abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:32:49 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79761135
Vorige deel:http://forum.fok.nl/topic/1432066/1/360#79760947

Kleine babietjes

08 oktober 2009: 'minisproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

Met als laatste posts:

Het kleine babietjes topic (0 tot 6 mnd) Deel 35

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 05-04-2010 21:22:18 ]
pi_79761194
daar zijn we weer
pi_79761242
Maat 2 is van 3 tot 6 kilo. Ze weegt nu 5 maar ik vind maat 3 beter zitten (van 4 tot 9 kilo).
Ik heb ze liever wat ruimer.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:35:07 #4
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79761264
Met als laatste posts:
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef lily het volgende:
Leah zit al een tijdje in maat 3 luiers
[..]

oh, 2360. Dat valt dan nog mee inderdaad (geen prematuurgewicht bedoel ik)
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef amaranta het volgende:
Gaat snel zeg lily. Ach, straks blijven ze best lang steken in 5.
Fabi is maar een mager menneke. 2 past nu lekker, maar heb 3 ook al in huis.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef amaranta het volgende:
Valt me trouwens op, hoe groter de maat, hoe minder luiers in de verpakking. Ook wel logisch, aangezien ze als het goed steeds minder per dag nodig hebben. Maar ze blijven helaas wel even duur.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:35:54 #5
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79761304
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef lily het volgende:
Maat 2 is van 3 tot 6 kilo. Ze weegt nu 5 maar ik vind maat 3 beter zitten (van 4 tot 9 kilo).
Ik heb ze liever wat ruimer.
Ik doe dat ook altijd. Een maatje groter. Maar ik weet niet eens of Fabi de 5 kg wel haalt. Morgen CB dan zullen we het weten.
pi_79761371
krijgt ie prikjes?

en morgen....

morgen is mijn laatste zwangerschapsverlofdag
Het is ongelooflijk omgevlogen!!!!!!!!!
pi_79761516
Spannend weer amaranta, en succes met de prikjes idd

minke heeft ook nog (of eigenlijk pas net) maatje 2, die is ook net pas 5 kilo maar met een klein kontje en weinig buik past dat nog prima....
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:00:52 #8
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79762686
Amaranta: Was niet lullig bedoeld naar jouw toe hoor Sorry als dit wel zo overkwam

Lily: Tessa was wel een prematuurgewicht kindje (dysmatuurbaby) Valt wel mee in vergelijking met de kids van simmu en teigetje, maar het was en is nu nog een klein poppetje
Morgen je laatste verlofdag Geniet er nog maar lekker van
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:04:03 #9
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79762866
R heeft gewoon maat 2 en die zitten nog best ruim, vind ik. Palkkers echt tegen elkaar op zijn buikje. En hij was bijna 6 kilo een week of twee geleden.

Amaranta , ik leef weer, ik ga je een nieuw voorstel doen.
pi_79763614
Oh Mamapapa, lees nu dat het hier ook over het gewicht van Tessa gaat, tjeempie toevallig.
Mette was ook een dysmatuurtje (ze noemde haar een rand-dysmatuur), ze was 2450 bij 41+1 weken. Ik schrok best wel na de geboorte, ze moest ook een uur in de couveuse maar alles was gelukkig ok en ze mocht er toen weer uit.
Ze is nu nog steeds een minibaby, zal ze altijd wel blijven. Klein maar fijn zeggen we hier en lekker handzaam
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:19:29 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79763802
Denk dat Evie ook ongeveer 6 kg is, ,maat 62 kleertjes en ook mt 2 pampers...
(geloof wel het laatste pak; heb nog 3 pakken in mt 3 staan)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79763991
Ik geloof dat ik niet veel verstand heb van prematuur babies
pi_79764099
Ik kijk al uit naar donderdag zodat we weten hoeveel thomas weegt en hoe groot hij is. We hebben hem vanavond gewogen en dat was rond de 4,4kg, maar wel net na het eten. Jammer dat we geen lintmeter hebben anders had ik hem al eens gemeten ook
pi_79765472
Leonieke, ik pak altijd een bolletje wol dat ik naast hem leg en op de juiste lengte afknip. Daarna leg ik dat touwtje naast een lineaal of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79768667
Niels ligt al 2 uur te slapen in een slaapzakje met lange mouwen ipv in de Puckababy, de mouwen zijn zo zwaar dat hij daarnet met zijn arm recht omhoog in de lucht lag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:46:24 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79768947
Voor de pasfoto van Harry: klik hier
Disclaimer: klikken op eigen risico; ik vergoed geen schade door lachen, rammelende eierstokken of what so ever...
pi_79770409
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Asyniur het volgende:
Disclaimer: klikken op eigen risico; ik vergoed geen schade door lachen, rammelende eierstokken of what so ever...

nu moet ik ook een jongetje
pi_79771301
Harry!

Rienk zit al een paar weekjes in maat 3. Past erg goed! We hebben babydry en activefit, maar merk niet zoveel verschil (kan ook komen omdat zoonlief niet poept )

Ik ga gauw koesen. Vandaag was een rotdag met een voornamelijk dwarse, huilende, mopperende baby. Geen idee wat er was. Ik haalde hem om 14:00 van bed en het was mis. Bv loopt weer voor geen meter maar gelukkig kon hij zonet nog wel heerlijk lachen.

Welterusten en tot morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:35:16 #19
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79771406
Wat een dag!

* 1 kilo mijlpaal bereikt;
* Voor het eerst door papa in en uit de couveuse getildl (Ik mag morgen en ik vind 't eng!)
* De babykamer is gekocht;
* Voor het eerst een rompertje aan! Het FOK! rompertje om precies te zijn!

Voor slechte foto's: Zie het foto-topic.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:41:20 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79771662
voor teigetje!
hopelijk heb ik binnenkort tijd om 2 topic gerug te lezen...

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 31 maart 2010 @ 07:47:10 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79775682
ahhh wat allemaal goed nieuws over Teigetje zeg! zo blij voor jullie Keshet! suc6 vandaag met het optillen van je kleine meisje; weer een mijlpaal, eigen rompertje aan en opgetild worden door papa en mama... super zeg!

@Asy; ik zag je mooie pasfoto net in het fototopic; wat leuk zeg! mooi piekhaar en wat een ontzettend tof koppie!

@Vlindur; Evie poept ook bijna nooit... tnt heb ik maar 1 keer (in bijna 4 maanden) de kleertjes vies gehad...
*heeft een ultranette baby haha *

en Evie ligt wederom lekker uit te slapen... heerlijk hoor! Ik heb vandaag en morgen weer late dienst; dus straks na de fles nog ff een dutje doen.
pi_79775787
Goedemorgen!

Ik heb mijn eerste twee werkdagen overleefd! Met Isa ging het goed op het kdv, toen ik haar gisteren ophaalde lag ze in de box naast een ander meisje te lachen! Wel wennen hoor, die nieuwe combi..

Lily, geniet vandaag nog even van je laatste verlofdag!!

Amaranta, succes bij het cb vandaag, met de prikjes!

Teigetje 1 Kilo!!! En een rompertje aan!! Wat een mijlpalen!

Over luiers, hier ook nog maatje 2 en zit nog prima. Koop wel de volgende keer maatje 3 voor de zekerheid.
pi_79776014
Keshet, wat fijn dat jullie steeds meer mogen met Teigetje... lijkt me ook superspannend hoor En gewoon een kilo, te gek!
N_U fijn dat het zo goed ging met Isa op het kdv!
Lily geniet van je laatste verlofdagje met je kleine grote meid! Gelukkig meteen alweer pasen met een lang weekend, da's dan wel lekker om te wennen.

Hier niet zo'n geweldige nacht gehad... gisteravond duurde het na het flesje van 21.30 uur niet heel lang en Minke sliep als een roosje, maar liep ook te winden als een bouwvakker... vannacht had ze wel erg veel last van haar buikje met als gevolg dat ik er om 2.45 uur uit was om haar rustig te krijgen, wat uiteindelijk pas echt lukte met een flesje... daardoor natuurlijk weer het hele "schema" in de war, maar dat merken we verder wel vandaag. Gelukkig geen diarree in de luier vanochtend en ook geen koorts maar lekker blij meidje met honger (weer volle fles erin) dus gewoon naar het kdv gebracht. Hoop dat het goed gaat en dat ze niet opgehaald hoeft te worden. Kan ik rustig op mijn werk uitslapen
pi_79776048
Geweldige pasfoto, Asyniur. Wat een schatje zeg Om op te vreten.

Ik weet, ik had gewoon mijn mond moeten houden maandag
Ik zei nog hier dat mijn baby niet "mutste" 's nachts (gewoon drinken en weer verder slapen). Nou, sinds twee nachten niet dus.
Gisternacht vanaf 2.00 liggen mutsen. Drinken, maar daarna; mopperig, huilerig, persen. Ik kreeg haar niet in slaap.
En vannacht vanaf 1.00 zelfs. Ik heb nauwelijks meer geslapen vanaf die tijd

Ik met mijn grote mond..
pi_79776077
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Twinkly het volgende:
Niels ligt al 2 uur te slapen in een slaapzakje met lange mouwen ipv in de Puckababy, de mouwen zijn zo zwaar dat hij daarnet met zijn arm recht omhoog in de lucht lag
Oh, wat goed, zeg! Ivan heeft bij zijn opa en oma prima geslapen zonder mouwen, maar gisteravond wilde hij toch weer niet in slaap vallen. Ook werd hij pas 's nachts wakker om 1:00 uur toen we het zonder mouwen probeerden.

Je hebt het slaapzakje van oeke, toch? Weet je misschien waar zij het vandaan heeft?
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:35:18 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79776150
mama papa ik voelde me helemaal niet aangevallen, excuses als ík juist die indruk heb gewekt.
Ik bedoeld eigenlijk te zeggen dat Fabian maar een scharminkeltje, vergeleken bij zn zus. Die was vanaf de geboorte al een kleine dikke pad , en dat terwijl Fabian juist een halve kg zwaarder was. Maar hij is gewoon heel smal,net zoals zn vader en Eva heeft meer mijn bolle toet.

Die pasfoto

Hoera voor Niels, wat ontzettend knap en stoer dat hij in een slaapzak met lange mouwen heeft geslapen.

Lily, dat is precies de reden dat ik hier niks meer post over nachtgedrag. Ook zeg ik niks meer als mensne er naar vragen. Meestal mompel ik wat, in de hoop dat ik niet over me afroep
pi_79776728
Lily, hier 't zelfde. Ik had laatst ook geroepen dat Isabeau nooit moeilijk deed 's nachts... Nou dat zeg ik nóóit meer!

Net weer een extréém vrolijk meisje op het kinderdagverblijf afgegeven. Ze moet echt wel pijnlijke kaken hebben aan het eind van de dag. Wat kan dat kind lachen zeg...
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:12:20 #28
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79776840
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, hier 't zelfde. Ik had laatst ook geroepen dat Isabeau nooit moeilijk deed 's nachts... Nou dat zeg ik nóóit meer!

Net weer een extréém vrolijk meisje op het kinderdagverblijf afgegeven. Ze moet echt wel pijnlijke kaken hebben aan het eind van de dag. Wat kan dat kind lachen zeg...
Ik ben ook min of meer bij de deur afgedankt, zonet door Eva. Fabian is gelukkig nog thuis.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:21:03 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79777027
Ow lily, je laatste verlofdag
En Leah, 's nachts moet je niet mutsen hoor!
ik zie er ook een beetje tegenop om over een maandje weer aan het werk te gaan...
Waarom mag je niet een half jaartje bij je baby blijven als moeder zijnde?

nieuwe_user, fijn dat het zo goed ging

EN Teigetje gaat ook al zo goed!
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:22:59 #30
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79777070
N_U daar ben je dan! Fijn dat het werken lekker is gegaan en dat Isa het goed heeft gedaan !!!

En Keshet Teigetje een KILO!!! Wauw!!!

Lijnloos voor jullie nacht... die kunnen toch ellendig zijn zo.

Alexa zit trouwens inmiddels in maat 4 van luiers en nu tussen 62 en 68 in. Maar dat is niet zo gek, ik zag net dat ik hier over een paar dagen ook weg moet ... Alexa gaat toevallig ook dit weekend over naar haar eigen slaapkamertje. Zal meer wennen voor mij zijn dan voor haar, vermoed ik...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_79777098
Woahh Teigetje 1 kilo, in een rompertje en voor het eerst door papa opgetild *gaat snel foto's bekijken*

Lily en Sorbootje hopelijk gaan jullie meisjes vanaf vannacht weer lekker slapen na de voeding 's nachts

Arme Minke zo ziekjes, is het niet gek dat ze niet meer mag drinken nu ze zo'n diarree heeft? Ik kan me voorstellen dat alles er zo onverteerd weer uitgaat? Heel veel beterschap voor je meisje Lijnloos

Driekus heeft ons alweer verlaten Woah tot gauw mannetje! Hou toch eens op met zo snel groot worden kinders Niels staat akelig hoog in de lijst!

Niels heeft gewoon de hele nacht in de slaapzak geslapen! Hij werd op de normale tijden wakker en ging ook weer rustig slapen na de voedingen.
Claudia het is deze van Prenatal, alleen dan 70 cm.
Sinds een paar dagen heeft hij, na jullie lofuitingen over pampers, 's nachts een pamper aan die ik niet verschoon. En inderdaad, hij lekt niet door terwijl er 7-8 uur tussen zit! Maar ik moet telkens zo lachen om die enorm opgezwollen luier tussen zijn benen 's morgens
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79777179
Oh Twinkly, vannacht ging het prima (oh god nu zeg ik het wéér), maar laatst had ik dat een keer, dat ik zei dat het zo goed ging en dat het meteen afgestraft werd..
pi_79777213
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Twinkly, vannacht ging het prima (oh god nu zeg ik het wéér), maar laatst had ik dat een keer, dat ik zei dat het zo goed ging en dat het meteen afgestraft werd..
Owjeeeeeeeeeee!!!!! Klop af op hout, gooi zout over je schouder, hinkel drie keer in het rond op je linker been, WAAHH!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79777234
Zullen mijn collega's leuk vinden als ik dat doe
pi_79777274
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Zullen mijn collega's leuk vinden als ik dat doe
Dat wordt een hit op YouTube
pi_79777403
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik zat hardop te schateren!

Keshet Hoera!

Leander was 2860 gram. Toch ook nog heel klein

Hier een sneu jochie, kan nog steeds niet goed poepen, poept alleen met luier om en dat je zijn beentjes dan in kikkerhouding duwt. En dan of even temperaturen of even masseren met een billendoekje en dan gaat het wel redelijk.
Maar toch sneu...
pi_79777530
Zo vreselijk als de nachtrust er zo bij inschiet (althans dat vind ik toch). Dus een dikke voor Lily en Sorbootje

Asyniur: wat een leuke foto

En een volle plasluier 's ochtends? Ja, dat kennen we hier ook Al moeten we Thomas soms ook 's nachts verversen en ook dan is die luier 's ochtends zo vol.
pi_79777584
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ze moet echt wel pijnlijke kaken hebben aan het eind van de dag. Wat kan dat kind lachen zeg...

oh, en ik stem ook voor een half jaar zwangerschapsverlof
pi_79777586
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zat hardop te schateren!

Keshet Hoera!

Leander was 2860 gram. Toch ook nog heel klein

Hier een sneu jochie, kan nog steeds niet goed poepen, poept alleen met luier om en dat je zijn beentjes dan in kikkerhouding duwt. En dan of even temperaturen of even masseren met een billendoekje en dan gaat het wel redelijk.
Maar toch sneu...
En hier helpt het allemaal niet om Thomas te doen poepen. Ik denk dat we al ongeveer alle houdingen aangenomen hebben en hij zijn beentjes nooit meer zal kunnen strekken omdat we zijn beentjes al zo lang opgetrokken hebben Maar nee, sneu idd. Morgenavond moet hij echt al gepoept hebben of ik vraag iets aan de dokter.
pi_79777615
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft gewoon de hele nacht in de slaapzak geslapen! Hij werd op de normale tijden wakker en ging ook weer rustig slapen na de voedingen.
pi_79777992
Heeft hij er zelf last van Leonieke? Als hij gewoon blij is, lekker laten zou ik zeggen

Hier gaat het manneke ook niet meer makkelijk slapen na de nachtvoeding helaas... Gelukkig voor mij is die voeding pas tegen 4:00
pi_79777998
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_79778003
Slaapzak....
vanaf wanneer is dat ook alweer?

En pyjama's
pi_79778030
hoezo?

Leah draagt al sinds haar geboorte een pyjama en slaapzak
pi_79778103
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef freecell het volgende:
Heeft hij er zelf last van Leonieke? Als hij gewoon blij is, lekker laten zou ik zeggen

Hier gaat het manneke ook niet meer makkelijk slapen na de nachtvoeding helaas... Gelukkig voor mij is die voeding pas tegen 4:00
Hij zit heel vaak met een heel rood gezicht en opgetrokken beentjes te duwen, maar er gebeurt niets. Arme vriend.

En Thomas slaapt hier ook in een pyjama en een slaapzak (wel slaapzak zonder mouwen). Is veel makkelijker dan dat dekentje wat dat schopt hij toch altijd weg.
pi_79778854
Hier hadden we ook al redelijk snel een slaapzak hoor, ideaal. Hoort ook echt bij haar slaapritme. Zodra de zak aangaat weet ze dat het tijd is om te gaan slapen en dat gebeurt zonder één kik... zonder wil dat niet vaak lukken.

Oh en ik ben alweer thuis, met Minke... ze had zo'n plofbroek (letterlijk, kleren, nek, boxkleed, alles zat onder) dat ze niet meer kon blijven op het kdv. Dus nu maar vervroegd paasweekend, extra extra lang... Gelukkig is ze nog wel redelijk vrolijk, geen koorts en huilen nog met traantjes, dus gaat nog goed, maar moet goed oppassen voor de uitdroging. Kregen van de ha de tip om rooibosthee door de fles te doen (zakje in de melk hangen), iemand daar al eens van gehoord? Ga het zo maar proberen bij de volgende fles...

Niels goed geslapem joh! En zonder lekken!
Alexa alweer bijna een grote baby (in leeftijd, want kwa maten valt het wel mee zo te zien...)
pi_79778881
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef freecell het volgende:
Slaapzak....
vanaf wanneer is dat ook alweer?

En pyjama's
Ik heb Rienk eigenlijk al vanaf zn geboorte in een pyjama
En ook ingebakerd, dus denk dat een slaapzak dan ook wel mag Ik ben trouwens ook op zoek naar een met lange mouwen, dus als iemand nog een dikke overheeft?
pi_79779094
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Lijnloos het volgende:
Hier hadden we ook al redelijk snel een slaapzak hoor, ideaal. Hoort ook echt bij haar slaapritme. Zodra de zak aangaat weet ze dat het tijd is om te gaan slapen en dat gebeurt zonder één kik... zonder wil dat niet vaak lukken.

Oh en ik ben alweer thuis, met Minke... ze had zo'n plofbroek (letterlijk, kleren, nek, boxkleed, alles zat onder) dat ze niet meer kon blijven op het kdv. Dus nu maar vervroegd paasweekend, extra extra lang... Gelukkig is ze nog wel redelijk vrolijk, geen koorts en huilen nog met traantjes, dus gaat nog goed, maar moet goed oppassen voor de uitdroging. Kregen van de ha de tip om rooibosthee door de fles te doen (zakje in de melk hangen), iemand daar al eens van gehoord? Ga het zo maar proberen bij de volgende fles...

Niels goed geslapem joh! En zonder lekken!
Alexa alweer bijna een grote baby (in leeftijd, want kwa maten valt het wel mee zo te zien...)
Bah wat naar weer Beterschap met je meisje
pi_79779277
Zielig hoor, zieke Minke! Beterschap!

Isa drinkt sinds maandag de flessen niet meer zo goed leeg.. Ze laat van 1 of 2 flessen per dag wel zo'n 30 cc staan. Normaalgesproken gingen de flessen helemaal leeg, tot de laatste druppel.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:23:36 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79780677
goeiedagschotel, 6kg schoon aan de haak
de vorige keer haalde hij de 5 nog niet eens (klein maandje terug) en ook flink gegroeid, 58 cm lang is hij nu.
Ben zo trots op mijn tieten met melk zoon!

Wel bijna een aanvaring met de receptioniste gehad. Doos.
Tot zo ver ConfrontatieBureau
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:24:35 #51
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79780710
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:44 schreef NieuweUser het volgende:
Zielig hoor, zieke Minke! Beterschap!

Isa drinkt sinds maandag de flessen niet meer zo goed leeg.. Ze laat van 1 of 2 flessen per dag wel zo'n 30 cc staan. Normaalgesproken gingen de flessen helemaal leeg, tot de laatste druppel.
Komt ze verder wel vrolijk en zo over? Misschien volstaat ze met minder?
Of misschien ligt het wel aan de speen, en gaat het te langzaam voor dr, waardoor ze geen zin meer heeft?

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 31-03-2010 12:36:00 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:36:55 #52
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79781201
Beterschap voor Minke

N-U: Tessa heeft dat nu opeens ook, normaal dronk ze echt áltijd haar flessen leeg, maar sinds gisterenavond niet, ben dus ook benieuwd of iemand daar wat van weet?

Kom net uit het ziekenhuis na een preoperatief gesprek (gezondheidscheck) en ik ben goed gezond dus ik heb groen licht voor de narcose van 6 april! Heb meteen gevraagd na hoelang ik Tessa weer kan zien en dat is al zo na 1,5 uur Ben daar erg blij om
Vannochtend al om half 6 wakker gemaakt door Tessa, dus ik ga nu nog even proberen om samen te gaan liggen

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79781952
Minke heeft ook wel es van die periodes dat de flesjes effe niet op gaan. Zo hebben we ook wel eens een dagje waarin maar 4 flessen worden gegeven, puur omdat het dan steeds uitloopt met de volgende en dan is de laatste al zo laat dat het niet meer gaat. En toch slaapt ze dan door, dus kennelijk kan dat af en toe prima... ik zou het gewoon lekker zo laten, zolang ze "maar 60 cc" op een dag mist lijkt me dat niet echt problematisch.

Fabi weer goedgekeurd (ben nu wel benieuwd naar het gedoe met de assistente hoor )

M_p, fijn dat je helemaal goed bent gekeurd voor de narcose! En dat ej Tessa al zo snel mag zien na de ingreep.

Mijn miepje ligt nu na haar flesje l;ekker te slapen op haar buikje in de box naast me. Net voor de fles hele bolle buik en toen gingen de sluizen weer open.... buikje wel weer soepel maar er stond gewoon letterlijk een sloot in de luier Tja, en dan krijg je daar weer honger van dus snel flesje erin. Nu met rooibos-thee-geweekt... ben heel beniuewd of het iets uithaalt.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:12:03 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79782617
Oh, ze was nogal koppig. De arts had gevraagd of ik Eva de volgende keer mee wilde nemen om te wegen en meten, ivm wat vragen die ik had gesteld.
En ik zei meteen tegen de receptioniste ofzoiets, dat een woensdag niet kon omdat Eva dan op het kdv zit.
Maar ze bleef maar, over die woensdag, dat het perse dán moest, en dat Eva eind mei al een afspraak had staan, en dat er dan een andere wijkverpleegkundige was, en dat dat niet handig was.
En ik bleef maar, ja maar de ARTS wil haar zien. En op woensdag kan ik haar niet meenemen.
Maargoed, uiteindelijk moest de arts erbij komen. En toen was de extra meetafspraak zo gemaakt
pi_79783044
Ah zo... ja daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden... Luisteren...

Mijn man heeft net nog maar even de ha gebeld, omdat we het toch niet echt vertrouwen allemaal. Het is ook maar zo'n klein ding en dan zoveel (en al zo'n tijd) diarree... niet goed! Gelukkig belt ie zo terug tijdens het telefonisch spreekuur... hopelijk kunnen we daar het paasweekend mee door.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:30:22 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79783336
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:22 schreef Lijnloos het volgende:
Ah zo... ja daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden... Luisteren...

Mijn man heeft net nog maar even de ha gebeld, omdat we het toch niet echt vertrouwen allemaal. Het is ook maar zo'n klein ding en dan zoveel (en al zo'n tijd) diarree... niet goed! Gelukkig belt ie zo terug tijdens het telefonisch spreekuur... hopelijk kunnen we daar het paasweekend mee door.
Dat is zeker niet goed, belangrijk is, om voor nu in de gaten te houden dat ze geen uitdrogingsverschijnselen vertoond. Ingevallen fontanel of juist dat de huid blijft staan omdat die te droog is.
pi_79783345
Amaranta, bah zulke mensen
Minke snel beter worden hoor hopelijk krijgen jullie een antwoord waar jullie wat mee kunnen

Vanmorgen had ik een mega vieze stink luier ( poep was oranje achtig van de wortels) En t zat nog half door zijn slaapzak verspreid ook Heb maar besloten dat Jamie tot dat hij zindelijk is aan de flesvoeding moet, scheelt een hoop vieze stinkluiers
pi_79783491
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Komt ze verder wel vrolijk en zo honger? Misschien volstaat ze met minder?
Of misschien ligt het wel aan de speen, en gaat het te langzaam voor dr, waardoor ze geen zin meer heeft?
Ja ze is verder wel heel vrolijk en wakker. De fles van net ging wel helemaal op, dus ik denk dat ze gewoon wat minder wil.

Oh en Fabian 6 kilo! Hij groeit lekker!

MP, fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:34:57 #59
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79783500
ahhh minke een beetje ziekjes, arme meid.... ik hoop dat je snel opknapt

@Amaranta; wat een irritante receptioniste zeg!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:35:22 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79783516
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef martine1984 het volgende:
Minke snel beter worden hoor hopelijk krijgen jullie een antwoord waar jullie wat mee kunnen

Vanmorgen had ik een mega vieze stink luier ( poep was oranje achtig van de wortels) En t zat nog half door zijn slaapzak verspreid ook Heb maar besloten dat Jamie tot dat hij zindelijk is aan de flesvoeding moet, scheelt een hoop vieze stinkluiers
Misschien heb je het al verteld, maar waarom niet gewacht tot 6 maanden?
Ik kan me nog herinneren van Eva dat ze wortel echt smerig vond, nog steeds overigens.
Wij gaven overigens wel rapleywortels, dus hele brokken.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:36:41 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79783559
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:34 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ja ze is verder wel heel vrolijk en wakker. De fles van net ging wel helemaal op, dus ik denk dat ze gewoon wat minder wil.

Oh en Fabian 6 kilo! Hij groeit lekker!

MP, fijn dat je helemaal goedgekeurd bent!
oh, wat een kromme zin van mij, er staat honger maar ik bedoelde natuurlijk, komt ze vrolijk over
pi_79783579
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:30 schreef martine1984 het volgende:

bah!
Ik bedacht me hetzelfde met de borstvoeding toen ik vorige week zijn poep haast niet van zijn billen kreeg nadat hij voor het eerst pap gehad had. Maar nu merk ik geen verschil meer.

Niels heeft een klein beetje een rood piemeltje, aan het topje zeg maar, ik verschoon hem nu maar heel erg vaak. Iemand nog een tip wat ik verder kan doen? In de soda hangen gaat zo moeilijk
pi_79783686
Fabian goed gekeurd en CB receptionistes...hm, tja...wat kan ik zeggen...ik zeg maar niks.

en beterschap voor Minke!
pi_79783739
gewoon schoonhouden Twinkly (met water) en er niet teveel aankomen. Schoonhouden en met rust laten (en bij bloed even laten nakijken)
pi_79783796
Ik heb Leah vanochtend ook gewogen; 5800 gram alweer!
pi_79783886
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef lily het volgende:
gewoon schoonhouden Twinkly (met water) en er niet teveel aankomen. Schoonhouden en met rust laten (en bij bloed even laten nakijken)
Ok, dankje Ik durf ook echt niet aan de voorhuid te zitten om te proberen of die al kan schuiven want heeft daar een operatie aan overgehouden...

Zo Leah wat wordt je al groot!
pi_79784136
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:42 schreef lily het volgende:
Ik heb Leah vanochtend ook gewogen; 5800 gram alweer!
Da's een flinkerd zeg! Maar ze is ook al best lang toch?
pi_79785128
Lengte heb ik niet gedaan maar ze was 2 weken geleden ofzo 62 cm. Ik verwacht niet dat daar erg veel verandering in is gekomen.
pi_79786381
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Misschien heb je het al verteld, maar waarom niet gewacht tot 6 maanden?
Ik kan me nog herinneren van Eva dat ze wortel echt smerig vond, nog steeds overigens.
Wij gaven overigens wel rapleywortels, dus hele brokken.
Jamie is nu 5,5 maand en hij kijkt het eten uit onze mond. Dus hij was er echt aan toe. Vandaar dat we begonnen zijn. Hij vind worteltjes heerlijk en heeft geen darmkrampjes ervan dus gaat heel goed. Maar net als alle kids gaat hij stinken als ze normaal voedsel krijgen. Mijn laatste opmerking over pas normaal eten als hij zindelijk is, was als grapje bedoelt.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:44:34 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79786550
Keshet, wat goed!! Een kilo alweer!

Asy, OMG, wat is hij schattig!!

Amaranta, irritant mens zeg! Wij hadden laatst ook al zoiets, we wilden de vaste CB-dag (maandag) omwisselen voor de fonderdag. Nou, poe, dat was toch éigenlijk niet de bedoeling hoor! Fijn dat je kleine man het goed doet verder..

Lijnloos, al iets gehoord? Goed dat je gebeld hebt!

Lily, dikke voor jou!

MP, spannend joh! Fijn dat je snel je kleine meid weer mag zien..

Niels, wat ga je goed!

En nu hou ik op, bij alles wat ik schrijf vraag ik me af of ik het wel goed heb onthouden, want Stef heeft me aangestoken en ik heb heel veel watten in mijn hoofd Stef is aan de beterende hand, geen koortsaanvallen meer en hij zit ook wat minder verstopt! Nu zijn mama nog..
3!
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:45:51 #71
95408 Incantrix
pi_79786603
Owja, Martine, wat cool dat jullie met hapjes bezig zijn! Lijkt me echt heel leuk
3!
pi_79786622
Groeit lekker door iig
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:50:20 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79786805
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:40 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Jamie is nu 5,5 maand en hij kijkt het eten uit onze mond. Dus hij was er echt aan toe. Vandaar dat we begonnen zijn. Hij vind worteltjes heerlijk en heeft geen darmkrampjes ervan dus gaat heel goed. Maar net als alle kids gaat hij stinken als ze normaal voedsel krijgen. Mijn laatste opmerking over pas normaal eten als hij zindelijk is, was als grapje bedoelt.
Dat snap ik, het zou natuurlijk zot zijn als je zolang zou wachten met vast voedsel.
Maar ik was even in de veronderstellinng dat hij jonger was.
pi_79786959
Bleh Incantrix... Koortsaanvallen zijn vervelend... Succes.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:01:04 #75
95408 Incantrix
pi_79787236
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:54 schreef freecell het volgende:
Bleh Incantrix... Koortsaanvallen zijn vervelend... Succes.
Thnx Jij alweer wat opgeknapt? Wel handig dat ik ze nu zelf heb op zich, we hadden bij Stefs gil-aanvallen al wel bedacht dat het misschien plots oplopende koorts
zou zijn, maar nu weten we het zeker
3!
pi_79787413
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Thnx Jij alweer wat opgeknapt? Wel handig dat ik ze nu zelf heb op zich, we hadden bij Stefs gil-aanvallen al wel bedacht dat het misschien plots oplopende koorts
zou zijn, maar nu weten we het zeker
nee, eerder afgeknapt dan opgeknapt hier.... zie [OUD] Hoe gaat het met ons? #6

Mja, TARA weet nu ook waarom Leander zo sneu was een week geleden maar koorts is echt storend.
pi_79787544
Wij gaan komend weekend met rapley beginnen. Eén week te vroeg, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik wil het gewoon niet samen laten vallen met het Isabeau-gáát-uit-fles-drinken-weekend.
pi_79787764
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat snap ik, het zou natuurlijk zot zijn als je zolang zou wachten met vast voedsel.
Maar ik was even in de veronderstellinng dat hij jonger was.
ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.

Moet toch misschien maar eens uit zoeken wat rapley is. Heb namelijk geen idee behalve dan dat het geen fijn gemalen voedsel is

Sorbo succes met de eerste hapjes, is erg leuk.... en 1 week maakt niks uit hoor. (vroeger kregen wij met 4 maanden al... en ik ben er in ieder geval niet slechter van geworden.)
pi_79787792
Freecell wat zwaar bluh. Als het morgen niet minder is moet je van mij naar de dokter

Icantrix ook al ziek, snel opknappen hoor Volgende keer kun je beter ziek worden voordat Stef ziek wordt, weet je precies wat er komen gaat
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Wij gaan komend weekend met rapley beginnen. Eén week te vroeg, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Ik wil het gewoon niet samen laten vallen met het Isabeau-gáát-uit-fles-drinken-weekend.
Ik zat al aan jullie te denken ivm bijvoeding en dat weekend. Leuk dat jullie komend weekend gaan beginnen , Isabeautje aan de banaan en broccoli

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 31-03-2010 14:20:58 ]
pi_79787868
Voor je 't weet zit ze aan de Isabeauterham!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:17:37 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79787896
dat wordt spannend komend weekend sorboo! ik hoop echt dat het goed gaat!

beterschap voor de zieke mama's en kindjes.... echt niet leuk...

Evie gaat zo naar het KDV en ik aan het werk; misschien kom ik vanavond tijdens het kolven nog ff binnenwippen
pi_79788005
Voor jullie allemaal dit weekend al gaan duimen.

DIT weekend start Rapley

VOLGEND weekend FLES

pi_79788010
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef martine1984 het volgende:

[..]

ik denk ook vaak dat hij nog een heel klein ventje is, maar dan kijk ik op de kalender en dan kom ik toch al weer aaan 5,5 maand.
daar heb ik ook altijd last van

En inderdaad, ze moesten ergens een streep trekken, maar een week meer of minder maakt niets uit. Helemaal omdat de meeste kinderen geboren worden tussen de 37 en 42 weken, daar zit meer dan een maand tussen. Het ligt er ook aan wanneer het kindje er zelf aan toe is.
Hier staat uitgebreid beschreven wat de Rapley methode inhoudt.
pi_79788294
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef Sorbootje het volgende:
Voor jullie allemaal dit weekend al gaan duimen.

DIT weekend start Rapley

VOLGEND weekend FLES

verwarrend....
Kan je het nog één keer duidelijk uitleggen, waneer fles?
pi_79788804
Nou voor jou dan. Op 9 april a.s. gaat Isabeau uit de fles drinken.
pi_79791017
quote:
Sorbo succes met de eerste hapjes, is erg leuk.... en 1 week maakt niks uit hoor. (vroeger kregen wij met 4 maanden al... en ik ben er in ieder geval niet slechter van geworden.)
Ik heb de oudste ook met 4 maanden al bijgevoed. Wist ik veel (OUD bestond nog niet ) Ik volgde gewoon wat het cb zei, en wat iedereen deed.
pi_79791037
Haha, ik blijf lachen om het Isabeau-gaaaaat-echt-wel-uit-de-fles-drinken-complot-theorie... Maar ik ga dan ook erg voor je duimen!

Arts heeft teruggebeld en vond het allemaal nog wel ok klinken, traantjes zijn er nog, tong is nog nat, ze is nog erg alert... alleen de plasluiers zijn niet meer te controleren, maar ga er vanuit dat die er ook heus nog wel zijn.
Ze slaapt wel heel veel nu, ritme is een beetje slapen (op buik, helemaal hip nu), wakker worden door pijn in buik dus huilen, buik legen, schone luier, huilen want honger, flesje, weer slapen... Maar goed, beter dan de hele tijd huilen van de pijn of zo... nu komt ze eindelijk een beetje aan haar rust toe. En mocht het erger worden dan mogen we gewoon langskomen van de huisarts, ze begreep in elk geval de bezorgdheid wel
En tip om OSR te gaan halen om de darmen een beetje tot rust te brengen... straks maar effe doen dan.
pi_79792720
Hmmm Lijnloos, dus even goed in de gaten houden! Hopelijk gaat het snel beter met Minke!
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:16:03 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79792958
quote:

[..]

Moet toch misschien maar eens uit zoeken wat rapley is. Heb namelijk geen idee behalve dan dat het geen fijn gemalen voedsel is

Hier is het uiteindelijk een mix geworden van rapley en prak. Ik had het boek van stefan kleintjes, maar het voedselintroductieschema, wat ook in dat boek staat, staat ook gewoon op internet. Op de site van borstvoeding.com
ik zie nu dat de link al gepost is door iemand anders

Maar bij Fabian ga het ik denk ik ook zo doen. Brood ging prima bijvoorbeeld bij Eva. Maar zoals ik zei wortel niet. Banaan ging ook heel goed.
Vond het wel super eng. En nu eet/at ze wel alles. Ze zit ff in een fase dat ze niks eet. Maargoed, Eva is ander topic materiaal en Fabian krijgt vooralsnog alleen mamamelk.

Mijn vader belde net, om te vragen wat het CB had gezegd. Dat heeft hij dus nooooooog noooooooit gedaan. Dus ik, maargoed, waar bel je nou echt voor?
Hij, gewoon voor dit. Maar ik geloofde het echt neit. Ik was al bang dat hij ook nog (slecht) nieuws had ofzo.
Maar hij belde echt alleen uit interesse. Ben een beetje met stomheid geslagen.
heb overigens een goede band hoor, het niet zo dat ik al 20 jaar niks gehoord had ofzo, zie hem elke dag namelijk, maar hij belt dus nooit zomaar voor dit soort zaken
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:16:57 #90
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79792994
Goed dat je voor de zekerheid ORS in huis haalt. Lijnloos.

Hmm Sorbo, wat spannend allemaal he! HEt gaat je vast lukken. Heb er super veel vertrouwen in.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:19:54 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79793131
ben benieuwd of de brocoli bevalt. Ik geef ze in principe geen dingen die ik zelf ook niet eet. Maar ik lust niks dus dan is de variatie snel op
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:22:56 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79793265
Jemig Free, wat heftig allemaal. Wat fijn dat in ieder geval Leander bijj iemand terecht kan. Zo'n klein dreumesje kost ook veel kruim. En hij heeft daar vast ook goed naar zijn zin dus dan is dat een zorg minder.
Wel enorm vervelend dat jij nu ook ineens zo ziek bent. Ik hoop dat het niks ernstig is. Maar laat je je wel goed onderzoeken als dit aan blijft houden?
Veel beterschap voor Tara.
pi_79798670
Fabian goedgekeurd en 6 kg alweer, wauw!

Wat zielig dat Stef zo ziek geweest is Incantrix, wat klinkt dat eng die koortsaanvallen! Gelukkig dat hij aan de beterende hand is

Niels sliep lekker in de slaapzak las ik nog ergens

Freecell, wat rot zo meer weet ik eigenlijk niet te zeggen... echt balen voor jullie!

Gaaf en spannend om jullie bijvoedings dingetjes te lezen, het lijkt mijzelf ook zo leuk om daar mee te beginnen! Maar wij gaan eerst maar eens een tijdje aan de rijstebloem binnenkort. Ben benieuwd of hij dat lekker vindt, vast wel want flesjes gaan er met gemak in

Morgen gaan we naar de Efteling dus allemaal uitkijken naar onze foto spam
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79799595
Freecell ik heb het nu pas gelezen in het andere topic (over de spoiler heengelezen). Veel sterkte voor jullie Ik hoop echt dat jullie heel vlug echt kunnen genieten van jullie gezinnetje.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:14:46 #95
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79799603
jeeeeujj Wolf gaat naar het sprookjesbos morgen!!! en ik kijk zeker uit naar de foto's! leuk leuk! veel plezier poppejans!

@lijnloos; ik hoop dat het snel beter gaat met je lieve meisje...

voor Freecell en de kids ook nog maar een keertje

en ooooo Sorboo; volgende week pas had ik het verkeerd gelezen haha. Naja dan suc6 met raplyen

ik heb ff kolfpauze, dus ff snel bijgelezen....
pi_79800586
Nou, dat slapen gaat zo wisselvallig hier. Bij het eerste slaapje lukt het Ivan prima om zonder Puckababy in slaap te vallen, bij zijn opa en oma heeft hij er ook geen problemen mee, maar daarna begint het gezeur. Zijn derde dutje is helemaal niet gelukt vandaag, dus we hebben hem maar weer uit bed gehaald. Hij was natuurlijk niet te genieten, maar goed, uiteindelijk hebben we hem om 19:00 uur maar naar bed gedaan. Nu lijkt hij dan eindelijk in slaap te zijn gevallen.

Pff, ik begrijp niet waarom het de ene keer wel goed gaat en de andere keer niet. Het zit me helemaal niet lekker om hem in z'n Puckababy te laten slapen 's nachts aangezien hij flink aan het rollen is. Maarja, zonder Puckababy slaapt hij gewoon niet goed.
pi_79801144
ik weet 't niet Claudia. Heb geen verstand van de puckababy, maar snap dat het frustrerend is.

Isabeau past gewoom écht niet meer in d'r 70cm slaapzakjes merk ik net.... verdorie.. dat groeit ook maar raak
pi_79802512
Claudia misschien heeft het te maken met dat hij steeds minder slaap nodig heeft laat op de middag. Dat hij 's morgens en 's middags moe genoeg is om zich over te geven aan de slaap maar later net niet over die drempel kan komen.

Poppejans wat leuk dat Wolf morgen voor het eerst naar de Efteling gaat!! Pas maar op roodkapje! Hebben ze daar eigenlijk ook de zeven geitjes?

[ Bericht 15% gewijzigd door Twinkly op 31-03-2010 20:29:21 ]
pi_79802599
De efteling is toch het pretpark waar iedereen foto's trekt bij een paddenstoel? Het lijkt me wel een leuk pretpark te zijn (met die lange nek), maar ja, nogal een eindje rijden natuurlijk.
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:27:54 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79805945
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef leonieke het volgende:
De efteling is toch het pretpark waar iedereen foto's trekt bij een paddenstoel? Het lijkt me wel een leuk pretpark te zijn (met die lange nek), maar ja, nogal een eindje rijden natuurlijk.
Ja. Die staan in het sprookjesbos. Het id echt de moeite waard. Er staat ook een mooi hotel. Wij hebben 1 keet in een mooie sprookjesksmet geslapen. We zaten im een kamer met een golfbaan. Is niet echt een sprookje, maar het was wel een van de vier torenkamers.
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:29:27 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79806018
Grrrrt iPhone post vol fouten. Ik heb hier te dikke klauwen voor.
pi_79807174
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans wat leuk dat Wolf morgen voor het eerst naar de Efteling gaat!! Pas maar op roodkapje! Hebben ze daar eigenlijk ook de zeven geitjes?
alle 7 aanwezig, die zitten een spelletje ganzenbord t spelen, en het 7de geitje zit in een klok verstopt.

Leonieke, er zijn altijd ook veel Belgen in de Efteling! Ook schoolklassen enzo. Voor een babytje is er natuurlijk nog niet zoveel, maar voor kindjes al vanaf 2/3 jaar t/m bejaarde mensen is het echt een heel erg leuk park, echt voor jong en oud leuke dingen te zien/doen.
Alleen al het enorm grote sprookjesbos is de moeite waard (vinden wij dan)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')