Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen niet minder of slechter hoor.
Ik vind ze gewoon eng
En terechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze wat meer op mijn hoede.
Ka, maar zijn ondertitel zegt dat down the new up is, dus als hij dan de underdog is dan zit ie wel bovenopquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hadden het inmiddels al over Air in de underdog positie voor je.
Always keep that ace in your sleeve. Just show a jack.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Noem het hoe je het noemen wil. Altijd prachtig om iemand met een grote bek op die manier in de hoek te zetten.
Nou ik diableriseerde de vrouw als wezen ind e laatste post, dus dan vind ik dat we haar, als wezen, eigen moeten exorcisten... excosrseren... excosristent..... dat we de duivel uit moeten drijven!quote:
Daar is niks op gebouwd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ka, maar zijn ondertitel zegt dat down the new up is, dus als hij dan de underdog is dan zit ie wel bovenopEn daar ben ik niet op gebouwd!
Just jack!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Always keep that ace in your sleeve. Just show a jack.
De mens faalt al jaren de Duivel uit te bannen. Stiekem vind iedereen het fascinerendquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik diableriseerde de vrouw als wezen ind e laatste post, dus dan vind ik dat we haar, als wezen, eigen moeten exorcisten... excosrseren... excosristent..... dat we de duivel uit moeten drijven!
heet dat los?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat! Zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik diableriseerde de vrouw als wezen ind e laatste post, dus dan vind ik dat we haar, als wezen, eigen moeten exorcisten... excosrseren... excosristent..... dat we de duivel uit moeten drijven!
Al sinds Lillith en Eva doen jullie je best ons te verleiden naar The Dark Side!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mens faalt al jaren de Duivel uit te bannen. Stiekem vind iedereen het fascinerend
Da past toch heul nie in de TT?quote:
Dan moet je het niet zover laten komen in the first place. Ik accepteer van een partner geen fysiek geweld, of dat nou een duw is of dat hij me volledig in elkaar slaat.quote:Verder komt het zelden voor dat er meteen iemand verrot geslagen wordt, het begint met een verbale uitbarsting dan komt er een voorwerp langsvliegen etc etc dan afentoe een duw en zo wordt t langzaam meer. Mensen zijn vaak al lang bij elkaar het sluipt erin
Dat komt omdat wij koekjes hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al sinds Lillith en Eva doen jullie je best ons te verleiden naar The Dark Side!
Be gone evil woman!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
heet dat los?
ach hoe het ook heet, ik help je wel een handje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet je het niet zover laten komen in the first place. Ik accepteer van een partner geen fysiek geweld, of dat nou een duw is of dat hij me volledig in elkaar slaat.
En waarom krijg ik dan heul geen koekies!?quote:
Hoog inzetten, als je dan 70% weet te verwezenlijken, heb je nog steeds een goeie score.quote:
Wat een kutstellingquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Bewust kinderlozen moeten meer belasting betalen
Bring it on.
Jij bent bang voor vrouwenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En waarom krijg ik dan heul geen koekies!?
Samzz is onderdeel van de 30% who got away?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoog inzetten, als je dan 70% weet te verwezenlijken, heb je nog steeds een goeie score.
Dank voor de link!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Bring it on.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
Nederland is vol.
Europa is vol.
De wereld is vol.
Doe dus maar het omgekeerde. Meer dan 2 kinderen per gezin (de vervangingsratio) zwaar belasten.
Nee, dat gevoel geef ik haar alleen maar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Samzz is onderdeel van de 30% who got away?
Onzinnig plan. Beter schaffen ze al die kansloze subsidies e.d. af en voeren ze een flat tax van 20% in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Bring it on.
Jij geeft mij helemaal geen gevoelquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel geef ik haar alleen maar.![]()
We moeten nog salsadansen.
Waarom ben ik het alweer met je eens? Dit word engquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank voor de link!![]()
Crosspost:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Onzinnig plan. Beter schaffen ze al die kansloze subsidies e.d. af en voeren ze een flat tax van 20% in.
*ouch*quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij geeft mij helemaal geen gevoel
Oh ja, SalsaKan ik niet
Je had nog 3 dagen moeite met lopen, juffie!quote:
Erna wel.quote:Oh ja, SalsaKan ik niet
Dat gevoel gaf ik jequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je had nog 3 dagen moeite met lopen, juffie!![]()
[..]
Erna wel.
Jij geeft mij helemaal geen gevoel.quote:
Nu is ie niet meer origineelquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij geeft mij helemaal geen gevoel.![]()
Loverboy ftw!
Gaat echt nergens over.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Bring it on.
Top, dank je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Deze vond ik persoonlijk mooier:
Je dromen najagen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je dromen najagen
wat ben jij hard zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij geeft mij helemaal geen gevoel.![]()
Loverboy ftw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste reactie neemt gelijk het hele topic over.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je dromen najagen
Jij ook niet met je siliconentetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |