* AirwiN mompelt iets over het andere geslacht in de waan laten door bewust de positie van underdog in te nemenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:57 schreef Samzz het volgende:
*mompelt iets over slimmere geslacht und so*
Je zou eens met engeltje moeten praten als dat je voorkeur is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over het andere geslacht in de waan laten door bewust de positie van underdog in te nemen
Als je dat doet, ben je gewoon per definitie domquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over het andere geslacht in de waan laten door bewust de positie van underdog in te nemen
Ik onthou het voor het moment dat ik letterlijk die positie inneem in plaats van figuurlijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
Je zou eens met engeltje moeten praten als dat je voorkeur is.
Welnee, mensen zijn geneigd je te onderschatten en vervolgens dender je keihard over ze heen. Dat concept heeft tot op heden nog nimmer gefaald.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Samzz het volgende:
Als je dat doet, ben je gewoon per definitie dom
Vrouwen die zichzelf speciaal vinden...quote:
lik op stuk beleid?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mensen zijn geneigd je te onderschatten en vervolgens dender je keihard over ze heen. Dat concept heeft tot op heden nog nimmer gefaald.
Dat keihard eroverheen denderen bevalt altijd wel goed.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mensen zijn geneigd je te onderschatten en vervolgens dender je keihard over ze heen. Dat concept heeft tot op heden nog nimmer gefaald.
Speciaal genoeg om niet met een hele horde poppetjes op dezelfde plaats te staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die zichzelf speciaal vinden...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook zijn tactiek. Je eerst geestelijk naar beneden werken waarna je bent op te pikken als onzeker poppetje.
Ik vind vrouwen niet minder of slechter hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou eens met engeltje moeten praten als dat je voorkeur is.
Een hele horde? Wat denk je wel niet van mij?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Speciaal genoeg om niet met een hele horde poppetjes op dezelfde plaats te staan
Ik neem mijn woorden terugquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar zit het heel speciaal???quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Mijn nieuwe haar en ik gaan werken![]()
Ja, dat vind ik leuk ja
He, je hebt een harem of je hebt geen haremquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hele horde? Wat denk je wel niet van mij?
Dat je groot denkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hele horde? Wat denk je wel niet van mij?
Noem het hoe je het noemen wil. Altijd prachtig om iemand met een grote bek op die manier in de hoek te zetten.quote:
Heb je een foto van je nieuwe haar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Lily-Ella het volgende:
Mijn nieuwe haar en ik gaan werken![]()
Ja, dat vind ik leuk ja
Ach, down is the new upquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik onthou het voor het moment dat ik letterlijk die positie inneem in plaats van figuurlijk.
We hadden het inmiddels al over Air in de underdog positie voor je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen niet minder of slechter hoor.
Ik vind ze gewoon eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |