quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
Dan snap ik de reden waarom je kinderen zou willen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Weet ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Caviababy'squote:
Wtf!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caviababy's![]()
( de spellingscontrole van mozilla geeft ipv caviababy's, diepvriesbaby's aan, wtf? )
Is ze nog vrijgezel en lekker?quote:
En jij stond erbij en keek ernaar en maakte opnames?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Lol werd daarnet iemand in elkaar getimmerd op 't station ofzo.
Ik eerst.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ze nog vrijgezel en lekker?
Onervaren meisjes.
nee, maar laatste weken minder, gister wel superquote:
In Nijmegen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Lol werd daarnet iemand in elkaar getimmerd op 't station ofzo.
Mensen die onder de douche pissenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand nog een interessant gesprek onderwerp?
Even een plasje plegen hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die onder de douche pissen
De groeten.
Nee, maagden laatst.quote:
Slappe kerels die per se onervaren meisjes willen zodat ze die kunnen manipuleren en naar hun hand zetten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is ze nog vrijgezel en lekker?
Onervaren meisjes.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Slappe kerels die per se onervaren meisjes willen zodat ze die kunnen manipuleren en naar hun hand zetten.![]()
is dat die pm kanker waar je gister overhad?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Slappe kerels die per se onervaren meisjes willen zodat ze die kunnen manipuleren en naar hun hand zetten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |