quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef Delan het volgende:
[..]
wat ben jij hard zeg
Mijn favo nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, hard is lekker.![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Daar kan jij helemaal niet over oordelen, je hebt ze nooit gezienquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij ook niet met je siliconentetten.
Epic fipo jahquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
De eerste reactie neemt gelijk het hele topic over.![]()
Iets tè goed. FiPo is kloon van TS denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Aneurism het volgende:
Deze vond ik persoonlijk mooier:
Je dromen najagen
Is klooncheck op gedaan dacht ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets tè goed. FiPo is kloon van TS denk ik.
huh, en in het weekend dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan jij helemaal niet over oordelen, je hebt ze nooit gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Delan het volgende:
[..]
huh, en in het weekend dan?Met ogen dicht zie je weinig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Soms is een fipo ook gewoon écht goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Is klooncheck op gedaan dacht ik.Niets gevonden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn favo nummer 1![]()
En ja, hard is lekker.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat echt zo is, dan is de fipo geniaal ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Aneurism het volgende:
Kan ineens niet meer vinden waar ik over de klooncheck gelezen had...quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef Delan het volgende:
[..]
Ik ook (drinkweekendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)!
Jummie.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Gevoel..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef Delan het volgende:
[..]
true, maar op gevoel is veel lekkerder
We hebben het hier vast niet meer over de siliconen, wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef Delan het volgende:
[..]
true, maar op gevoel is veel lekkerder
Zoals deze:quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms is een fipo ook gewoon écht goed!
De silliconen waren sowieso nooit gespreksonderwerpquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben het hier vast niet meer over de siliconen, wel?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |