abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79787413
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Thnx Jij alweer wat opgeknapt? Wel handig dat ik ze nu zelf heb op zich, we hadden bij Stefs gil-aanvallen al wel bedacht dat het misschien plots oplopende koorts
zou zijn, maar nu weten we het zeker
nee, eerder afgeknapt dan opgeknapt hier.... zie [OUD] Hoe gaat het met ons? #6

Mja, TARA weet nu ook waarom Leander zo sneu was een week geleden maar koorts is echt storend.
pi_79787544
Wij gaan komend weekend met rapley beginnen. Eén week te vroeg, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik wil het gewoon niet samen laten vallen met het Isabeau-gáát-uit-fles-drinken-weekend.
pi_79787764
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat snap ik, het zou natuurlijk zot zijn als je zolang zou wachten met vast voedsel.
Maar ik was even in de veronderstellinng dat hij jonger was.
ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.

Moet toch misschien maar eens uit zoeken wat rapley is. Heb namelijk geen idee behalve dan dat het geen fijn gemalen voedsel is

Sorbo succes met de eerste hapjes, is erg leuk.... en 1 week maakt niks uit hoor. (vroeger kregen wij met 4 maanden al... en ik ben er in ieder geval niet slechter van geworden.)
pi_79787792
Freecell wat zwaar bluh. Als het morgen niet minder is moet je van mij naar de dokter

Icantrix ook al ziek, snel opknappen hoor Volgende keer kun je beter ziek worden voordat Stef ziek wordt, weet je precies wat er komen gaat
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Wij gaan komend weekend met rapley beginnen. Eén week te vroeg, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik wil het gewoon niet samen laten vallen met het Isabeau-gáát-uit-fles-drinken-weekend.
Ik zat al aan jullie te denken ivm bijvoeding en dat weekend. Leuk dat jullie komend weekend gaan beginnen , Isabeautje aan de banaan en broccoli

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 31-03-2010 14:20:58 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79787868
Voor je 't weet zit ze aan de Isabeauterham!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:17:37 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79787896
dat wordt spannend komend weekend sorboo! ik hoop echt dat het goed gaat!

beterschap voor de zieke mama's en kindjes.... echt niet leuk...

Evie gaat zo naar het KDV en ik aan het werk; misschien kom ik vanavond tijdens het kolven nog ff binnenwippen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79788005
Voor jullie allemaal dit weekend al gaan duimen.

DIT weekend start Rapley

VOLGEND weekend FLES

pi_79788010
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef martine1984 het volgende:

[..]

ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.
daar heb ik ook altijd last van

En inderdaad, ze moesten ergens een streep trekken, maar een week meer of minder maakt niets uit. Helemaal omdat de meeste kinderen geboren worden tussen de 37 en 42 weken, daar zit meer dan een maand tussen. Het ligt er ook aan wanneer het kindje er zelf aan toe is.
Hier staat uitgebreid beschreven wat de Rapley methode inhoudt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79788294
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef Sorbootje het volgende:
Voor jullie allemaal dit weekend al gaan duimen.

DIT weekend start Rapley

VOLGEND weekend FLES

verwarrend....
Kan je het nog één keer duidelijk uitleggen, waneer fles?
pi_79788804
Nou voor jou dan. Op 9 april a.s. gaat Isabeau uit de fles drinken.
pi_79791017
quote:
Sorbo succes met de eerste hapjes, is erg leuk.... en 1 week maakt niks uit hoor. (vroeger kregen wij met 4 maanden al... en ik ben er in ieder geval niet slechter van geworden.)
Ik heb de oudste ook met 4 maanden al bijgevoed. Wist ik veel (OUD bestond nog niet ) Ik volgde gewoon wat het cb zei, en wat iedereen deed.
pi_79791037
Haha, ik blijf lachen om het Isabeau-gaaaaat-echt-wel-uit-de-fles-drinken-complot-theorie... Maar ik ga dan ook erg voor je duimen!

Arts heeft teruggebeld en vond het allemaal nog wel ok klinken, traantjes zijn er nog, tong is nog nat, ze is nog erg alert... alleen de plasluiers zijn niet meer te controleren, maar ga er vanuit dat die er ook heus nog wel zijn.
Ze slaapt wel heel veel nu, ritme is een beetje slapen (op buik, helemaal hip nu), wakker worden door pijn in buik dus huilen, buik legen, schone luier, huilen want honger, flesje, weer slapen... Maar goed, beter dan de hele tijd huilen van de pijn of zo... nu komt ze eindelijk een beetje aan haar rust toe. En mocht het erger worden dan mogen we gewoon langskomen van de huisarts, ze begreep in elk geval de bezorgdheid wel
En tip om OSR te gaan halen om de darmen een beetje tot rust te brengen... straks maar effe doen dan.
pi_79792720
Hmmm Lijnloos, dus even goed in de gaten houden! Hopelijk gaat het snel beter met Minke!
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:16:03 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79792958
quote:

[..]

Moet toch misschien maar eens uit zoeken wat rapley is. Heb namelijk geen idee behalve dan dat het geen fijn gemalen voedsel is

Hier is het uiteindelijk een mix geworden van rapley en prak. Ik had het boek van stefan kleintjes, maar het voedselintroductieschema, wat ook in dat boek staat, staat ook gewoon op internet. Op de site van borstvoeding.com
ik zie nu dat de link al gepost is door iemand anders

Maar bij Fabian ga het ik denk ik ook zo doen. Brood ging prima bijvoorbeeld bij Eva. Maar zoals ik zei wortel niet. Banaan ging ook heel goed.
Vond het wel super eng. En nu eet/at ze wel alles. Ze zit ff in een fase dat ze niks eet. Maargoed, Eva is ander topic materiaal en Fabian krijgt vooralsnog alleen mamamelk.

Mijn vader belde net, om te vragen wat het CB had gezegd. Dat heeft hij dus nooooooog noooooooit gedaan. Dus ik, maargoed, waar bel je nou echt voor?
Hij, gewoon voor dit. Maar ik geloofde het echt neit. Ik was al bang dat hij ook nog (slecht) nieuws had ofzo.
Maar hij belde echt alleen uit interesse. Ben een beetje met stomheid geslagen.
heb overigens een goede band hoor, het niet zo dat ik al 20 jaar niks gehoord had ofzo, zie hem elke dag namelijk, maar hij belt dus nooit zomaar voor dit soort zaken
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:16:57 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79792994
Goed dat je voor de zekerheid ORS in huis haalt. Lijnloos.

Hmm Sorbo, wat spannend allemaal he! HEt gaat je vast lukken. Heb er super veel vertrouwen in.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:19:54 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79793131
ben benieuwd of de brocoli bevalt. Ik geef ze in principe geen dingen die ik zelf ook niet eet. Maar ik lust niks dus dan is de variatie snel op
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:22:56 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79793265
Jemig Free, wat heftig allemaal. Wat fijn dat in ieder geval Leander bijj iemand terecht kan. Zo'n klein dreumesje kost ook veel kruim. En hij heeft daar vast ook goed naar zijn zin dus dan is dat een zorg minder.
Wel enorm vervelend dat jij nu ook ineens zo ziek bent. Ik hoop dat het niks ernstig is. Maar laat je je wel goed onderzoeken als dit aan blijft houden?
Veel beterschap voor Tara.
pi_79798670
Fabian goedgekeurd en 6 kg alweer, wauw!

Wat zielig dat Stef zo ziek geweest is Incantrix, wat klinkt dat eng die koortsaanvallen! Gelukkig dat hij aan de beterende hand is

Niels sliep lekker in de slaapzak las ik nog ergens

Freecell, wat rot zo meer weet ik eigenlijk niet te zeggen... echt balen voor jullie!

Gaaf en spannend om jullie bijvoedings dingetjes te lezen, het lijkt mijzelf ook zo leuk om daar mee te beginnen! Maar wij gaan eerst maar eens een tijdje aan de rijstebloem binnenkort. Ben benieuwd of hij dat lekker vindt, vast wel want flesjes gaan er met gemak in

Morgen gaan we naar de Efteling dus allemaal uitkijken naar onze foto spam
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79799595
Freecell ik heb het nu pas gelezen in het andere topic (over de spoiler heengelezen). Veel sterkte voor jullie Ik hoop echt dat jullie heel vlug echt kunnen genieten van jullie gezinnetje.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:14:46 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79799603
jeeeeujj Wolf gaat naar het sprookjesbos morgen!!! en ik kijk zeker uit naar de foto's! leuk leuk! veel plezier poppejans!

@lijnloos; ik hoop dat het snel beter gaat met je lieve meisje...

voor Freecell en de kids ook nog maar een keertje

en ooooo Sorboo; volgende week pas had ik het verkeerd gelezen haha. Naja dan suc6 met raplyen

ik heb ff kolfpauze, dus ff snel bijgelezen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79800586
Nou, dat slapen gaat zo wisselvallig hier. Bij het eerste slaapje lukt het Ivan prima om zonder Puckababy in slaap te vallen, bij zijn opa en oma heeft hij er ook geen problemen mee, maar daarna begint het gezeur. Zijn derde dutje is helemaal niet gelukt vandaag, dus we hebben hem maar weer uit bed gehaald. Hij was natuurlijk niet te genieten, maar goed, uiteindelijk hebben we hem om 19:00 uur maar naar bed gedaan. Nu lijkt hij dan eindelijk in slaap te zijn gevallen.

Pff, ik begrijp niet waarom het de ene keer wel goed gaat en de andere keer niet. Het zit me helemaal niet lekker om hem in z'n Puckababy te laten slapen 's nachts aangezien hij flink aan het rollen is. Maarja, zonder Puckababy slaapt hij gewoon niet goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79801144
ik weet 't niet Claudia. Heb geen verstand van de puckababy, maar snap dat het frustrerend is.

Isabeau past gewoom écht niet meer in d'r 70cm slaapzakjes merk ik net.... verdorie.. dat groeit ook maar raak
pi_79802512
Claudia misschien heeft het te maken met dat hij steeds minder slaap nodig heeft laat op de middag. Dat hij 's morgens en 's middags moe genoeg is om zich over te geven aan de slaap maar later net niet over die drempel kan komen.

Poppejans wat leuk dat Wolf morgen voor het eerst naar de Efteling gaat!! Pas maar op roodkapje! Hebben ze daar eigenlijk ook de zeven geitjes?

[ Bericht 15% gewijzigd door Twinkly op 31-03-2010 20:29:21 ]
pi_79802599
De efteling is toch het pretpark waar iedereen foto's trekt bij een paddenstoel? Het lijkt me wel een leuk pretpark te zijn (met die lange nek), maar ja, nogal een eindje rijden natuurlijk.
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:27:54 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79805945
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef leonieke het volgende:
De efteling is toch het pretpark waar iedereen foto's trekt bij een paddenstoel? Het lijkt me wel een leuk pretpark te zijn (met die lange nek), maar ja, nogal een eindje rijden natuurlijk.
Ja. Die staan in het sprookjesbos. Het id echt de moeite waard. Er staat ook een mooi hotel. Wij hebben 1 keet in een mooie sprookjesksmet geslapen. We zaten im een kamer met een golfbaan. Is niet echt een sprookje, maar het was wel een van de vier torenkamers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')