Weet je hoe mooi dat isquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Meer een hond die eigenlijk een wolf blijkt te zijn
Dat is heul geen groot uitgevallen caviaquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een groot uitgevallen langharige cavia, maar smaken verschillen
Dan is het maar goed dat ik niet zo snel jaloers benquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Jaloezie is de grootste zonde die de mensheid kent
Ik vind het ook zielig voor de cavia's dat zij ze vergelijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is heul geen groot uitgevallen cavia![]()
Cavia's kunnen wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Ik vind het ook zielig voor de cavia's dat zij ze vergelijken
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig voor de cavia's dat zij ze vergelijken
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Cavia's kunnen wel wat hebben hoor
Maar gezien wat voor een hond wij hebben?quote:
Ik zag vandaag een turkse vrouw met een goed opgevoede mechelse lopen ;oquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Koop dan tenminste nog een Mechelse herder
Is dat zo gek dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een turkse vrouw met een goed opgevoede mechelse lopen ;o
en aan welk onderdeel dan om precies te zijn?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Ik heb een hekel aan het vak economie
Nu ging het over belastingen, toeslagen & subsidies, inkomensquotesquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en aan welk onderdeel dan om precies te zijn?
Ik heb echt heel lang tussen de Turken en Marokkanen gewoond en mijn ervaring is dat ze, en dan vooral de vrouwen, altijd op de loop gaan voor honden. Zeker zo'n "gevaarlijke" Mechelse herder.quote:
Always look on the bright side of lifequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig, maar ik heb nu wel mooi haar.
Ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Ik heb een hekel aan het vak economie
Welke kleur?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Laat maar eens zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je het eenmaal doorhebt is het gewoon straigt forward eersteklas wiskunde toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Vind het alleen wel moeilijk
Nee, nu even niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Always look on the bright side of lifeTudu-tudutudutudu
Ja, maar ik ga weer verder lerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Als je het eenmaal doorhebt is het gewoon straigt forward eersteklas wiskunde toch?
Zwart, blauw en roze. (:quote:
Nee.quote:
quote:
Nouja, dan moet je op msn tegen me gaan lullen dan kan ik het je laten zien.quote:
Okequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, dan moet je op msn tegen me gaan lullen dan kan ik het je laten zien.
suikerspin blauw en rozequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, IK!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
Wie heeft er zin in het weekend?
Ikkequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
IK NIET AFSCHIETEN VERDOMMEquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef BanaanTelefoon het volgende:
quote:
Tenzij jij Ez; problemen op ;t werkt fixed zodat ik dit weekend alsnog naar ;m toe kan.quote:
Gewoon. ik ging proberen een foto te maken maar het zag er niet uit. En uiteindelijk was er eentje wel tof mislukt, dus toen wilde ik het nog eens proberen en toen lukte het niet meer.quote:
Ik ben ook leuk.quote:
is het ook nog wat of alleen maar zuipen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Er is kermis bij mij in de stad het dorp![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |