Een jaar later. Werken kon ze niet, nou ja, dan neem je toch een baby?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen kreeg ze ook haar kind, toch?
ze komt idd niet echt dom overquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
volgens mij is ze niet dom ..... wel emotioneel afgestompt, maar dat lijkt me logisch
Je hebt gelijk, het was te kort door de bocht. Maar damn, die wil je toch aan haar haren naar die kille huisarts sleuren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Jian het volgende:
volgens mij is ze niet dom ..... wel emotioneel afgestompt, maar dat lijkt me logisch
Hup het klooster in.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was te kort door de bocht. Maar damn, die wil je toch aan haar haren naar die kille huisarts sleuren.
Degene die die tattoo heeft laten zetten was Tabitha, niet zij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van een tattoo die ze wilde, ze heeft geen geld.....hoe dan?
O oke, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Degene die die tattoo heeft laten zetten was Tabitha, niet zij.
laat me raden ..........quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die had ook geen geld om op zichzelf te gaan wonen en had het daar heel zwaar mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zit nu te wachten tot deze meneer over zijn jeugd bij de paters gaat vertellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Jian het volgende:
Wat een gelul zeg, wie zit daar nou op te wachten, malloten
Tattoo van Tabitha. Kosten: 350 euro.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Die had ook geen geld om op zichzelf te gaan wonen en had het daar heel zwaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |