quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JIJ BENT EEN VUIGE TEEF, DAT BEN JIJ!
quote:
Loop niet zo te miepen.quote:
Ze schijnen er ook te geilberen op de vrouwen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:40 schreef MiVer het volgende:
van de marine wordt gezegd dat ze aan boord goed eten
dit is een kookboek van hun
Indonesisch kookboek Selamat Makan, Koninklijk Marine
Whoop! NEUKEN!1!!1!1quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Ibiza is geboekt trouwens. GEEN WEG TERUG.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is Chai allememachies dominant. [ afbeelding ]
![]()
![]()
Ben jij dominant?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij is Chai allememachies dominant. [ afbeelding ]
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Onderdanige.quote:
Zweepje erover?quote:
Aan jou de eer, dominante.
Wat denk je dat ik ben? Koffieslaaf?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga eens heul gauw koffie halen voor iedereen.0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zweepje erover?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga eens heul gauw koffie halen voor iedereen.
Als ik trouwens een email tik op hotmail zet 'm de laatste tijd telkens vanzelf in concepten. Echt wtf?!?!?!?!?!![]()
Nee heb mijn eigen bitch al genoeg gedomineerd vandaag. Morgen weer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zweepje erover?
![]()
![]()
Een neger?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben? Koffieslaaf?!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Juah, hij slaat 'm voor je op mocht er wat faud gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik trouwens een email tik op hotmail zet 'm de laatste tijd telkens vanzelf in concepten. Echt wtf?!?!?!?!?!0 topics op naam. 14.gif![]()
Ik krijg een beetje enge gedachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb mijn eigen bitch al genoeg gedomineerd vandaag. Morgen weer.
quote:nee, eigenlijk niet.
Dit is flauw zeg
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Gelukkig maar een beetje.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje enge gedachten
0 topics op naam. 14.gif![]()
Ze was vervelend, dus moest wel anders zou ik mijn nek breken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje enge gedachten
![]()
![]()
Op mijn beeld staat 'ie vooralsnog recht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wat een kromme zin was dat trouwens.0 topics op naam. 14.gif![]()
jij hebt ook cavia's?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb mijn eigen bitch al genoeg gedomineerd vandaag. Morgen weer.
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Nee dat jullie mij expres negerenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja veel te flauw voor jou. Ga maar gauw.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat jullie mij expres negeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
juist een paard in bedquote:
ik zag net ffe je fobo
zie fruitplukken
ik heb ook gedaan hier in zeeland appels en perenMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Cabrio.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, blomm'n plukk'n.
En ik heb de cabrio dit weekend.Ik ga de mijne weer half slopen dit weekend.
0 topics op naam. 14.gif
Forum Opties Forumhop: Hop naar: