Echt hoor... Iedere maand pijn lijden is nu niet een fijn vooruitzichtquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Delan het volgende:
ben weer weg, mn dochter moet naar zwemles, moeders kunnen niet ziek zijn![]()
doei doei
Guido Weijers grap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Aneurism het volgende:
Zoals deze:
Kanker Windows Live Messenger
Pil doorslikkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... Iedere maand pijn lijden is nu niet een fijn vooruitzicht
adiosquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Delan het volgende:
ben weer weg, mn dochter moet naar zwemles, moeders kunnen niet ziek zijn![]()
doei doei
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeurquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik nooit dvd's brand...het lukt namelijk niet.Gloeiende!
Dat is een begin.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Gloeiende!
het lukt niet omdat je onbekwaam bent, of lukt het niet door het programma?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef vencodark het volgende:
Ohja, nu weet ik weer waarom ik nooit dvd's brand...het lukt namelijk niet.Gloeiende!
Nope. Werkt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
das balenMaarre.. gebruik je nu niks dan?
dat welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeur
quote:
Oh mijn humeur is prima, maar dit is irritant.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben bijna alle dames hier een kut humeur
Vandaar ook die sterilisatiequote:
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lukt niet omdat je onbekwaam bent, of lukt het niet door het programma?
Heb je wel DVD geselecteerd in het DVD programma?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.
In het ene wel, maar die zegt weer dat er geen goeie map is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:02 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb je wel DVD geselecteerd in het DVD programma?
Echt hoor... de enige echt werkende oplossing is gewoon sterilisatie. En dat mag ik niet van m'n pa en maquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hormonenhad eerst een 'vrouwvriendelijke' pil.. wist nooit wanneer ik lek was enzo
je hebt nero neem ik aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onbekwaam. Of heb niet de juiste programma's, beide doen moeilijk iig. En ik brand normaal alleen maar cd's.
Denk dat de dokter dat ook niet gaat doen bij jequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt hoor... de enige echt werkende oplossing is gewoon sterilisatie. En dat mag ik niet van m'n pa en maMaar, dat komt nog wel als ik uit huis ben. Hoppa!
video_ts shit waarschijnlijk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het ene wel, maar die zegt weer dat er geen goeie map is.
De andere kom ik helemaal geen wijs uit.
ik heb de pil opgegeven eigenlijk..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef krengetje het volgende:
[..]
Hormonenhad eerst een 'vrouwvriendelijke' pil.. wist nooit wanneer ik lek was enzo
Als ik dat wil moet ie, toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
Denk dat de dokter dat ook niet gaat doen bij je
Yup, terwijl het juist Video TS nu is.quote:
Geen Nero. Brand muziek altijd met Itunes, gaat prima. Voor dvd heb ik ImgBurn (waar ik geen wijs uit kom) en andere is FreeDvdsoft whatever ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt nero neem ik aan?
dan bovenin kan je kiezen tussen CD en DVD
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de pil opgegeven eigenlijk..
ik ben toch niet netjes in elke dag een nemen.. ik vergeet die shit
En dan nog ga je dat niet voor elkaar krijgen voor je 35ste.quote:Echt hoor... de enige echt werkende oplossing is gewoon sterilisatie. En dat mag ik niet van m'n pa en ma Maar, dat komt nog wel als ik uit huis ben. Hoppa!
Nero is wel makkelijkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, terwijl het juist Video TS nu is.![]()
[..]
Geen Nero. Brand muziek altijd met Itunes, gaat prima. Voor dvd heb ik ImgBurn (waar ik geen wijs uit kom) en andere is FreeDvdsoft whatever ofzo.
Ik ook zelden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vergeet die nooit!!! Dat ding is me heilig
alles is gratis te dwnloaden..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, is dat gratis te downloaden?
En dat voor 1 dvd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles is gratis te dwnloaden..
of een sample, of via torrents
ik ben te druk bezig met andere zaken, en ja, 2 keer in de maand ongesteld gaat me ook te verquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik vergeet die nooit!!! Dat ding is me heilig
30 dagen proefversie welquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht ik al ja, is dat gratis te downloaden?
Dat was nu niet echt m'n plan... Maar, mijn wil over mijn lichaam is wet, dus hij doet t maar gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:06 schreef krengetje het volgende:
[..]
Misschien als je hem een pistool tegen zn kop zet
je zou er gewoon een kunnen ontvoerenquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was nu niet echt m'n plan... Maar, mijn wil over mijn lichaam is wet, dus hij doet t maar gewoon
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zou er gewoon een kunnen ontvoeren
of misschien als je een tampon er een jaar in laat zitten dat je baarmoeder vanzelf wegrot?
Tja, beetje jammer als je ooit van gedachten veranderd hequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]Wegrotten is nasty. Hoe moeilijk is het nu twee draadjes door te knippen?
soms kan dat misschien best moeilijk zijn.. als je schaar bot is oidquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]Wegrotten is nasty. Hoe moeilijk is het nu twee draadjes door te knippen?
Kan ik me niet voorstellen. Ik heb echt een grondige hekel aan kinderen en alles wat ermee te maken heeft...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer als je ooit van gedachten veranderd he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |