Papegaaien zijn retedure handelswaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.
ik vermoed dat die journalisten ze hebben meegejat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.
Dat zei ze inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei ze dat ipv geseponeerd? Of mis ik een afslag?
Ze lieten een koelkast vol met dode dieren zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vermoed dat die journalisten ze hebben meegejat.
heb ze dat zelf betaald, ook geen huis, werk of wat ook o ja een uitkeringquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.
[ afbeelding ]
Tabitha werkt bij een drogisterij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ze dat zelf betaald, ook geen huis, werk of wat ook o ja een uitkering
ziet er goed uit zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Naar het schijnt kunnen de gebanden hier de chat zien
http://www.kermislaarbeek.nl/sv.htm
Bij mij is ie alleen te zien in Firefox.
En dan heb je beide streams netjes onder elkaar, best handigquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
o ja klopt het kruidvat, excuus van mijn kant, maar dat ze geen huis heeft was wel zo he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tabitha werkt bij een drogisterij.
Ze heeft ook wel een ideaalbeeld van een rol in GTST. Dat is gewoon om half negen 's ochtends beginnen, om twaalf uur een half uurtje pauze en dan weer door tot in de avond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:01 schreef spuitje het volgende:
Vaag hoor, zo'n meisje. Ze kan niet werken, afgekeurd. Maar wil wel gaan optreden en acteren. Volgens mij is dat ook "gewoon" werk! Als je dat kunt, kun je volgens mij ook wel achter de kassa bij de Lidl of de Appie.
zit erop nu, maar ben nog steeds geband dus kan de ene chat niet meelezen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Ben je mal?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een ideaalbeeld van een rol in GTST. Dat is gewoon om half negen 's ochtends beginnen, om twaalf uur een half uurtje pauze en dan weer door tot in de avond.
Raar, het was juist de opzet dat je hem daar wel kunt lezen. Welke browser gebruik je? Bij mij is de chat alleen zichtbaar in FireFox.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit erop nu, maar ben nog steeds geband dus kan de ene chat niet meelezen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ben je mal?
Die werken toch van 20:00 tot 20:30?
Ik zie de SV chat ook niet. FF heb ik niet, IE als besturing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Disana het volgende:
Raar, het was juist de opzet dat je hem daar wel kunt lezen. Welke browser gebruik je? Bij mij is de chat alleen zichtbaar in FireFox.
Ik ook en bij mij doet alles het gewoonquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie de SV chat ook niet. FF heb ik niet, IE als besturing.
Ik had al een aanvulling gepost: het lukt nog niet maar Donkey blijft het proberen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie de SV chat ook niet. FF heb ik niet, IE als besturing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |