quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans wat leuk dat Wolf morgen voor het eerst naar de Efteling gaat!!Pas maar op roodkapje! Hebben ze daar eigenlijk ook de zeven geitjes?
Wat een heerlijk jochie heb je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef leonieke het volgende:
Ja hoor
http://phille-nieke.blogspot.com/
Wat onwijs fijn om te lezen zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Keshet het volgende:
Hier gaat het allemaal lekker op 't moment.
Teigetje groeit, ademt voor 't grootste gedeelte zelf en er gebeuren weinig spannende dingen.
Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat we de meest kritieke periode achter de rug hebben!
Ja, dat denk ik ook. En soms is hij ook weer te moe, vermoed ik. Ach ja, ik moet me er maar bij neerleggen dat het soms niet lukt. Het zal vast wel beter worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:
Claudia misschien heeft het te maken met dat hij steeds minder slaap nodig heeft laat op de middag. Dat hij 's morgens en 's middags moe genoeg is om zich over te geven aan de slaap maar later net niet over die drempel kan komen.
lolquote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Een baby van net geen 4 weken kan nog niet aan 1 april meedoen zeker?![]()
Wenen, zuigen aan mijn vinger alsof zijn leven er van afhangt. Denkt mama: "oh, Thomas gaat drinken" (en tegelijkertijd: yes, dan is die spanning van mijn borsten
)
Ligt meneer enkel maar te likken aan mijn tepel en ernaar te lachen![]()
(en dit al 2 keer vandaag
)
Ik trek Harry's voorhuidje terug zover ik kan zonder te forceren en dan maak ik het schoon met een nat wattenschijfje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft een klein beetje een rood piemeltje, aan het topje zeg maar, ik verschoon hem nu maar heel erg vaak. Iemand nog een tip wat ik verder kan doen? In de soda hangen gaat zo moeilijk
Eén woord voor jou: draagdoekquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef leonieke het volgende:
Nu moet hij ook gewoon nog leren van naar mijn gezicht te lachenMaar veel melk komt daar natuurlijk niet uit
Poepen is nog niet deftig gebeurd sinds vorige week vrijdag. 2 keer een beetje in zijn luier, maar nog niet DE poepluier waar ik zit op te wachten.
Hij heeft wel al drie nachten geslapen van rond 23.30u - middernacht tot rond 6-7u (*klopt af*). Gisteren had hij wel een moeilijke dag. Was alleen maar rustig te krijgen als hij op één van ons tweeën lag (ik moet het waarschijnlijk niet zeggen hoe blij ik was toen mijn man om 18u thuis kwam. Kon ik eindelijk terug zonder een wenende baby in de box naar het toilet gaan)
Ik verslik me meestal in appel.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:45 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij had het te maken met het aangeboren kok-reflex. Ga zelf maar eens bij jezelf na waarin jij je meestal veslikt, als je je al verslikt. Meestal in drinken, wat zo naar binnen sijpelt. Een brok eten werk je door te hoesten meestal terug.
Tenminste, zo denk ik dat het gaat.
Mijn ma eet dan weer wel warme tomaten, maar geen koude tomaten. Of ze moet in het zuiden zijn, daar zijn het namelijk andere tomaten en die eet ze dan weer wel koudquote:Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
En wel tomatensoep maar geen tomaten.Ik ben rare eter.
Zelfgemaakte appelmoes vind ik trouwens wel OK.
Het vruchtvlees van tomaat vind ik wel te eten (ik ontvel mijn tomaten altijd en haal de pitjes eruit), maar ook dat eet ik liever warm dan koud. Er zitten ook behoorlijke smaakverschillen tussen tomaten, dus ik begrijp je moeder wel.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma eet dan weer wel warme tomaten, maar geen koude tomaten. Of ze moet in het zuiden zijn, daar zijn het namelijk andere tomaten en die eet ze dan weer wel koud
Oh, ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft gisteren al zijn slaapjes op zijn rug in de dikke slaapzak met lange mouwen gedaan. Nu test ik of hij ook in slaap valt op zijn rug in een slaapzakje zonder mouwen: "mopper mopper mopper" Ik ben benieuwd...
Wat fijn dat het werkt!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft gisteren al zijn slaapjes op zijn rug in de dikke slaapzak met lange mouwen gedaan. Nu test ik of hij ook in slaap valt op zijn rug in een slaapzakje zonder mouwen: "mopper mopper mopper" Ik ben benieuwd...
ik hoop het, anders zit er inderaad wel erg veel tijd tussen, ook niet fijn voor je borsten lijkt me.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef leonieke het volgende:
En we gaan hier eens beginnen aan poging nr 4 om Thomas te laten eten.
Hopelijk is het nu meer dan 1 minuut zuigen en de rest van de tijd grijnzen naar de tepel want hij moet nu echt wel drinken (is van rond middernacht geleden dat hij goed gedronken heeft).
Misluktquote:Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook benieuwd!
Het zou natuurlijk kunnen dat het Niels wat makkelijker afgaat doordat hij iets ouder is dan Ivan. Dat houd ik mezelf dan maar voor, want dat betekent dat er hoop is.
Mijn linkerborst zat gewoon door de compressen te lekkenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik hoop het, anders zit er inderaad wel erg veel tijd tussen, ook niet fijn voor je borsten lijkt me.
Wel lief dat grijnzen naar de borsten he, doet Fabi ook.
Ik heb voor Rienk nu beide maar dan in maat 3.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Aoraki het volgende:
Goed ik moet rennen, maar toch nog ff snel een vraag... Ik zag dat het over luiers ging en thomas zit nu in maat 3 van pamper, binnenkort wil ik naar 4 over en ik zag dat ze daar babyddry en actifit van hebben. Nu heeft hij alleen babydry. Wat is het voordeel van de actifit?
Ik moet rennen! Tot straks
Waarom zou je willen strikken? Klittenband is toch veel makkelijker?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand waar je slabbers kunt krijgen die je nog moet strikken?
Bij de Hema zag ik ze niet...
Vijf maal op de rug kloppen, tussen de schouderbladen. Als dat niet helpt, bij de voetjes pakken en ondersteboven houden (echt!). Greep van Heimlich wordt nooit!!! uitgevoerd bij babies. En uiteraard voordat je begint 112 (laten) bellen.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Twinkly het volgende:
Hier ook het plan om een EHBO cursus te gaan volgen, het lijkt me toch wel prettig om te weten hoe je een stukje uit de luchtpijp verwijderd (liefst zonder een rib te breken)![]()
Nu misschien wel, maar mijn dreumesje trekt klittenband slabben afquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom zou je willen strikken? Klittenband is toch veel makkelijker?
Maar geen idee.
In Dreamland kan je ze gewoon kopenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Weet iemand waar je slabbers kunt krijgen die je nog moet strikken?
Bij de Hema zag ik ze niet...
dat is ook de beste methode freecell, ook volgens de reanimatierichtlijnen!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu misschien wel, maar mijn dreumesje trekt klittenband slabben af
En Leander heeft ook wel eens iets in zijn keel gehad. Je schrikt je rot, maar hier was: met koppie schuin naar beneden op ene arm, met andere arm flinke klop op de rug' áltijd voldoende
Dat vonden mijn borsten ookquote:Op donderdag 1 april 2010 13:37 schreef Twinkly het volgende:
Fijn dat hij toch nog gedronken heeft Leonieke!
Iddquote:Bedankt voor de tip over hoe je een stukje uit de keel verwijderd. Lijkt me doodeng als dat gebeurd.
Die Silly Billyz zien er wel grappig uitquote:Hier hebben we slabbetjes die over het hoofd getrokken worden (Ter Stal), anders loopt het nog zijn nek in![]()
Over slabbetjes gesproken, ik heb gisteren twee Silly Billyz met mouwen voor Niels gekocht, kan hij straks als we gaan beginnen met Rapley lekker zelf kliederen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |