterlijk zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Lekker Slim is ook een geweldig programma![]()
"Heeft Rotterdam wel een haven?"
Dat is ook zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het moet wel nep zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet geloven dat er mensen zijn die zo achterlijk zijn
Dat bedoel ik kut, dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Een boot?
Mijn vader is wel een schuit aan het maken/
Oh noes, waarom?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik het niet leuk vind om een meisje/vrouw te zijn
Ik hoop vooral heel erg dat het nep isquote:
PMSquote:
Waarom niet ik vind meisje/vrouw zijn heel leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik het niet leuk vind om een meisje/vrouw te zijn
Nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik kut, dat is ongeveer hetzelfde.
Schuit => Boot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |