quote:
Eensch.quote:
FF komt waarschijnlijk zaterdag naar mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eensch.
aan kreng'. Ga je nog wat leuks doen tijdens het 4 dagen weekend?
Samen eitjes verven...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef krengetje het volgende:
[..]
FF komt waarschijnlijk zaterdag naar mij
Als alles mee zit welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:46 schreef Delan het volgende:
[..]
oei!! niet fijn, nog 2 nachtjes slapen meisie en dan is het weekend!! zie je FF dan ook weer?
Ja ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef Delan het volgende:
[..]
ga voor je hopen dat het mee gaat zitten dan!!
Niet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
De silliconen waren sowieso nooit gespreksonderwerp
dan heb je eerder geluk dan ik! ik zie mn schatje dinsdag pas weerquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja ik ookTenminste weer iets om naar uit te kijken
Laat ik het zo stellen... Een sterilisatie klinkt steeds aantrekkelijkerquote:
Maar dan ben je wel weer helemaal beter!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef Delan het volgende:
[..]
dan heb je eerder geluk dan ik! ik zie mn schatje dinsdag pas weer
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef Delan het volgende:
[..]
dan heb je eerder geluk dan ik! ik zie mn schatje dinsdag pas weer
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen... Een sterilisatie klinkt steeds aantrekkelijker
ja dat mag ik hopen van wel ja, ben de griep helemaal zat. kijk jij maar uit dat jij geen hoofdpijn hebt na je zuipweekendjequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel weer helemaal beter!
Die was ook niet echt in raadselsquote:
ja zijn er 6 teveel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dat is balen. Zijn gewoon nog 6 dagen
Jij had de code ook al gekraakt?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was ook niet echt in raadsels.
Is dat een vereiste dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was ook niet echt in raadsels.
Echt hoor... Iedere maand pijn lijden is nu niet een fijn vooruitzichtquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Delan het volgende:
ben weer weg, mn dochter moet naar zwemles, moeders kunnen niet ziek zijn![]()
doei doei
Guido Weijers grap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
Zoals deze:
Kanker Windows Live Messenger
Pil doorslikkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Iedere maand pijn lijden is nu niet een fijn vooruitzicht
adiosquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Delan het volgende:
ben weer weg, mn dochter moet naar zwemles, moeders kunnen niet ziek zijn![]()
doei doei
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeurquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik nooit dvd's brand...het lukt namelijk niet.Gloeiende!
Dat is een begin.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Gloeiende!
het lukt niet omdat je onbekwaam bent, of lukt het niet door het programma?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik nooit dvd's brand...het lukt namelijk niet.Gloeiende!
Nope. Werkt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
das balenMaarre.. gebruik je nu niks dan?
dat welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeur
quote:
Oh mijn humeur is prima, maar dit is irritant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeur
Vandaar ook die sterilisatiequote:
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukt niet omdat je onbekwaam bent, of lukt het niet door het programma?
Heb je wel DVD geselecteerd in het DVD programma?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.
In het ene wel, maar die zegt weer dat er geen goeie map is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb je wel DVD geselecteerd in het DVD programma?
Echt hoor... de enige echt werkende oplossing is gewoon sterilisatie. En dat mag ik niet van m'n pa en maquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hormonenhad eerst een 'vrouwvriendelijke' pil.. wist nooit wanneer ik lek was enzo
je hebt nero neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.
Denk dat de dokter dat ook niet gaat doen bij jequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... de enige echt werkende oplossing is gewoon sterilisatie. En dat mag ik niet van m'n pa en maMaar, dat komt nog wel als ik uit huis ben. Hoppa!
video_ts shit waarschijnlijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het ene wel, maar die zegt weer dat er geen goeie map is.
De andere kom ik helemaal geen wijs uit.
ik heb de pil opgegeven eigenlijk..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hormonenhad eerst een 'vrouwvriendelijke' pil.. wist nooit wanneer ik lek was enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |