quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Wat een BS zeg
ik heb mijn iphone niet voorzien van een JB en werkt prima hoor
dus het is onzin om te stellen dat je met een iphone zonder JB niets kan
Ik was afhankelijk van de unlock, de unlock die met de nieuwste broadband niet mogelijk is. Ik kan nu dus niet meer bellen en dergelijke.quote:
2012 is nearby...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Biogarde het volgende:
Gisteren iets aparts. Na 2 maanden m'n telefoon niet gereboot te hebben haperde het geluid. Haperen als in stotteren
iPhone icm met een t-mobile relax abo, ik vond die iPhone abo's kut, omdat ik er niet eens een smsbundel bij af kon sluiten, op deze manier dus wel, i-net abbo er ook bovenop en klaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik ben ook van plan om één dezer dagen een IPhone aan te schaffen. Mijn focus ligt op dit moment op de 3Gs 16gb versie. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welk abonnement ik zal nemen. Vroeg me af wat jullie zoal voor abbo´s hebben en hoeveel jullie per maand betalen, hoeveel minuten, internet etc! En zitten jullie allemaal bij Tmobile?
thanks in advance van deze bijna-iPhonebezitter
Ik kan dat wel gewoon hoor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben, maar je kan toch nooit sms'en als je geen telefoonverbinding hebt?
Kijk anders eens hierquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik ben ook van plan om één dezer dagen een IPhone aan te schaffen. Mijn focus ligt op dit moment op de 3Gs 16gb versie. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welk abonnement ik zal nemen. Vroeg me af wat jullie zoal voor abbo´s hebben en hoeveel jullie per maand betalen, hoeveel minuten, internet etc! En zitten jullie allemaal bij Tmobile?
Zo ging dat bij mij ook, ik was de eerste met m'n 2G, nu hebben 6 mensen in mijn omgeving hem ook omdat ze hem zo tof vonden wanneer ze ermee speeldenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Steeds meer mensen in mijn omgeving hebben een iPhone. I like it. Heb ze allemaal wel een keer laten spelen met mijn iPhone en nu zijn ze helemaal verkocht haha
.
Wachten op de 4Gquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Steamydeluxx het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoorde dat er in juni de nieuwe iPhone komt? Klopt dat?
2011 misschien pas weer een nieuwequote:Op donderdag 1 april 2010 13:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik hoorde dat er in juni de nieuwe iPhone komt? Klopt dat?
Dat hangt maar net van je abonnement af. Zelfs binnen T-mobile is het internet met een iPhone-abonnement 2x zo snel als bij een gewoon web'n'dinges abonnement.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik switch naar een sim-only bij bijvoorbeeld hi of Telfort....is internet daar ook op 3G snelheid?
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens komt er waarschijnlijk wel een nieuw toestel eind dit jaar. Staat ergens een apart topic.
Nadat ik op annuleren gedrukt heb valt er nog weinig uit te vinkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:04 schreef chiren het volgende:
[..]
Bij die melding op annuleren klikken, vervolgens de programma's die je niet op je iPhone wilt hebben uitvinken, daarna synchroniseren. Dan blijven de programma's wel in je iTunes, maar haalt hij ze (als het goed is) van je iPhone af.
Laat even weten of dat gelukt is
quote:
Meeste wel denk ik. Ik wel, maar had sowieso al T-Mobile.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:49 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie allemaal hier Tmobile met de Iphone?
Wat niet?quote:
Is dat ontvangst weer een beetje goed dan? Ik ben toen overgesnapt naar HI omdat tmobile zo slecht bereik had ( paar jaar terug)quote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Meeste wel denk ik. Ik wel, maar had sowieso al T-Mobile.
150 minuten, 150 sms, onbeperkt 2mb interwebs, 30 euro p/m, iPhone er voor een hele kleine bijdrage bij en je bent weer het mannetje.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef Paul het volgende:
Ik wil wel de IPHONE met ongeveer 200 belminutenen internet
Hoe duur kan zo'n grapje worden dan ? Bij tmobile?
Ik zit nu bij Phonehouse, maakt het nog uit bij welke winkel je het haalt of verschilt het weinig?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
150 minuten, 150 sms, onbeperkt 2mb interwebs, 30 euro p/m, iPhone er voor een hele kleine bijdrage bij en je bent weer het mannetje.
Gast, sjouw gewoon langs de T-Mobile en stel daar je vragen.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Phonehouse, maakt het nog uit bij welke winkel je het haalt of verschilt het weinig?
Dat hoeft niet per se aan je broertje te liggen...quote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn broertje heeft na een week al condens in zijn (niet meer werkende dus) iPhone.
FAIL
* Bulletdodger aait zijn verzekeringquote:Op donderdag 1 april 2010 23:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Mijn broertje heeft na een week al condens in zijn (niet meer werkende dus) iPhone.
FAIL
quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Gast, sjouw gewoon langs de T-Mobile en stel daar je vragen.
Rukker.quote:
Iemand? Begin me ondertussen dood te ergeren aan niet werkende apps die ik het liefst wil verwijderen maar het niet voor elkaar krijgquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef poiuytr het volgende:
Zou iemand mij misschien mee kunnen helpen?
Zoals ik al eerder aan had gegeven heb ik paar Apps proberen te downloaden uit de Appstore en is dit helaas mislukt
Het probleem is nu alleen dat de bestanden wel blijven staan maar nooit gedownload zijn, dit is zeer irritant want de Appstore vraagt om het halfuur na mijn inlognaam + wachtwoord.
Aan en uit op de iPhone lukt niet nu is alleen nog 1 mogelijkheid over en dat is via Itunes alleen ben ik compleet leek op dit gebied van de iPhone.
Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe ik er nou voor zorg dat meerdere Apps die nooit gedownload zijn uit mijn iPhone verwijder, en niet dat al mijn Apps die ik nu op mijn phone heb allemaal ineens weg zijn. Ik wil ook geen bestanden overzetten.
Hieronder een screen van mijn Itunes en dan naar het tabje Programma's:
[ afbeelding ]
De Apps aan de linkerkant zijn nog van een hele tijd geleden en die hoef ik er niet meer op.
Niet eind dit jaar, gewoon van de zomer. De kans is 99,99% dat er een nieuwe iPhone uitkomt ergens in de maanden juni/juli/augustus.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Als ik switch naar een sim-only bij bijvoorbeeld hi of Telfort....is internet daar ook op 3G snelheid?
Begreep van wat mensen uit de sector dat Hi binnenkort ook met de iPhone komt.
Overigens komt er waarschijnlijk wel een nieuw toestel eind dit jaar. Staat ergens een apart topic.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:32 schreef boem-dikkie het volgende:
eBuddy Pro trouwens in de paas aanbieding. Vind 3,99 wat duur voor die enkele keer dat ik het gebruik maar 0,79cent is goed te doen.
Voor de consument zou het niks uit moeten maken.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Phonehouse, maakt het nog uit bij welke winkel je het haalt of verschilt het weinig?
Ja. Dat is de enige manier. Of je geeft je gebruikersnaam en ww van iTunes en dan kan hij alle apps die jij hebt ook krijgenquote:Op zondag 4 april 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om een legaal aangeschafte app te delen met een andere iPhone? Computer van persoon 2 ook autoriseren (waarmee hij zelf al synct), daar de app opnieuw downloaden en vervolgens zijn iPhone syncen?
Net gedaan en dat werkt idd primaquote:Op zondag 4 april 2010 16:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja. Dat is de enige manier. Of je geeft je gebruikersnaam en ww van iTunes en dan kan hij alle apps die jij hebt ook krijgen.
iPhone 3Gs ook gewoon juni 2009.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet eind dit jaar, gewoon van de zomer. De kans is 99,99% dat er een nieuwe iPhone uitkomt ergens in de maanden juni/juli/augustus.
iPhone: juni 2007.
iPhone 3G: juli 2008.
iPhone 3GS: juni/juli 2009.
iPhone 4: vul het maar in.
Mogelijk staat-ie er al op. Open iPod >> Meer >> Afspeellijst.quote:Op zondag 4 april 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
Sinds dinsdag trotse bezitster van een iPhoneLove it!!
Alleen... Had vandaag pas tijd om muziek uit te zoeken, in iTunes te zetten, aan te passen enzovoortsNu zag ik dat er automatisch een Slimme Afspeellijst was aangemaakt op basis van muziekgenre. Die wil ik wel!!
Probleem: als ik synchroniseren doe met die SA komt ie niet in m'n afspeellijsten terecht, terwijl ik 'm daar juist wil hebben. Bovendien pakt m'n iPhone om een of andere reden niet alle nummers van een genre. Als ik in iPod op iPhone genre aantik, krijg ik maar 2 van de 3 albums die in dat genre vallen.
Wat kan ik hier aan doen?Oftewel:
- Hoe krijg ik die slimme afspeellijst op mijn iPhone?
- Hoe krijg ik alle albums/nummers van een bepaald genre onder dat genre in m'n iPhone?
Thanks in advance,
iPhone noob
Daar was ik alquote:Op zondag 4 april 2010 23:57 schreef WSquater het volgende:
[..]
Mogelijk staat-ie er al op. Open iPod >> Meer >> Afspeellijst.
Daar even kijken
Trouwens, het zou wel heel vet zijn als de nieuwe iPhone een soort achterkant krijgt zoals de iPad: en dan met die zwarte strip! Gaaf! Nieuwe iPhone zal vast wel "iPhone Pro" ofzo heten. iPhone HD klinkt zo stom
oh, ja kan wel. dan heb ik het zelf veranderd (ik heb onderin nu: Album - Video - Artiest - Nummer - Meer).quote:Op maandag 5 april 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar was ik alEn daar staat het dus niet
"Afspeellijsten" staat bij mij overigens gewoon onderaan in sneltoetsbalkje
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 5 april 2010 18:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
OS 4 event op 8 april: http://gizmodo.com/550982(...)one-os-event-april-8
Er is geen betrouwbare informatie, er is alleen zoiets als common sense. Ik zal het nog een keer vertellen:quote:Op maandag 5 april 2010 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje simpel van alle tegenstrijdige berichten rondom de nieuwe iPhone. T-Mobile zal me binnenkort wel weer lastig gaan vallen over het feit dat m'n abonnement bijna afloopt en ze nú een ultiém fantástische súperaanbieding hebben, maar ik wil verdulle gewoon de nieuwe iPhone. Wat is nou de meest betrouwbare info hierover?
Hebben we het over een 3G of een 3Gs? Als je wil jailbreaken, dan zou ik niet updaten naar 3.1.3 indien je een 3Gs hebt.quote:Op maandag 5 april 2010 20:32 schreef Poeke het volgende:
Mijn iPhone loopt niet meer lekker, hij hapert af en toe en ik voelt gewoon niet meer goed Het is overigens mijn eigen schuld, ik heb veel te veel zooi en aps uitgeprobeerd en daarna weer verwijderd, maar het probleem is ontstaan nadat ik een nieuwe lock app heb geïnstalleerd 3 dagen geleden, en na diverse vastlopers er weer af heb gegooid. Hij is overigens gejailbreakt op 3.1.2
Nu wil ik graag een clean install doen maar ik weet niet zeker of ik de juiste procedure daarvoor heb bedacht
Ik dacht:
Vooraf: Backup maken van contacten in Outlook, lijstje maken van apps die ik zeker terug wil (opschrijven) muziek komt wel goed.
1 Herstellen naar de fabrieksinstellingen (itunes)
2 Updaten naar de laatste firmware 3.1.3 (itunes)
3 Jailbreaken met Snowbreeze
4 Synchorniseren met Itunes voor terugzetten van contacten en muziek
5 Apps een voor een downloaden en terugzetten
Klopt bovenstaande redenatie? Vergeet ik iets? kan het makkelijker? Moet ik nog ergens aan denken?
Is dat de aankondigins datum of de release datum?quote:Op maandag 5 april 2010 19:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen betrouwbare informatie, er is alleen zoiets als common sense. Ik zal het nog een keer vertellen:
iPhone: juni 2007
iPhone 3G: juli 2008
iPhone 3GS: juni/juli 2009
iPhone 4: nou, dat is niet zo lastig denk ik?
Releasedatum. Hoewel je vast in je agenda kan zetten dat de nieuwe iPhone 22 juni aangekondigd gaat worden.quote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Mikkel. het volgende:
[..]
Is dat de aankondigins datum of de release datum?
Ja dat zag ik ook al ergens, hoe lange tijd zit er tussen de aankondigings en de release datum in?quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Releasedatum. Hoewel je vast in je agenda kan zetten dat de nieuwe iPhone 22 juni aangekondigd gaat worden.
Nop.quote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Mikkel. het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook al ergens, hoe lange tijd zit er tussen de aankondigings en de release datum in?
Niet heel veel toch?
Ja 3GS,wel weer een van de eerste modellen dus niet het nieuwe model wat niet te jailbreaken is.quote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hebben we het over een 3G of een 3Gs? Als je wil jailbreaken, dan zou ik niet updaten naar 3.1.3 indien je een 3Gs hebt.
Succes dan met het updaten naar 3.1.3 en vervolgens een jailbreak uitvoerenquote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja 3GS,wel weer een van de eerste modellen dus niet het nieuwe model wat niet te jailbreaken is.
Komt vanzelf wel. Las dat ze de iPad al hebben gejailbreaked. Die loopt ook op 3.1.3.quote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ja 3GS,wel weer een van de eerste modellen dus niet het nieuwe model wat niet te jailbreaken is.
Voor zover ik weet is dat de enige manier. Heb er zelf nog nooit last van gehad omdat ik de muziekspeler eigenlijk alleen op de fiets gebruik. Misschien dat je vanuit andere programma's wel pauze/next/previous e.d. kunt doen met de knopjes op de headset?quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:22 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand hoe je vanuit een app terugkomt bij je iPod/muziek die op dat moment aan het spelen is? Is het dan nodig dat je de app (bv safari) dan eerst sluit? Dat is hoe ik het nu doe, erg onhandig.
Via Instellingen - Algemeen - Thuidknop iPod en iPod-knoppen selecteren. Dan kun je in een app dubbel op homeknop drukken en je muziek instellen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:22 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand hoe je vanuit een app terugkomt bij je iPod/muziek die op dat moment aan het spelen is? Is het dan nodig dat je de app (bv safari) dan eerst sluit? Dat is hoe ik het nu doe, erg onhandig.
Door je provider via Instellingen - Aanbieder automatisch te laten kiezen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:22 schreef Bulletdodger het volgende:
Heb nu ruim een week een iphone, en met de iphone heel tevreden, maar ik krijg vaak een netwerkmelding als ik op de homeknop van de iphone druk de melding dat hij het netwerk niet gevonden heeft.
Ik heb de berichtgeving al uitgezet maar dat mocht niet baten, de melding zag ik nog steeds, ondertussen heeft hij zelf weer het netwerk gevonden maar het zijn toch irritante meldingen, die ik gewoon niet wil zien.
Hoe krijg ik die meldingen weg?
zat ik ook al aan te denken, hoop dat dit het is, wordt helemaal gek van die meldingenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Door je provider via Instellingen - Aanbieder automatisch te laten kiezen.
Nope, 3.2quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel. Las dat ze de iPad al hebben gejailbreaked. Die loopt ook op 3.1.3.![]()
Untethered komt vanzelf.
Of eerder....quote:Op maandag 5 april 2010 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Releasedatum. Hoewel je vast in je agenda kan zetten dat de nieuwe iPhone 22 juni aangekondigd gaat worden.
quote:Aankomende donderdag gaat Apple iPhone OS 4.0 introduceren. Het bedrijf stuurde hiervoor afgelopen maandag uitnodigingen aan de media. Tijdens de besloten bijeenkomst zal het bedrijf meer duidelijkheid geven over de toekomst van het iPhone OS, zo laat Apple in de uitnodiging weten.
Nee. iPhone OS is niet gelijk aan iPhone-toestel..,..quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:41 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Of eerder....
http://www.techzine.nl/ni(...)e-iphone-os-4-0.html
[..]
Ja zo home screen wil ik ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef chiren het volgende:
Voor de jailbreakers, wie van jullie heeft Element al?
Draait lekker hier op een 3GS, hoor dat het op een 3G nogal traag is... En jammer dat alleen de agenda items van de huidige dag getoond kunnen worden (tot nu toe), maar eindelijk een homescreen zoals het een beetje zou horenWellicht dat zo'n optie in 4.0 ook terugkomt...
Element:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |