quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Wat een BS zeg
ik heb mijn iphone niet voorzien van een JB en werkt prima hoor
dus het is onzin om te stellen dat je met een iphone zonder JB niets kan
Ik was afhankelijk van de unlock, de unlock die met de nieuwste broadband niet mogelijk is. Ik kan nu dus niet meer bellen en dergelijke.quote:
2012 is nearby...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Biogarde het volgende:
Gisteren iets aparts. Na 2 maanden m'n telefoon niet gereboot te hebben haperde het geluid. Haperen als in stotteren
iPhone icm met een t-mobile relax abo, ik vond die iPhone abo's kut, omdat ik er niet eens een smsbundel bij af kon sluiten, op deze manier dus wel, i-net abbo er ook bovenop en klaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik ben ook van plan om één dezer dagen een IPhone aan te schaffen. Mijn focus ligt op dit moment op de 3Gs 16gb versie. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welk abonnement ik zal nemen. Vroeg me af wat jullie zoal voor abbo´s hebben en hoeveel jullie per maand betalen, hoeveel minuten, internet etc! En zitten jullie allemaal bij Tmobile?
thanks in advance van deze bijna-iPhonebezitter
Ik kan dat wel gewoon hoor?quote:Op woensdag 31 maart 2010 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan het mishebben, maar je kan toch nooit sms'en als je geen telefoonverbinding hebt?
Kijk anders eens hierquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik ben ook van plan om één dezer dagen een IPhone aan te schaffen. Mijn focus ligt op dit moment op de 3Gs 16gb versie. Ik ben er alleen nog niet helemaal uit welk abonnement ik zal nemen. Vroeg me af wat jullie zoal voor abbo´s hebben en hoeveel jullie per maand betalen, hoeveel minuten, internet etc! En zitten jullie allemaal bij Tmobile?
thanks in advance van deze bijna-iPhonebezitter
Zo ging dat bij mij ook, ik was de eerste met m'n 2G, nu hebben 6 mensen in mijn omgeving hem ook omdat ze hem zo tof vonden wanneer ze ermee speeldenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Steeds meer mensen in mijn omgeving hebben een iPhone. I like it. Heb ze allemaal wel een keer laten spelen met mijn iPhone en nu zijn ze helemaal verkocht haha
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |