2e deadline ook gehaald?quote:
Ja, allang.quote:
Ik kan niks beloven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Herinner mij er vrijdag even aan dat ik aan de studie moet
Ga vogeltjes maken, ze zijn verslavendquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:43 schreef Soempie het volgende:
Heb wel de stofzuiger door het huis gehaald en de halfdode planten water gegeven.
Ik weet niet wat ik met m'n vrije tijd moet.
Haak je die?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ga vogeltjes maken, ze zijn verslavend
Ik zal eens een foto maken
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
En vanavond trainen, maar heb geen zin met dit weer
Niet op de stormbaan die ons trainingsveld heet hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Kun je wel mooie slidings maken.
een bietenveld?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet op de stormbaan die ons trainingsveld heet hoor
quote:
quote:Wij hebben voor volgende week afgesproken toch? Niet voor morgen?Heb het op een briefje geschreven, maar die ook weggegooid.
Een veld zo groot als 1 wedstrijdveld, waar alle teams het hele jaar door op moeten trainen, dat is na 3 weken al helemaal kapotgetrapt, inmiddels staat er hooguit nog 1 grassprietje opquote:
Oh wat schattig.quote:
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz0jmHu7d3Zquote:The "cheese of kings and popes," Roquefort was the favorite cheese of French Emperor Charlemagne and is still loved for its tangy, sharp taste. True Roquefort cheese is aged in caves that tunnel four miles into Mount Combalou in south-central France where the cool and humid atmosphere promotes growth of the mold Penicillium roqueforti, which gives the cheese its characteristic blue-green marbling.
So who decided to leave sheep's milk rotting in a cave for three months? According to legend, a smitten shepherd left his lunch at the mouth of a cave to woo a shepherdess and when he returned to the spot months later, he found the moldy, but delicious, cheese now known as Roquefort.
Over een maandje tuffen we weer richting Normandiė en de koelbox staat al klaar om de meest goor uitziende en de meest meurende kazen mee terug te nemen naar Nederland...quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz0jmHu7d3Z
Goh, en dan te bedenken dat de wereld van kaas er heel anders uit had gezien als die knakker had gedaan wat ik doe als ik een beschimmelde lunch die drie maanden heeft liggen rotten vind.
He, daar heb ik ook kaarten voor. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kaart voor concert de 15e mei is binnen!!
Of een stevige roodader met een Islay whisky'tje, niet te versmaden...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeh, een lekker stevig kaasje.....
lekker![]()
glaasje port erbij
nu krijg ik zin in Whisky en kaasquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of een stevige roodader met een Islay whisky'tje, niet te versmaden...
Kut, mijn auto moet ook voor morgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje, voor de APK heb je dan kentekenbewijs deel I of II nodig?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kaart voor concert de 15e mei is binnen!!
Bij Song 7 heb ik hetzelfde idee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even geluisterd, song 7 doet mij denken aan een song met de Sirtaki in de titel of tekst.
Bonus 2 zegt me helemaal niets....
Ja, ben er geweest.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Iets heel anders trouwens: is iemand van jullie wel eens in Glasgow geweest, en zoja: kun je je daar een paar daagjes vermaken?
Hup, naar buiten dan...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmm hier 26 graden
Ik zit helaas wel binnen
Ik moet nog even...quote:
Rode adertjes krijg je de volgende dag pas last van. Je bedoelt zeker roodschimmel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of een stevige roodader met een Islay whisky'tje, niet te versmaden...
quote:Een vijftienjarig meisje uit de stad Trenton, in de Amerikaanse staat New Jersey, heeft haar zevenjarige stiefzusje op een gruwelijke manier uitgebuit. De tiener heeft het meisje zondag verhuurd aan maar liefst zeven mannen en jongens, die vervolgens met haar seks hebben gehad.
De politie van Trenton heeft vandaag verklaard dat het voorval zich heeft voorgedaan tijdens een weekendfeestje bij haar in de buurt. Na het seksueel misbruik deed het meisje haar kleren weer aan waarna het huilende meisje met twee vreemden meeliep naar huis. Zij heeft zich later in het ziekenhuis aan haar verwondingen moeten laten behandelen.
Het achtergebleven tienermeisje zou vervolgens ook zichzelf hebben verhuurd voor seks met andere aanwezigen op het feest. Haar wordt nu aanranding, het aanzetten tot prostitutie en andere misdrijven ten laste gelegd.
De politie is naarstig op zoek naar de mannen en jongens die zondag op het feest aanwezig waren. Beide meisjes werden door hun ouders als vermist opgegeven. Toen het jongste eenmaal thuiskwam, zat de politie haar al op te wachten.
Valsspelen vertelt mij dat track 7quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even geluisterd, song 7 doet mij denken aan een song met de Sirtaki in de titel of tekst.
Bonus 2 zegt me helemaal niets....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. isIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, gewoon karig eten.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ohoh, beetje ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |