Da's één maand huurquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.
[ afbeelding ]
Er was een tijd geleden iets over een papegaaienopvang waar teveel dieren op onverklaarbare wijze doodgingen. Er werd gedacht aan slechte verzorging door een gebrek aan expertise.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten tot deze meneer over zijn jeugd bij de paters gaat vertellen.
Hij heeft het er wel over maar die journalisten hebben hem een streek geleverd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was een tijd geleden iets over een papegaaienopvang waar teveel dieren op onverklaarbare wijze doodgingen. Er werd gedacht aan slechte verzorging door een gebrek aan expertise.
Maar dat zou hij nooit vertellen.
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel over maar die journalisten hebben hem een streek geleverd.
Papegaaien zijn retedure handelswaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.
ik vermoed dat die journalisten ze hebben meegejat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was daar echt wel wat aan de hand hoor. Mensen konden hun eigen afgestane dier niet meer terug vinden en dat soort zaken.
Dat zei ze inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zei ze dat ipv geseponeerd? Of mis ik een afslag?
Ze lieten een koelkast vol met dode dieren zien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vermoed dat die journalisten ze hebben meegejat.
heb ze dat zelf betaald, ook geen huis, werk of wat ook o ja een uitkeringquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.
[ afbeelding ]
Tabitha werkt bij een drogisterij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ze dat zelf betaald, ook geen huis, werk of wat ook o ja een uitkering
ziet er goed uit zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Naar het schijnt kunnen de gebanden hier de chat zien
http://www.kermislaarbeek.nl/sv.htm
Bij mij is ie alleen te zien in Firefox.
En dan heb je beide streams netjes onder elkaar, best handigquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Naar het schijnt kunnen de gebanden hier de chat zien
http://www.kermislaarbeek.nl/sv.htm
Bij mij is ie alleen te zien in Firefox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |