Ik ben al slecht in hoofdrekenen, dus..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
t t+1
RG x (KA x KU ) RG x (KA x KU )
t t t+1 t+1
Kw = ------------------------ + --------------------------- + etc..
t t+1=
(1 + (DV) (1 +DV)
Ben ik heel dom, als ik dit niet snap?_!
Ja, of standaard al HE??! roepen, en het daarna toch verstaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die selectief luisteren zijn helemaal vervelend. Dan horen ze alleen maar dingen die ze willen horen of juist niet zodat ze je daar op kunnen afbranden.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAN MEETEN WE ELKAAR TOCH LEKKER NIET!
Uhu, ik kan daar ook pislink om worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.
Van jou had ik ook geen antwoord verwachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben al slecht in hoofdrekenen, dus..
Ik heb een scooter, maar ik geloof niet dat iemand scooters wat kan schelenquote:
Omdat Katy.quote:
Dankjewel he!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van jou had ik ook geen antwoord verwacht![]()
Nee, maar het antwoord is twee keer de helft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
t t+1
t t t+1 t+1
t t+1=
(1 + (DV) (1 +DV)
Of dat ik haar wat moet uitleggen of dat ik tegen haar aan het praten ben en dat ze dan zo nonchalant de andere kant gewoon op kijkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu, ik kan daar ook pislink om worden.
Ik dacht 4x een kwart AB.C=3xB.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar het antwoord is twee keer de helft.
Nee, ik geef ze meestal een bijbeltje en zeg dat ook zij innerlijke rust kunnen vinden door hun leven aan God te wijden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh, Fas zou er zo op springen en het gevecht zo beëindigen?
Delen wij dezelfde moeder?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of dat ik haar wat moet uitleggen of dat ik tegen haar aan het praten ben en dat ze dan zo nonchalant de andere kant gewoon op kijkt.
Is het duidelijker te formuleren? Ik wil je wel proberen te helpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
t t+1
t t t+1 t+1
t t+1=
(1 + (DV) (1 +DV)
Ik moet altijd zo lachen om die kop van Timbaland. Hij heeft zo grappig gezicht.quote:
Al gezien, maar jij was me voor met de WF opmerkingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Falen met kutbaantjes
1e alinea toevallig gelezen?
Da's gewoon asociaal.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of dat ik haar wat moet uitleggen of dat ik tegen haar aan het praten ben en dat ze dan zo nonchalant de andere kant gewoon op kijkt.
Vorige maand ging ik weer met de trein sinds tijden, komt er een idioot met op z'n jas JESUS naar mij toe en begint te preken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik geef ze meestal een bijbeltje en zeg dat ook zij innerlijke rust kunnen vinden door hun leven aan God te wijten.
Geen dank.quote:
Zijn over het algemeen toegevoegde waarde aan liedjes:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om die kop van Timbaland. Hij heeft zo grappig gezicht.
Thx, dat ga ik bij het tentamen opschrijven, misschien rekent ie het wel goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar het antwoord is twee keer de helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |