Echt hoor... Iedere maand pijn lijden is nu niet een fijn vooruitzichtquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Delan het volgende:
ben weer weg, mn dochter moet naar zwemles, moeders kunnen niet ziek zijn![]()
doei doei
Guido Weijers grap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
Zoals deze:
Kanker Windows Live Messenger
Pil doorslikkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Iedere maand pijn lijden is nu niet een fijn vooruitzicht
adiosquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Delan het volgende:
ben weer weg, mn dochter moet naar zwemles, moeders kunnen niet ziek zijn![]()
doei doei
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeurquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik nooit dvd's brand...het lukt namelijk niet.Gloeiende!
Dat is een begin.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Gloeiende!
het lukt niet omdat je onbekwaam bent, of lukt het niet door het programma?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik nooit dvd's brand...het lukt namelijk niet.Gloeiende!
Nope. Werkt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
das balenMaarre.. gebruik je nu niks dan?
dat welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeur
quote:
Oh mijn humeur is prima, maar dit is irritant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeur
Vandaar ook die sterilisatiequote:
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukt niet omdat je onbekwaam bent, of lukt het niet door het programma?
Heb je wel DVD geselecteerd in het DVD programma?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.
In het ene wel, maar die zegt weer dat er geen goeie map is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb je wel DVD geselecteerd in het DVD programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |