nee, eerder afgeknapt dan opgeknapt hier....quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxJij alweer wat opgeknapt? Wel handig dat ik ze nu zelf heb op zich, we hadden bij Stefs gil-aanvallen al wel bedacht dat het misschien plots oplopende koorts
zou zijn, maar nu weten we het zeker
ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat snap ik, het zou natuurlijk zot zijn als je zolang zou wachten met vast voedsel.
Maar ik was even in de veronderstellinng dat hij jonger was.
Ik zat al aan jullie te denken ivm bijvoeding en dat weekend. Leuk dat jullie komend weekend gaan beginnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Wij gaan komend weekend met rapley beginnen. Eén week te vroeg, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik wil het gewoon niet samen laten vallen met het Isabeau-gáát-uit-fles-drinken-weekend.
daar heb ik ook altijd last vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef martine1984 het volgende:
[..]
ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.
verwarrend....quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef Sorbootje het volgende:
Voor jullie allemaal dit weekend al gaan duimen.
DIT weekend start Rapley
VOLGEND weekend FLES
![]()
Ik heb de oudste ook met 4 maanden al bijgevoed. Wist ik veel (OUD bestond nog nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef martine1984 het volgende:
Sorbo succes met de eerste hapjes, is erg leuk.... en 1 week maakt niks uit hoor. (vroeger kregen wij met 4 maanden al... en ik ben er in ieder geval niet slechter van geworden.)
Hier is het uiteindelijk een mix geworden van rapley en prak. Ik had het boek van stefan kleintjes, maar het voedselintroductieschema, wat ook in dat boek staat, staat ook gewoon op internet. Op de site van borstvoeding.comquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef martine1984 het volgende:
[..]
ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.
Moet toch misschien maar eens uit zoeken wat rapley is. Heb namelijk geen idee behalve dan dat het geen fijn gemalen voedsel is![]()
Sorbo succes met de eerste hapjes, is erg leuk.... en 1 week maakt niks uit hoor. (vroeger kregen wij met 4 maanden al... en ik ben er in ieder geval niet slechter van geworden.)
Ja. Die staan in het sprookjesbos. Het id echt de moeite waard. Er staat ook een mooi hotel. Wij hebben 1 keet in een mooie sprookjesksmet geslapen. We zaten im een kamer met een golfbaan. Is niet echt een sprookje, maar het was wel een van de vier torenkamers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef leonieke het volgende:
De efteling is toch het pretpark waar iedereen foto's trekt bij een paddenstoel? Het lijkt me wel een leuk pretpark te zijn (met die lange nek), maar ja, nogal een eindje rijden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |