quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans wat leuk dat Wolf morgen voor het eerst naar de Efteling gaat!!Pas maar op roodkapje! Hebben ze daar eigenlijk ook de zeven geitjes?
Wat een heerlijk jochie heb je!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef leonieke het volgende:
Ja hoor
http://phille-nieke.blogspot.com/
Wat onwijs fijn om te lezen zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Keshet het volgende:
Hier gaat het allemaal lekker op 't moment.
Teigetje groeit, ademt voor 't grootste gedeelte zelf en er gebeuren weinig spannende dingen.
Ik durf eigenlijk wel te zeggen dat we de meest kritieke periode achter de rug hebben!
Ja, dat denk ik ook. En soms is hij ook weer te moe, vermoed ik. Ach ja, ik moet me er maar bij neerleggen dat het soms niet lukt. Het zal vast wel beter worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:
Claudia misschien heeft het te maken met dat hij steeds minder slaap nodig heeft laat op de middag. Dat hij 's morgens en 's middags moe genoeg is om zich over te geven aan de slaap maar later net niet over die drempel kan komen.
lolquote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef leonieke het volgende:
Een baby van net geen 4 weken kan nog niet aan 1 april meedoen zeker?![]()
Wenen, zuigen aan mijn vinger alsof zijn leven er van afhangt. Denkt mama: "oh, Thomas gaat drinken" (en tegelijkertijd: yes, dan is die spanning van mijn borsten
)
Ligt meneer enkel maar te likken aan mijn tepel en ernaar te lachen![]()
(en dit al 2 keer vandaag
)
Ik trek Harry's voorhuidje terug zover ik kan zonder te forceren en dan maak ik het schoon met een nat wattenschijfje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:37 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft een klein beetje een rood piemeltje, aan het topje zeg maar, ik verschoon hem nu maar heel erg vaak. Iemand nog een tip wat ik verder kan doen? In de soda hangen gaat zo moeilijk
Eén woord voor jou: draagdoekquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef leonieke het volgende:
Nu moet hij ook gewoon nog leren van naar mijn gezicht te lachenMaar veel melk komt daar natuurlijk niet uit
Poepen is nog niet deftig gebeurd sinds vorige week vrijdag. 2 keer een beetje in zijn luier, maar nog niet DE poepluier waar ik zit op te wachten.
Hij heeft wel al drie nachten geslapen van rond 23.30u - middernacht tot rond 6-7u (*klopt af*). Gisteren had hij wel een moeilijke dag. Was alleen maar rustig te krijgen als hij op één van ons tweeën lag (ik moet het waarschijnlijk niet zeggen hoe blij ik was toen mijn man om 18u thuis kwam. Kon ik eindelijk terug zonder een wenende baby in de box naar het toilet gaan)
Ik verslik me meestal in appel.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:45 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij had het te maken met het aangeboren kok-reflex. Ga zelf maar eens bij jezelf na waarin jij je meestal veslikt, als je je al verslikt. Meestal in drinken, wat zo naar binnen sijpelt. Een brok eten werk je door te hoesten meestal terug.
Tenminste, zo denk ik dat het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |