Nee. Ik stond wel 10 meter verderop! En er renden al mensen naartoe enzo, dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij stond erbij en keek ernaar en maakte opnames?
NEE hier!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die onder de douche pissen
De groeten.
Bring it!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Slappe kerels die per se onervaren meisjes willen zodat ze die kunnen manipuleren en naar hun hand zetten.![]()
Heb je wel WAT ERRUG!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Ik stond wel 10 meter verderop! En er renden al mensen naartoe enzo, dus.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah. In R-city zie ik dat niet zo snel gebeuren.
WAT DE HEL!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik zat net weer dat filmpje van Samantha uit Utreg te kijken en moest heel hard lachen om dat stukje van: hier draai ik m'n teennagels mee af.
Vet, man. Heb ik dat net weer gemist.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah. In R-city zie ik dat niet zo snel gebeuren.
Nope sorry. Morgen misschien weer.quote:
Oeh, Fas zou er zo op springen en het gevecht zo beëindigen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vet, man. Heb ik dat net weer gemist.
Zij is zo grappigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik zat net weer dat filmpje van Samantha uit Utreg te kijken en moest heel hard lachen om dat stukje van: hier draai ik m'n teennagels mee af.
DAN MEETEN WE ELKAAR TOCH LEKKER NIET!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef BobbyB het volgende:
III'LL NEVER BE THE SAAAAAHAAME IF WE EVER MEET AGAIN.
Boh, ik heb er ook zo een.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
M'n moeder is zo slecht in luisteren, het is kankervervelend gewoon.
Ze haalt echt het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:
Mensen die selectief luisteren zijn helemaal vervelend. Dan horen ze alleen maar dingen die ze willen horen of juist niet zodat ze je daar op kunnen afbranden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
M'n moeder is zo slecht in luisteren, het is kankervervelend gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |