ja, alleen maar dramaverhalen, dramagasten, drama host.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
Gaan we nu weer zo'n drama verhaal krijgen
Iemand heeft Johan z'n telefoonnummer met een dikke stift op de muur in de plees geschreven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Staan ze daar bij de uitgang iedereen op te wachten ofzo ?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, alleen maar dramaverhalen, dramagasten, drama host.
ze voeren de huisstijl iig wel consequent door
Nee, Jaap leest kort voor ze beginnen wie er komen. En je kunt jezelf aanmelden, dus als iemand van jullie de behoefte heeft om voor lul te staan: aanmelden!quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik ga weer eens kijken naar de show van Jaap, en warempel, ik val met mijn neus in de hoeren boter. Heeft Jaap helemaal geen zeggenschap in de keuze van de gasten, of zouden ze geen andere gasten kunnen krijgen?
yeah, en dat week na week.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Toch is het knap, alleen maar drama gasten uitnodigen
Ik keek daarnet sinds weken weer eens en bleef hangen, ik heb nog nooit zoveel ellende bij 1 persoon meegemaaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en dat week na week.
was eigenlijk al afgehaakt, maar zie dat ze t nog steeds met dezelfde type gast proberen.
ze geloven wel in t concept
Die vrouw die zelf vond dat ze geen psychiater nodig had bedoel je? Ja, gezienquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee waar ze ze vandaan plukken. Behalve die eerste, die was al in SV. Heb je die gezien? Wat een drama allemaal, ik ben op het laatst maar even weggelopen.
Ik heb Jaap niet nodig om voor lul te staanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, Jaap leest kort voor ze beginnen wie er komen. En je kunt jezelf aanmelden, dus als iemand van jullie de behoefte heeft om voor lul te staan: aanmelden!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, alleen maar dramaverhalen, dramagasten, drama host.
ze voeren de huisstijl iig wel consequent door
ze hebben afgetrapt Gomiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, en dat week na week.
was eigenlijk al afgehaakt, maar zie dat ze t nog steeds met dezelfde type gast proberen.
ze geloven wel in t concept
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, Jaap leest kort voor ze beginnen wie er komen. En je kunt jezelf aanmelden, dus als iemand van jullie de behoefte heeft om voor lul te staan: aanmelden!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Internaat, slechte verzorging, kinderbescherming.... Jaap heeft weer beet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |