Ok je baan is buschauffeur, het doel van de dag is rondjes rijden tot iemand op de stopknop drukt en dan stoppen maar watskeburt? Hij rijd gewoon gewoon door zodat je moet schreeuwen in de bus wat dan weer sociaal onverantwoord is, want praten in de bus!!!!!!!!!
Ok je werkt in een fucking snackbar en ik bestel patat met een kaassouffle ik wacht netjes, betaal netjes, kom thuis en zie dat die tyfussnack er niet is, en geloof me mijn broek zit stevig vast met mijn riem maar toch zakt die hiervanaf want hoe fucking debiel moet je zijn om je tyfusbaantje gewoon niet uit te kunnen voeren

Ok ik bestel een pizza margharita de simpelste die er maar bestaat de ingredienten zijn deeg, saus en kaas. ik vraag ze nadrukkelijk SNIJ-DE-PIZZA, ze bezorgen hem en watskeburt? hij is niet gesneden, ik zucht, vouw de pizza dubbel en geniet met mijn ogen dicht tot tien tellend

Je werkt als ophanger van jassen in een discotheek, je print 2 kaartjes uit, 1 om aan de hanger te doen en een om aan de klant te geven, na het uitgaan wil je je jas pakken maar blijkt die incompetente debiel het kaartje kwijt te zijn, ik zucht weer en zeg dat mijn id in de zak zit hij checkt en ik kom met de schrik vrij, ik was erg geschrokken!!!!
Klacht: kadavers