abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:29:27 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79806018
Grrrrt iPhone post vol fouten. Ik heb hier te dikke klauwen voor.
pi_79807174
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans wat leuk dat Wolf morgen voor het eerst naar de Efteling gaat!! Pas maar op roodkapje! Hebben ze daar eigenlijk ook de zeven geitjes?
alle 7 aanwezig, die zitten een spelletje ganzenbord t spelen, en het 7de geitje zit in een klok verstopt.

Leonieke, er zijn altijd ook veel Belgen in de Efteling! Ook schoolklassen enzo. Voor een babytje is er natuurlijk nog niet zoveel, maar voor kindjes al vanaf 2/3 jaar t/m bejaarde mensen is het echt een heel erg leuk park, echt voor jong en oud leuke dingen te zien/doen.
Alleen al het enorm grote sprookjesbos is de moeite waard (vinden wij dan)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79807499
Als we zouden gaan, zou het inderdaad zeker nu nog niet zijn, maar als Thomas er ook iets aan heeft. De afstand is er nu toch iets te groot voor
pi_79808625
Leonieke, doe jij ook aan foto's
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79810557
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef leonieke het volgende:
Ja hoor
http://phille-nieke.blogspot.com/
Wat een heerlijk jochie heb je!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:13:09 #107
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79811477
Hier gaat het allemaal lekker op 't moment.
Teigetje groeit, ademt voor 't grootste gedeelte zelf en er gebeuren weinig spannende dingen.
Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat we de meest kritieke periode achter de rug hebben!

[ Bericht 41% gewijzigd door Keshet op 31-03-2010 23:29:18 ]
A grand adventure has begun.
pi_79814418
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Keshet het volgende:
Hier gaat het allemaal lekker op 't moment.
Teigetje groeit, ademt voor 't grootste gedeelte zelf en er gebeuren weinig spannende dingen.
Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat we de meest kritieke periode achter de rug hebben!
Wat onwijs fijn om te lezen zeg!
Hoe gaat het nu met haar voetje eigenlijk?

Lieve Wolf, heel veel plezier morgen! En natuulijk ook je ouders

Claudia, Een slaapzak met lange mouwen, was dat al geopperd? (Heb een geheugen als een zeef, Sorry if so)

Hier had meneer een slaapdag!

Woensdag 31 maart
03:30
06:30
08:00
Slapen 9:30-11:00
11:10
Slapen 11:35-12:28
Slapen 14:00-14:45
15:05
Slapen 16:15-19:10
19:15
Slapen 21:10-22:20
23:20
Slapen 23:45-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 1 april 2010 @ 07:26:39 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79817903
Keshet wat ontzettend fijn om te lezen dat Teigetje het zo goed doet! hoe jong is ze inmiddels?

@Vlindur; wat een slaapkoppie zeg! benieuwd of hij van8 ook zo goed heeft geslapen???

ik heb zelf tnt slecht geslapen, veel wakker, onrustig. Straks na de fles nog ff een poging doen. (heb nl late dienst vandaag en moet wel een beetje fit zijn natuurlijk).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79818217
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:
Claudia misschien heeft het te maken met dat hij steeds minder slaap nodig heeft laat op de middag. Dat hij 's morgens en 's middags moe genoeg is om zich over te geven aan de slaap maar later net niet over die drempel kan komen.
Ja, dat denk ik ook. En soms is hij ook weer te moe, vermoed ik. Ach ja, ik moet me er maar bij neerleggen dat het soms niet lukt. Het zal vast wel beter worden.

Hoe erg is het eigenlijk als een rollende baby 's nachts in een Puckababy slaapt? Ik word er op de site niet echt wijs uit. OK, hij wordt beperkt in zijn motoriek, maar is het ook echt gevaarlijk?

Een slaapzak met lange mouwen hebben we. Die vind ik wel erg dik voor het seizoen, maar we hebben het gister geprobeerd. Helaas werkte dat niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79818317
Ivan heeft een nieuwe emotie ontdekt: boosheid. Als z'n boekje uit de box valt wordt hij héél boos. En als we in bad zitten en ik mijn potje haarmasker wegzet is hij not amused. (Geen idee waarom hij dat potje nou zo fascinerend vindt. )

En nu ligt hij in de box rare dingen met z'n onderkaak te doen. Hij is duidelijk z'n mondmotoriek aan het oefenen. Gister gaf ik hem een stuk peer waar ik bijna mee klaar was en daar begon hij driftig op te zuigen en knagen. Hij vond het geweldig! No worries, ik wacht met bijvoeding tot 6 maanden.

De Rapley-methode lijkt me trouwens doodeng, in verband met stukjes die in keeltjes vast kunnen blijven zitten. Ik ga me ook maar eens inlezen. Bestaat er eigenlijk zoiets als een EHBO-cursus voor ouders?
pi_79818696
Een baby van net geen 4 weken kan nog niet aan 1 april meedoen zeker?
Wenen, zuigen aan mijn vinger alsof zijn leven er van afhangt. Denkt mama: "oh, Thomas gaat drinken " (en tegelijkertijd: yes, dan is die spanning van mijn borsten )
Ligt meneer enkel maar te likken aan mijn tepel en ernaar te lachen (en dit al 2 keer vandaag )
pi_79819344
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Een baby van net geen 4 weken kan nog niet aan 1 april meedoen zeker?
Wenen, zuigen aan mijn vinger alsof zijn leven er van afhangt. Denkt mama: "oh, Thomas gaat drinken " (en tegelijkertijd: yes, dan is die spanning van mijn borsten )
Ligt meneer enkel maar te likken aan mijn tepel en ernaar te lachen (en dit al 2 keer vandaag )
lol dat beloofd nog wat als hij nu al aan 1 april grappen doet! haha wat lief dat hij naar de tepel lacht
Hoe gaat het nu met hem en jullie? Kan hij al wat beter poepen?

Jammer dat het niet lukt met slapen in de slaapzak met lange mouwen Claudia Jij had toch iets gevonden over dat je je kindje kon leren om te steunen op zijn onderarmen wanneer hij toch op zijn buik terecht zou komen in de Puckababy? Het lijkt mij ook een heel eng idee dat hij daar de hele nacht inligt en misschien gaat rollen.
Hier ook het plan om een EHBO cursus te gaan volgen, het lijkt me toch wel prettig om te weten hoe je een stukje uit de luchtpijp verwijderd (liefst zonder een rib te breken)

Oh, en jullie veters zitten los...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 1 april 2010 @ 09:19:46 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79819471
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft een klein beetje een rood piemeltje, aan het topje zeg maar, ik verschoon hem nu maar heel erg vaak. Iemand nog een tip wat ik verder kan doen? In de soda hangen gaat zo moeilijk
Ik trek Harry's voorhuidje terug zover ik kan zonder te forceren en dan maak ik het schoon met een nat wattenschijfje.
Over 2 weken gaan we naar de kinderuroloog om zijn mening te vragen omtrent Harry's voorhuid.

Hoe is het met Minke?

Beterschap voor Incantrix en freecell (en Tara)

mama_papa is goedgekeurd! En wat fijn dat je je meisje niet te lang hoeft te missen...

voor Teigetje en Niels!
pi_79819489
Nu moet hij ook gewoon nog leren van naar mijn gezicht te lachen Maar veel melk komt daar natuurlijk niet uit
Poepen is nog niet deftig gebeurd sinds vorige week vrijdag. 2 keer een beetje in zijn luier, maar nog niet DE poepluier waar ik zit op te wachten.
Hij heeft wel al drie nachten geslapen van rond 23.30u - middernacht tot rond 6-7u (*klopt af*). Gisteren had hij wel een moeilijke dag. Was alleen maar rustig te krijgen als hij op één van ons tweeën lag (ik moet het waarschijnlijk niet zeggen hoe blij ik was toen mijn man om 18u thuis kwam. Kon ik eindelijk terug zonder een wenende baby in de box naar het toilet gaan )
  donderdag 1 april 2010 @ 09:27:31 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79819670
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef leonieke het volgende:
Nu moet hij ook gewoon nog leren van naar mijn gezicht te lachen Maar veel melk komt daar natuurlijk niet uit
Poepen is nog niet deftig gebeurd sinds vorige week vrijdag. 2 keer een beetje in zijn luier, maar nog niet DE poepluier waar ik zit op te wachten.
Hij heeft wel al drie nachten geslapen van rond 23.30u - middernacht tot rond 6-7u (*klopt af*). Gisteren had hij wel een moeilijke dag. Was alleen maar rustig te krijgen als hij op één van ons tweeën lag (ik moet het waarschijnlijk niet zeggen hoe blij ik was toen mijn man om 18u thuis kwam. Kon ik eindelijk terug zonder een wenende baby in de box naar het toilet gaan )
Eén woord voor jou: draagdoek
dan kun je tenminste toch nog door het huis bewegen met een tegen je aangeplakte baby, inclusief naar de wc gaan...
pi_79819697
Goedemorgen!

Claudia, 't schijnt dat het risico op verslikken bij gemalen voeding (vooral iets meer grof gemalen) groter is dan bij Rapley. Vraag me niet waarom, ik onthoud altijd dát iets zo is, maar niet de reden

Hoe ging het vannacht met Ivan?

Keshet, heerlijk toch, dat je weinig spannends te melden hebt. Juist in jullie situatie lijkt het me heerlijk als er even niet zo veel gebeurt!

Leonieke, dat ken ik, dat grijnzen naar je tepel. Dat doet Isabeau bijna elke ochtend. Ze wil nooit drinken voor ze naar het kdv gaat. Op de één of andere manier wil ze alleen drinken als ze uit zichzelf wakker wordt en ik máák haar meestal wakker als het een kdv dag is.
  donderdag 1 april 2010 @ 09:45:52 #118
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79820151
Volgens mij had het te maken met het aangeboren kok-reflex. Ga zelf maar eens bij jezelf na waarin jij je meestal veslikt, als je je al verslikt. Meestal in drinken, wat zo naar binnen sijpelt. Een brok eten werk je door te hoesten meestal terug.

Tenminste, zo denk ik dat het gaat.
pi_79820204
Je hebt gelijk, dat was het!
  donderdag 1 april 2010 @ 10:01:28 #120
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79820555
Goodmornings! Dikke (virtuele, want vast nog steeds besmettelijk ) !

Hiero gaat het langzaamaan beter, Stef heeft geen koorts meer en ook niet meer zo'n erg verstopte neus dat hij niet meer kan drinken. Echt makkelijk gaat het ook nog niet, maar elk beetje beter is een zegening Zelf voel ik me nog steeds niet goed, maar ook alweer beter als gisteren Vandaag moet Stef eigenlijk zijn prikjes, maar ik weet niet of dat mag nu hij herstellende is. We gaan er maar gewoon heen, ik wil dan de rest wel alvast na laten zien, evt. volgende week terug voor een tweetal prikjes is zo gebeurd..

Vraagje: lezen jullie al voor? Ik heb vandaag voor de zoveelste keer in ons grote Jip en Jannekeboek zitten bladeren en ik denk dat ik hem vanaf vandaag maar eens voor ga lezen, maar ik heb geen idee of hij dat wel leuk vind.. Maar ach, weglopen kan hij ook nog niet, dus och

Free, jemig, wat een narigheid! Dikke en veel beterschap joh!

Claudia, ik weet het ook niet zo goed vwb de puckababy in combi met rollen

En toen begon Stef te huilen.. Laterz!
3!
pi_79820672
Vannacht ging het prima, want de Puckababy zat 'dicht'. Vanochtend heeft hij weer een uurtje geslapen met zijn armen uit de Puckababy (het gaat klaarblijkelijk alleen goed als ik er niet ben ) en nu ligt hij in z'n bed te mopperen. Ik ga zometeen met hem op pad dus ik had liever gehad dat hij vanochtend goed had geslapen.

-Edit- Halleluja, hij slaapt weer nadat ik zijn armen terug heb gestopt. Pfff.

[ Bericht 9% gewijzigd door Claudia_x op 01-04-2010 10:12:23 ]
pi_79820693
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:45 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij had het te maken met het aangeboren kok-reflex. Ga zelf maar eens bij jezelf na waarin jij je meestal veslikt, als je je al verslikt. Meestal in drinken, wat zo naar binnen sijpelt. Een brok eten werk je door te hoesten meestal terug.

Tenminste, zo denk ik dat het gaat.
Ik verslik me meestal in appel.
pi_79820919
Dan kun jij beter appelmoes nemen!

Oh trouwens, je veter is los.
pi_79820976
Ik lust geen appelmoes. Ik hoop dat Ivan een makkelijkere eter wordt dan ik ben.

Ik heb thuis nooit schoenen aan.
pi_79821055
Ik voel me behoorlijk gefrustreerd dat het niet gewoon in een keer goed gaat met dat slapen zonder Puckababy. Ik heb nu al te hoge verwachtingen van m'n kind.

Misschien kan ik hem maar beter laten oefenen met steunen op z'n onderarmen in de Puckababy zodat hij weet dat hij zich kan redden als hij op z'n buik belandt. Dan mag hij wat mij betreft tot hij het huis uitgaat in dat ding blijven slapen.
pi_79821060
Wel appels, maar geen appelmoes? (ik zou zelfgemaakte appelmoes warm en koud eten en zit al altijd in de pot te lepelen als hij nog opstaat, onder het mom dat ik hem toch regelmatig eens moet proeven )

P. en ik zijn allebei makkelijke eters, dus ik hoop eigenlijk dat Thomas dat ook zal zijn
pi_79821100
En wel tomatensoep maar geen tomaten. Ik ben rare eter.

Zelfgemaakte appelmoes vind ik trouwens wel OK.
pi_79821109
En voor de mensen met kinderen met slaapproblemen een dikke Dit moet gewoon zo lastig zijn. Ik merk al bij mezelf dat ik niet zoveel geduld heb als ik had gehoopt als Thomas niet wil slapen. En dan gaat het vaak wel goed.
pi_79821136
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
En wel tomatensoep maar geen tomaten. Ik ben rare eter.

Zelfgemaakte appelmoes vind ik trouwens wel OK.
Mijn ma eet dan weer wel warme tomaten, maar geen koude tomaten. Of ze moet in het zuiden zijn, daar zijn het namelijk andere tomaten en die eet ze dan weer wel koud
pi_79821172
Niels heeft gisteren al zijn slaapjes op zijn rug in de dikke slaapzak met lange mouwen gedaan. Nu test ik of hij ook in slaap valt op zijn rug in een slaapzakje zonder mouwen: "mopper mopper mopper" Ik ben benieuwd...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79821275
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Mijn ma eet dan weer wel warme tomaten, maar geen koude tomaten. Of ze moet in het zuiden zijn, daar zijn het namelijk andere tomaten en die eet ze dan weer wel koud
Het vruchtvlees van tomaat vind ik wel te eten (ik ontvel mijn tomaten altijd en haal de pitjes eruit), maar ook dat eet ik liever warm dan koud. Er zitten ook behoorlijke smaakverschillen tussen tomaten, dus ik begrijp je moeder wel.

Mijn smaakzin is gewoon nogal verfijnd.
pi_79821313
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft gisteren al zijn slaapjes op zijn rug in de dikke slaapzak met lange mouwen gedaan. Nu test ik of hij ook in slaap valt op zijn rug in een slaapzakje zonder mouwen: "mopper mopper mopper" Ik ben benieuwd...
Oh, ik ben ook benieuwd!

Het zou natuurlijk kunnen dat het Niels wat makkelijker afgaat doordat hij iets ouder is dan Ivan. Dat houd ik mezelf dan maar voor, want dat betekent dat er hoop is.
pi_79821327
En we gaan hier eens beginnen aan poging nr 4 om Thomas te laten eten.
Hopelijk is het nu meer dan 1 minuut zuigen en de rest van de tijd grijnzen naar de tepel want hij moet nu echt wel drinken (is van rond middernacht geleden dat hij goed gedronken heeft).
pi_79821398
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef Twinkly het volgende:
Wat fijn dat het werkt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 1 april 2010 @ 10:32:39 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79821656
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef leonieke het volgende:
En we gaan hier eens beginnen aan poging nr 4 om Thomas te laten eten.
Hopelijk is het nu meer dan 1 minuut zuigen en de rest van de tijd grijnzen naar de tepel want hij moet nu echt wel drinken (is van rond middernacht geleden dat hij goed gedronken heeft).
ik hoop het, anders zit er inderaad wel erg veel tijd tussen, ook niet fijn voor je borsten lijkt me.

Wel lief dat grijnzen naar de borsten he, doet Fabi ook.
pi_79822043
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook benieuwd!

Het zou natuurlijk kunnen dat het Niels wat makkelijker afgaat doordat hij iets ouder is dan Ivan. Dat houd ik mezelf dan maar voor, want dat betekent dat er hoop is.
Mislukt Ik heb hem maar weer op zijn buik gelegd en nu valt hij in slaap.
Heej tuurlijk is er hoop gekkerd, ik ben al heel lang bezig met hem te "oefenen" en dat gaat echt niet makkelijk. Ivan heeft al geslapen met zijn armpjes buiten de Puckababy, hij is al verder dan Niels met afkicken

Oeke ik ben echt super blij met dat slaapzakje, doordat de mouwen zo zwaar zijn heeft hij er geen last van dat zijn armpjes niet in de Puckababy zitten. Hij ligt nu telkens heel maf in bed met zijn armen in de lucht of wijd uitgespreid, ik moet dan echt mezelf inhouden om hem niet wakker te lachen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79822063
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik hoop het, anders zit er inderaad wel erg veel tijd tussen, ook niet fijn voor je borsten lijkt me.

Wel lief dat grijnzen naar de borsten he, doet Fabi ook.
Mijn linkerborst zat gewoon door de compressen te lekken 10 minuten gedronken, ik ben niet supertevreden, maar het is toch beter dan niets (en de spanning is ondertussen al van mijn borst... dat is al iets)

Maar dat grijnzen vind ik echt (en dan denk ik: verdorie, zoiets moet mijn man wel missen... hopelijk kan hij later ook naar de fles grijnzen ).
pi_79822766
He dames, goede morgen!!

Trix, dikke (ook maar virtueel dan) knuffel voor jou en Stef hoor! hopelijk gaan jullie nu allebei de goede en gezonde kant weer op.
Jeuj Niels in de slaapzak!!!
Claudia, lijkt me inderdaad raar zo met de puckababy als Ivan al wel op zijn buik draait... heeft ie dan wel ruimte om zijn armen te gebruiken om omhoog te komen?
Thomas aan de 1 april... haha Kleine donderkop...
Keshet, hoe gaat het idd met Teigetjes voetje? Is daar al wat over bekend of gaan jullie voorlopig eerst gericht op groter en sterker worden van Teigetje zelf? in elk geval... hoe ging het uit de couveuse halen???

Minke is nog niet helemaal beter geloof ik, hoewel... (iets met wet van Fok! dus ik zeg het niet).
Maar gisteravond lekker met vrienden uit eten gegaan, ging heel goed, op 1 momentje na... toen was er weer een ontploffing in het vooronder, dus op naar het toilet om de hele boel te verschonen... en ja, toen werd het improviseren want het was niet echt op kindjes/verschonen gericht... zie foto hieronder
Vandaag gaat het ngo wel ok, hebben lekker uitgeslapen met zijn 2-tjes in het grote bed toen mijn man de deur uit was. En nu ligt ze lekker windjes te laten in de wipper naast me..

pi_79823128
wat fijn dat het al iets beter met Minke lijkt te gaan.

Vervelend Claudia, dat Ivan de puckababy nodig heeft om te slapen, lijkt me ook erg eng!

Ik heb niet zoveel tijd, eindelijk mijn vrije dag zonder dat ik hoef te klussen aan ons nieuwe huis. Zie ik ons manneke ook weer eens , in de weekenden komt het er niet zo van en passen opa en oma op, zodat wij kunnen klussen.

Hier alles goed, Thomas heeft 2 moeilijke weken gehad, heel slecht gedronken etc. Volgens de kinderarts was het een vorm van buikgriep. Nu is hij weer erg blij. Ik moet zo weg, want ik heb weer controle bij de kinderarts over zijn koemelkallergie. Ik ben benieuwd, sinds hij op de nieuwe voeding zit heeft hij geen bloed meer in de ontlasting, dus dat is mooi.
Goed ik moet rennen, maar toch nog ff snel een vraag... Ik zag dat het over luiers ging en thomas zit nu in maat 3 van pamper, binnenkort wil ik naar 4 over en ik zag dat ze daar babyddry en actifit van hebben. Nu heeft hij alleen babydry. Wat is het voordeel van de actifit?

Ik moet rennen! Tot straks
pi_79825497
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:18 schreef Aoraki het volgende:
Goed ik moet rennen, maar toch nog ff snel een vraag... Ik zag dat het over luiers ging en thomas zit nu in maat 3 van pamper, binnenkort wil ik naar 4 over en ik zag dat ze daar babyddry en actifit van hebben. Nu heeft hij alleen babydry. Wat is het voordeel van de actifit?

Ik moet rennen! Tot straks
Ik heb voor Rienk nu beide maar dan in maat 3.

Activefit heeft meer stretch zodat het bij de billen goed omsluit blijft zitten
Het is dus voor beweegbare baby's denk ik.

Voor het poepen kan ik niet vertellen welke beter is, meneer poept amper. Maar met beide blijft hij droog tot nu toe

Ze zijn even duur maar in de babydry verpakking zitten meer luiers (2 of 4 ofzo)
pi_79826629
Zo weer terug van de kinderarts. Thomas krijgt een pluim voor goed gedrag, hij vindt ook echt alles prima

Waarschijnlijk gaan we over een maand of 2-3 provoceren, maar zowel de kinderarts als ik verwachten daar niet veel van. Zijn gedrag was niet anders door de allergie, hij had 'alleen' bloed in zijn ontlasting. We zullen zien. Ondertussen een verwijzing naar een dietist gekregen en advies over welk ziekenhuis we het beste kunnen pakken als we verhuisd zijn naar onze nieuwe regio...

Ow, ik weet dat Mefke vertrokken is naar het andere topic, dat had ik gemist, maar als je toch nog hier meeleest: dankjewel voor het advies om de rammelaar van de Hema te kopen, die groene ring met die uil erin. Hij is er echt helemaal gek mee en lebbert hem helemaal af.

Vlindur, thanx voor het luier advies. Ik denk dat ik beide maar koop, de babydry voor 's nachts en die ander voor overdag, hij rolt en beweegt zoveel, en de poep blijft niet altijd waar het hoort...
  donderdag 1 april 2010 @ 13:03:36 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79827082
Weet iemand waar je slabbers kunt krijgen die je nog moet strikken?
Bij de Hema zag ik ze niet...
pi_79827192
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Asyniur het volgende:
Waarom zou je willen strikken? Klittenband is toch veel makkelijker?

Maar geen idee.
pi_79827755
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Twinkly het volgende:

Hier ook het plan om een EHBO cursus te gaan volgen, het lijkt me toch wel prettig om te weten hoe je een stukje uit de luchtpijp verwijderd (liefst zonder een rib te breken)

Vijf maal op de rug kloppen, tussen de schouderbladen. Als dat niet helpt, bij de voetjes pakken en ondersteboven houden (echt!). Greep van Heimlich wordt nooit!!! uitgevoerd bij babies. En uiteraard voordat je begint 112 (laten) bellen.

Volgens de meest recente versie van het boekje moet je een volwassen slachtoffer 'aanmoedigen tot effectief hoesten'.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_79828034
Asy:

hier, hier, hier en hier

Misschien is het wat. Allemaal van die vage online winkels
pi_79828129
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Waarom zou je willen strikken? Klittenband is toch veel makkelijker?

Maar geen idee.
Nu misschien wel, maar mijn dreumesje trekt klittenband slabben af

En Leander heeft ook wel eens iets in zijn keel gehad. Je schrikt je rot, maar hier was: met koppie schuin naar beneden op ene arm, met andere arm flinke klop op de rug' áltijd voldoende
pi_79828460
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef Asyniur het volgende:
In Dreamland kan je ze gewoon kopen Maar ik weet niet of jullie dat hebben
Online winkel hebben ze niet, maar als je er geen vindt, wil ik er hier wel kopen en opsturen

Ze zullen ons daar deze week weer zien komen: 30 stuks ophalen van de geboortelijst Wel fijn om met een volle kar buiten te kunnen rijden waar je niets moet voor betalen
pi_79828483
Fijn dat hij toch nog gedronken heeft Leonieke!

Bedankt voor de tip over hoe je een stukje uit de keel verwijderd. Lijkt me doodeng als dat gebeurd.

Hier hebben we slabbetjes die over het hoofd getrokken worden (Ter Stal), anders loopt het nog zijn nek in
Over slabbetjes gesproken, ik heb gisteren twee Silly Billyz met mouwen voor Niels gekocht, kan hij straks als we gaan beginnen met Rapley lekker zelf kliederen
  donderdag 1 april 2010 @ 13:40:58 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79828650
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Nu misschien wel, maar mijn dreumesje trekt klittenband slabben af

En Leander heeft ook wel eens iets in zijn keel gehad. Je schrikt je rot, maar hier was: met koppie schuin naar beneden op ene arm, met andere arm flinke klop op de rug' áltijd voldoende
dat is ook de beste methode freecell, ook volgens de reanimatierichtlijnen!

en slabbetje met klittenband werken hier ook niet; wij hebben drukknoopjes, of tshirtopening (dus koppie erdoor).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79828727
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:37 schreef Twinkly het volgende:
Fijn dat hij toch nog gedronken heeft Leonieke!
Dat vonden mijn borsten ook
Ik kwam (voor hij gegeten had) uit de douche en had mijn haar helemaal in een handdoek gedraaid. En toch werden mijn voeten nog steeds nat van de waterdruppels die er af vielen. Dan maar eens goed gekeken waar het water uitkwam en bleken het mijn beide borsten te zijn die aan het lekken waren
quote:
Bedankt voor de tip over hoe je een stukje uit de keel verwijderd. Lijkt me doodeng als dat gebeurd.
Idd Ik hoop écht dat ik dit nooit zal tegenkomen.
quote:
Hier hebben we slabbetjes die over het hoofd getrokken worden (Ter Stal), anders loopt het nog zijn nek in
Over slabbetjes gesproken, ik heb gisteren twee Silly Billyz met mouwen voor Niels gekocht, kan hij straks als we gaan beginnen met Rapley lekker zelf kliederen
Die Silly Billyz zien er wel grappig uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')