quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Priesters noemen in een topic over kinderen![]()
![]()
waar is je bron.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Dat is dus ook het grootste probleem![]()
Ik weet dat de stelling vrijwel onuitvoerbaar is. Het is immers niet te controleren. Feit is echter dat er minder kinderen worden geboren en steeds meer stellen er bewust voor kiezen om geen kinderen te krijgen.
Dat moet je ergens opvangen
En wat wil je doen met de mensen die de juiste partner gewoon niet tegenkomen in het leven en niet via een los contact een kind op de wereld willen zetten. Moeten die ook maar meer geld betalen omdat hun leven toevallig zo loopt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik verwacht juist niet dat de overheid zaken voor mij betaald. Ik zou willen dat bewust kinderlozen echter meer zouden betalen
Kinderbijslag staat niet in verhouding tot .... ??? Het straffen van bewust kinderlozen door meer belasting levert anders ook weinig voor de gezinnen met kinderen lijkt mij. Gezien het al betaald wordt van belastinggeld, en alleen de mensen met kinderen kinderbijslag krijgen lijkt dat al voor een groot deel op jouw voorstel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Is geen vetpot hoor. En staat niet in verhouding,
[..]
Zoals? Combikorting als beide ouders ook nog werken? Kinderbijslag? Koop ik net geen luiers van voor dat geld
Nee zeker niet. Geen compliment nodig. Ook geen frustratie. Ik red mijzelf financieel meer dan bijhoorlijk. Ik heb een groot huis 2 autos en een prima baan. Het opvoeden van een kind is soms echt een overleving.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef Ghanima het volgende:
[..]
Maar tussen de regels door lees ik enige frustratie over de kosten en moeite van het hebben van een kind. Misschien behoefte aan een complimentje? Of jaloezie op de kinderlozen die nog lekker luxe op vakantie gaan en doen en laten waar ze zin in hebben?
Dus goed keuze van je! Waarom dan nog dit topic?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Geen compliment nodig. Ook geen frustratie. Ik red mijzelf financieel meer dan bijhoorlijk. Ik heb een groot huis 2 autos en een prima baan. Het opvoeden van een kind is soms echt een overleving.
En een luxe vakantie kan echt niet op tegen mijn kleine vent![]()
Het doen en laten waar je zin in hebt is wel eens lastig ja. Maar daar heb ik dan ook voor gekozen he!
Geen idee, maar jij hebt al besloten dat jouw kinderen mij gaan verzorgen? Goed, binnenkort even een afspraak maken voor inspectie dan.quote:
Je moet het natuurlijk niet per kind en individu apart bekijken, maar voor de maatschappij als geheel. Jij betaalt ook niet direct aan mijn kinderen maar in de grote pot. Of mijn kinderen jou wel of niet gaan verzorgen, over 40 jaar zijn zij nog aan het werk en jij waarschijnlijk niet meer. Of ze dan brood bakken, in de verzorging zitten, geld verdienen op de beurs (en daar veel belasting over betalen) of computers programmeren is niet relevant.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij hebt al besloten dat jouw kinderen mij gaan verzorgen? Goed, binnenkort even een afspraak maken voor inspectie dan.
Ik dacht er over na toen ik een korte discussie hoorde op Radio 1 over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef Ghanima het volgende:
[..]
Dus goed keuze van je! Waarom dan nog dit topic?
Dat is dus wat er met de babyboomers aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef DemonRage het volgende:
TS is voor een vicieuze circel: omdat er meer vergrijzing is ook meer kinderen op de wereld zetten. Dan los je zogenaamd een probleem op door een overschot met een overschot te compenseren. Terwijl het overschot zelf een probleem is. Als je dat niet uitzit dan los je het probleem dus nooit op.
Helaas zijn de figuren die onze regering vormen diegenen die deel uitmaken van het genoemde overschot en natuurlijk willen die het liefst hun oude dag in luxe verslijten ten koste van de hardwerkende burger waar ze het liefst er zo veel mogelijk van willen hebben om dat te kunnen bekostigen.
En nu de cijfers op wereldniveau.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef TheFrankey het volgende:
Er worden minder mensen geboren en er gaan meer mensen dood per jaar.
Die kan ik zo snel niet vinden. Als iemand die wel kan vinden graagquote:
Wat een onzinklok zeg.Beetje populistischquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef ShadyLane het volgende:
http://www.peterrussell.com/Odds/WorldClock.php
Een Chinees kan de billetjes hier ook wel wassen. Die is nog eens op kosten van de Chinese staat opgeleid ook.
Dan schaffen we het Nederlandse volk dus "af", omdat we te gierig zijn om zelf kinderen te nemen "dat kost geld" en lopen hier over 40 jaar nog maar alleen Chinezen, Marokkanen en andersoortig vreemd volk rond.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:44 schreef ShadyLane het volgende:
http://www.peterrussell.com/Odds/WorldClock.php
Een Chinees kan de billetjes hier ook wel wassen. Die is nog eens op kosten van de Chinese staat opgeleid ook.
Nou inderdaad. Zelfmoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan schaffen we het Nederlandse volk dus "af", omdat we te gierig zijn om zelf kinderen te nemen "dat kost geld" en lopen hier over 40 jaar nog maar alleen Chinezen, Marokkanen en andersoortig vreemd volk rond.
De Nederlanders. Het enige volk dat van de aardbodem verdween omdat het te beroerd was zelf voor zijn eigen kinderen te betalen. Zou wel typisch zijn.
je hebt er verstand van blijkbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Autogenocide is het officiele woord daarvoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |