Een jaar later. Werken kon ze niet, nou ja, dan neem je toch een baby?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen kreeg ze ook haar kind, toch?
ze komt idd niet echt dom overquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
volgens mij is ze niet dom ..... wel emotioneel afgestompt, maar dat lijkt me logisch
Je hebt gelijk, het was te kort door de bocht. Maar damn, die wil je toch aan haar haren naar die kille huisarts sleuren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Jian het volgende:
volgens mij is ze niet dom ..... wel emotioneel afgestompt, maar dat lijkt me logisch
Hup het klooster in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was te kort door de bocht. Maar damn, die wil je toch aan haar haren naar die kille huisarts sleuren.
Degene die die tattoo heeft laten zetten was Tabitha, niet zij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van een tattoo die ze wilde, ze heeft geen geld.....hoe dan?
O oke, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Degene die die tattoo heeft laten zetten was Tabitha, niet zij.
laat me raden ..........quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die had ook geen geld om op zichzelf te gaan wonen en had het daar heel zwaar mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten tot deze meneer over zijn jeugd bij de paters gaat vertellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul zeg, wie zit daar nou op te wachten, malloten
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die had ook geen geld om op zichzelf te gaan wonen en had het daar heel zwaar mee.
Da's één maand huurquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.
[ afbeelding ]
Er was een tijd geleden iets over een papegaaienopvang waar teveel dieren op onverklaarbare wijze doodgingen. Er werd gedacht aan slechte verzorging door een gebrek aan expertise.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten tot deze meneer over zijn jeugd bij de paters gaat vertellen.
Hij heeft het er wel over maar die journalisten hebben hem een streek geleverd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden iets over een papegaaienopvang waar teveel dieren op onverklaarbare wijze doodgingen. Er werd gedacht aan slechte verzorging door een gebrek aan expertise.
Maar dat zou hij nooit vertellen.
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel over maar die journalisten hebben hem een streek geleverd.
Papegaaien zijn retedure handelswaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.
ik vermoed dat die journalisten ze hebben meegejat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.
Dat zei ze inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei ze dat ipv geseponeerd? Of mis ik een afslag?
Ze lieten een koelkast vol met dode dieren zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vermoed dat die journalisten ze hebben meegejat.
heb ze dat zelf betaald, ook geen huis, werk of wat ook o ja een uitkeringquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.
[ afbeelding ]
Tabitha werkt bij een drogisterij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ze dat zelf betaald, ook geen huis, werk of wat ook o ja een uitkering
ziet er goed uit zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Naar het schijnt kunnen de gebanden hier de chat zien
http://www.kermislaarbeek.nl/sv.htm
Bij mij is ie alleen te zien in Firefox.
En dan heb je beide streams netjes onder elkaar, best handigquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
o ja klopt het kruidvat, excuus van mijn kant, maar dat ze geen huis heeft was wel zo he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tabitha werkt bij een drogisterij.
Ze heeft ook wel een ideaalbeeld van een rol in GTST. Dat is gewoon om half negen 's ochtends beginnen, om twaalf uur een half uurtje pauze en dan weer door tot in de avond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef spuitje het volgende:
Vaag hoor, zo'n meisje. Ze kan niet werken, afgekeurd. Maar wil wel gaan optreden en acteren. Volgens mij is dat ook "gewoon" werk! Als je dat kunt, kun je volgens mij ook wel achter de kassa bij de Lidl of de Appie.
zit erop nu, maar ben nog steeds geband dus kan de ene chat niet meelezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Ben je mal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een ideaalbeeld van een rol in GTST. Dat is gewoon om half negen 's ochtends beginnen, om twaalf uur een half uurtje pauze en dan weer door tot in de avond.
Raar, het was juist de opzet dat je hem daar wel kunt lezen. Welke browser gebruik je? Bij mij is de chat alleen zichtbaar in FireFox.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit erop nu, maar ben nog steeds geband dus kan de ene chat niet meelezen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ben je mal?
Die werken toch van 20:00 tot 20:30?
Ik zie de SV chat ook niet. FF heb ik niet, IE als besturing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Disana het volgende:
Raar, het was juist de opzet dat je hem daar wel kunt lezen. Welke browser gebruik je? Bij mij is de chat alleen zichtbaar in FireFox.
Ik ook en bij mij doet alles het gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie de SV chat ook niet. FF heb ik niet, IE als besturing.
Ik had al een aanvulling gepost: het lukt nog niet maar Donkey blijft het proberen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie de SV chat ook niet. FF heb ik niet, IE als besturing.
Okee, misschien heb je er (nog) niets aan als je een ban hebt, maar die 2 zo boven elkaar vind ik wel top, ziet er goed uit hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had al een aanvulling gepost: het lukt nog niet maar Donkey blijft het proberen.
Ok, ik wacht in spanning af. Ziet er gewoon goed uit die site.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik had al een aanvulling gepost: het lukt nog niet maar Donkey blijft het proberen.
Geef nog eensquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
ik zit nu op de link van Disana is top zo.
veeg me opquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Disana het volgende:
Weer een raar type op de bank. Zit in zijn eentje te zingen.
Dat dacht ik ook, maar deze lijkt me een stuk jonger?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij lijkt op die Heintje uit de eerste uitzending.
quote:
Of hij had een betere dealer dan Heintje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar deze lijkt me een stuk jonger?
Klote Adam ook altijdquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Toverheks het volgende:
hij mocht niet in Idols zingen, patrica moest huilen om hem, of een traantje, en dat allemaal was Adam C zijn schuld
Hij heeft wel net zo'n overbeet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of hij had een betere dealer dan Heintje.
Ja, ik dacht, ik ga weer eens kijken naar de show van Jaap, en warempel, ik val met mijn neus in de hoeren boter. Heeft Jaap helemaal geen zeggenschap in de keuze van de gasten, of zouden ze geen andere gasten kunnen krijgen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar deze lijkt me een stuk jonger?
hoi lavenderr, leuk dat je weer even in de cos bent
een zinnig mens komt daar toch niet uit vrije wil?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik ga weer eens kijken naar de show van Jaap, en warempel, ik val met mijn neus in de hoeren boter. Heeft Jaap helemaal geen zeggenschap in de keuze van de gasten, of zouden ze geen andere gasten kunnen krijgen?
Ik heb totaal geen idee waar ze ze vandaan plukken. Behalve die eerste, die was al in SV. Heb je die gezien? Wat een drama allemaal, ik ben op het laatst maar even weggelopen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik ga weer eens kijken naar de show van Jaap, en warempel, ik val met mijn neus in de hoeren boter. Heeft Jaap helemaal geen zeggenschap in de keuze van de gasten, of zouden ze geen andere gasten kunnen krijgen?
Staan ze daar bij de uitgang iedereen op te wachten ofzo ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer een reject, uit Popstars dit keer. Dokter JW
En deze idiootquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veeg me opoh erger kan het toch niet meer worden he, god heeft rare kostgangers
ja, alleen maar dramaverhalen, dramagasten, drama host.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
Gaan we nu weer zo'n drama verhaal krijgen
Iemand heeft Johan z'n telefoonnummer met een dikke stift op de muur in de plees geschreven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Staan ze daar bij de uitgang iedereen op te wachten ofzo ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, alleen maar dramaverhalen, dramagasten, drama host.
ze voeren de huisstijl iig wel consequent door
Nee, Jaap leest kort voor ze beginnen wie er komen. En je kunt jezelf aanmelden, dus als iemand van jullie de behoefte heeft om voor lul te staan: aanmelden!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
yeah, en dat week na week.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Toch is het knap, alleen maar drama gasten uitnodigen
Ik keek daarnet sinds weken weer eens en bleef hangen, ik heb nog nooit zoveel ellende bij 1 persoon meegemaaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en dat week na week.
was eigenlijk al afgehaakt, maar zie dat ze t nog steeds met dezelfde type gast proberen.
ze geloven wel in t concept
Die vrouw die zelf vond dat ze geen psychiater nodig had bedoel je? Ja, gezienquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee waar ze ze vandaan plukken. Behalve die eerste, die was al in SV. Heb je die gezien? Wat een drama allemaal, ik ben op het laatst maar even weggelopen.
Ik heb Jaap niet nodig om voor lul te staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, Jaap leest kort voor ze beginnen wie er komen. En je kunt jezelf aanmelden, dus als iemand van jullie de behoefte heeft om voor lul te staan: aanmelden!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, alleen maar dramaverhalen, dramagasten, drama host.
ze voeren de huisstijl iig wel consequent door
ze hebben afgetrapt Gomiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en dat week na week.
was eigenlijk al afgehaakt, maar zie dat ze t nog steeds met dezelfde type gast proberen.
ze geloven wel in t concept
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, Jaap leest kort voor ze beginnen wie er komen. En je kunt jezelf aanmelden, dus als iemand van jullie de behoefte heeft om voor lul te staan: aanmelden!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Internaat, slechte verzorging, kinderbescherming.... Jaap heeft weer beet.
Het normaalste misschien, maar niet het interessantste.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is t leukste wat jaaps show te bieden heeft top op heden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |