Ik ben al slecht in hoofdrekenen, dus..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
t t+1
RG x (KA x KU ) RG x (KA x KU )
t t t+1 t+1
Kw = ------------------------ + --------------------------- + etc..
t t+1=
(1 + (DV) (1 +DV)
Ben ik heel dom, als ik dit niet snap?_!
Ja, of standaard al HE??! roepen, en het daarna toch verstaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die selectief luisteren zijn helemaal vervelend. Dan horen ze alleen maar dingen die ze willen horen of juist niet zodat ze je daar op kunnen afbranden.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAN MEETEN WE ELKAAR TOCH LEKKER NIET!
Uhu, ik kan daar ook pislink om worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Van jou had ik ook geen antwoord verwachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben al slecht in hoofdrekenen, dus..
Ik heb een scooter, maar ik geloof niet dat iemand scooters wat kan schelenquote:
Omdat Katy.quote:
Dankjewel he!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van jou had ik ook geen antwoord verwacht![]()
Nee, maar het antwoord is twee keer de helft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
t t+1
t t t+1 t+1
t t+1=
(1 + (DV) (1 +DV)
Of dat ik haar wat moet uitleggen of dat ik tegen haar aan het praten ben en dat ze dan zo nonchalant de andere kant gewoon op kijkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, ik kan daar ook pislink om worden.
Ik dacht 4x een kwart AB.C=3xB.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar het antwoord is twee keer de helft.
Nee, ik geef ze meestal een bijbeltje en zeg dat ook zij innerlijke rust kunnen vinden door hun leven aan God te wijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, Fas zou er zo op springen en het gevecht zo beëindigen?
Delen wij dezelfde moeder?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of dat ik haar wat moet uitleggen of dat ik tegen haar aan het praten ben en dat ze dan zo nonchalant de andere kant gewoon op kijkt.
Is het duidelijker te formuleren? Ik wil je wel proberen te helpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
t t+1
t t t+1 t+1
t t+1=
(1 + (DV) (1 +DV)
Ik moet altijd zo lachen om die kop van Timbaland. Hij heeft zo grappig gezicht.quote:
Al gezien, maar jij was me voor met de WF opmerkingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Falen met kutbaantjes
1e alinea toevallig gelezen?
Da's gewoon asociaal.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of dat ik haar wat moet uitleggen of dat ik tegen haar aan het praten ben en dat ze dan zo nonchalant de andere kant gewoon op kijkt.
Vorige maand ging ik weer met de trein sinds tijden, komt er een idioot met op z'n jas JESUS naar mij toe en begint te preken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik geef ze meestal een bijbeltje en zeg dat ook zij innerlijke rust kunnen vinden door hun leven aan God te wijten.
Geen dank.quote:
Zijn over het algemeen toegevoegde waarde aan liedjes:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die kop van Timbaland. Hij heeft zo grappig gezicht.
Thx, dat ga ik bij het tentamen opschrijven, misschien rekent ie het wel goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar het antwoord is twee keer de helft.
Teken een grote olifant op je blaadje en schrijf erbij dat die in de weg staat en je zo geen antwoord kan geven!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thx, dat ga ik bij het tentamen opschrijven, misschien rekent ie het wel goed.
Ik ging even verder kijken op de sheets en toen pas na 10 sheets kwam de uitleg van de berekeningquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is het duidelijker te formuleren? Ik wil je wel proberen te helpen.
Nu heeft ie wel meer tekst. Weliswaar met een lading autotune eroverheen, maar toch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn over het algemeen toegevoegde waarde aan liedjes:
He! Eh! Eh! He!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een meisje in de klas die ook gelovig is, maar die is heel aardig en normaal en niet hatend tegen ongelovigen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vorige maand ging ik weer met de trein sinds tijden, komt er een idioot met op z'n jas JESUS naar mij toe en begint te preken.![]()
Mag een grote wollige caaf ook?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Teken een grote olifant op je blaadje en schrijf erbij dat die in de weg staat en je zo geen antwoord kan geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
M'n eten was goed binnen te houden, tot ongeveer deze post.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag een grote wollige caaf ook?Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar zij zou jullie allemaal wel doen omdat fucking geil door de hormonen.Ik pas.
0 topics op naam. 14.gif![]()
Tanden op elkaar, dan kan je de brokjes weer inslikken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n eten was goed binnen te houden, tot ongeveer deze post.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef TheKC het volgende:
Twee keer de helft is eenLigt eraan welke film. In geval van een 3D film in ieder geval niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Whoops, sorry.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n eten was goed binnen te houden, tot ongeveer deze post.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij zoveel spoilers quote ik gewoon direct, hoef ik ze niet eerst allemaal te openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
JIJ BENT EEN VUIGE TEEF, DAT BEN JIJ!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Bp weer met zijn eisen.Ondertussen wel de zielige maagd spelen, hè.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN VUIGE TEEF, DAT BEN JIJ!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Curiosity killed the cat!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij zoveel spoilers quote ik gewoon direct, hoef ik ze niet eerst allemaal te openen.0 topics op naam. 14.gif![]()
WTF is het saai zeg.."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
van de marine wordt gezegd dat ze aan boord goed eten
dit is een kookboek van hun
Indonesisch kookboek Selamat Makan, Koninklijk MarineMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN VUIGE TEEF, DAT BEN JIJ!
quote:![]()
Loop niet zo te miepen.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ze schijnen er ook te geilberen op de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef MiVer het volgende:
van de marine wordt gezegd dat ze aan boord goed eten
dit is een kookboek van hun
Indonesisch kookboek Selamat Makan, Koninklijk Marine0 topics op naam. 14.gif![]()
Whoop! NEUKEN!1!!1!1quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ibiza is geboekt trouwens. GEEN WEG TERUG.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is Chai allememachies dominant. [ afbeelding ]
![]()
![]()
Ben jij dominant?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is Chai allememachies dominant. [ afbeelding ]
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Onderdanige.quote:
Zweepje erover?quote:
Aan jou de eer, dominante.
Wat denk je dat ik ben? Koffieslaaf?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga eens heul gauw koffie halen voor iedereen.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zweepje erover?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga eens heul gauw koffie halen voor iedereen.
Als ik trouwens een email tik op hotmail zet 'm de laatste tijd telkens vanzelf in concepten. Echt wtf?!?!?!?!?!![]()
Nee heb mijn eigen bitch al genoeg gedomineerd vandaag. Morgen weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zweepje erover?
![]()
![]()
Een neger?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben? Koffieslaaf?!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Juah, hij slaat 'm voor je op mocht er wat faud gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik trouwens een email tik op hotmail zet 'm de laatste tijd telkens vanzelf in concepten. Echt wtf?!?!?!?!?!0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik krijg een beetje enge gedachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb mijn eigen bitch al genoeg gedomineerd vandaag. Morgen weer.
quote:nee, eigenlijk niet.
Dit is flauw zeg
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Gelukkig maar een beetje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje enge gedachten
Ze was vervelend, dus moest wel anders zou ik mijn nek breken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje enge gedachten
![]()
![]()
Op mijn beeld staat 'ie vooralsnog recht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wat een kromme zin was dat trouwens.0 topics op naam. 14.gif![]()
jij hebt ook cavia's?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb mijn eigen bitch al genoeg gedomineerd vandaag. Morgen weer.
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Nee dat jullie mij expres negerenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja veel te flauw voor jou. Ga maar gauw.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat jullie mij expres negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juist een paard in bedquote:
ik zag net ffe je fobo
zie fruitplukken
ik heb ook gedaan hier in zeeland appels en perenMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Cabrio.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, blomm'n plukk'n.
En ik heb de cabrio dit weekend.Ik ga de mijne weer half slopen dit weekend.
0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties Forumhop: Hop naar: