abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:32:49 #1
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79761135
Vorige deel:http://forum.fok.nl/topic/1432066/1/360#79760947

Kleine babietjes

08 oktober 2009: 'minisproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)

Met als laatste posts:

Het kleine babietjes topic (0 tot 6 mnd) Deel 35

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 05-04-2010 21:22:18 ]
pi_79761194
daar zijn we weer
pi_79761242
Maat 2 is van 3 tot 6 kilo. Ze weegt nu 5 maar ik vind maat 3 beter zitten (van 4 tot 9 kilo).
Ik heb ze liever wat ruimer.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:35:07 #4
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79761264
Met als laatste posts:
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef lily het volgende:
Leah zit al een tijdje in maat 3 luiers
[..]

oh, 2360. Dat valt dan nog mee inderdaad (geen prematuurgewicht bedoel ik)
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef amaranta het volgende:
Gaat snel zeg lily. Ach, straks blijven ze best lang steken in 5.
Fabi is maar een mager menneke. 2 past nu lekker, maar heb 3 ook al in huis.
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef amaranta het volgende:
Valt me trouwens op, hoe groter de maat, hoe minder luiers in de verpakking. Ook wel logisch, aangezien ze als het goed steeds minder per dag nodig hebben. Maar ze blijven helaas wel even duur.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:35:54 #5
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79761304
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef lily het volgende:
Maat 2 is van 3 tot 6 kilo. Ze weegt nu 5 maar ik vind maat 3 beter zitten (van 4 tot 9 kilo).
Ik heb ze liever wat ruimer.
Ik doe dat ook altijd. Een maatje groter. Maar ik weet niet eens of Fabi de 5 kg wel haalt. Morgen CB dan zullen we het weten.
pi_79761371
krijgt ie prikjes?

en morgen....

morgen is mijn laatste zwangerschapsverlofdag
Het is ongelooflijk omgevlogen!!!!!!!!!
pi_79761516
Spannend weer amaranta, en succes met de prikjes idd

minke heeft ook nog (of eigenlijk pas net) maatje 2, die is ook net pas 5 kilo maar met een klein kontje en weinig buik past dat nog prima....
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:00:52 #8
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79762686
Amaranta: Was niet lullig bedoeld naar jouw toe hoor Sorry als dit wel zo overkwam

Lily: Tessa was wel een prematuurgewicht kindje (dysmatuurbaby) Valt wel mee in vergelijking met de kids van simmu en teigetje, maar het was en is nu nog een klein poppetje
Morgen je laatste verlofdag Geniet er nog maar lekker van
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:04:03 #9
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_79762866
R heeft gewoon maat 2 en die zitten nog best ruim, vind ik. Palkkers echt tegen elkaar op zijn buikje. En hij was bijna 6 kilo een week of twee geleden.

Amaranta , ik leef weer, ik ga je een nieuw voorstel doen.
pi_79763614
Oh Mamapapa, lees nu dat het hier ook over het gewicht van Tessa gaat, tjeempie toevallig.
Mette was ook een dysmatuurtje (ze noemde haar een rand-dysmatuur), ze was 2450 bij 41+1 weken. Ik schrok best wel na de geboorte, ze moest ook een uur in de couveuse maar alles was gelukkig ok en ze mocht er toen weer uit.
Ze is nu nog steeds een minibaby, zal ze altijd wel blijven. Klein maar fijn zeggen we hier en lekker handzaam
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:19:29 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79763802
Denk dat Evie ook ongeveer 6 kg is, ,maat 62 kleertjes en ook mt 2 pampers...
(geloof wel het laatste pak; heb nog 3 pakken in mt 3 staan)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79763991
Ik geloof dat ik niet veel verstand heb van prematuur babies
pi_79764099
Ik kijk al uit naar donderdag zodat we weten hoeveel thomas weegt en hoe groot hij is. We hebben hem vanavond gewogen en dat was rond de 4,4kg, maar wel net na het eten. Jammer dat we geen lintmeter hebben anders had ik hem al eens gemeten ook
pi_79765472
Leonieke, ik pak altijd een bolletje wol dat ik naast hem leg en op de juiste lengte afknip. Daarna leg ik dat touwtje naast een lineaal of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79768667
Niels ligt al 2 uur te slapen in een slaapzakje met lange mouwen ipv in de Puckababy, de mouwen zijn zo zwaar dat hij daarnet met zijn arm recht omhoog in de lucht lag
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:46:24 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79768947
Voor de pasfoto van Harry: klik hier
Disclaimer: klikken op eigen risico; ik vergoed geen schade door lachen, rammelende eierstokken of what so ever...
pi_79770409
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Asyniur het volgende:
Disclaimer: klikken op eigen risico; ik vergoed geen schade door lachen, rammelende eierstokken of what so ever...

nu moet ik ook een jongetje
pi_79771301
Harry!

Rienk zit al een paar weekjes in maat 3. Past erg goed! We hebben babydry en activefit, maar merk niet zoveel verschil (kan ook komen omdat zoonlief niet poept )

Ik ga gauw koesen. Vandaag was een rotdag met een voornamelijk dwarse, huilende, mopperende baby. Geen idee wat er was. Ik haalde hem om 14:00 van bed en het was mis. Bv loopt weer voor geen meter maar gelukkig kon hij zonet nog wel heerlijk lachen.

Welterusten en tot morgen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:35:16 #19
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79771406
Wat een dag!

* 1 kilo mijlpaal bereikt;
* Voor het eerst door papa in en uit de couveuse getildl (Ik mag morgen en ik vind 't eng!)
* De babykamer is gekocht;
* Voor het eerst een rompertje aan! Het FOK! rompertje om precies te zijn!

Voor slechte foto's: Zie het foto-topic.
A grand adventure has begun.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:41:20 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79771662
voor teigetje!
hopelijk heb ik binnenkort tijd om 2 topic gerug te lezen...

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 31 maart 2010 @ 07:47:10 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79775682
ahhh wat allemaal goed nieuws over Teigetje zeg! zo blij voor jullie Keshet! suc6 vandaag met het optillen van je kleine meisje; weer een mijlpaal, eigen rompertje aan en opgetild worden door papa en mama... super zeg!

@Asy; ik zag je mooie pasfoto net in het fototopic; wat leuk zeg! mooi piekhaar en wat een ontzettend tof koppie!

@Vlindur; Evie poept ook bijna nooit... tnt heb ik maar 1 keer (in bijna 4 maanden) de kleertjes vies gehad...
*heeft een ultranette baby haha *

en Evie ligt wederom lekker uit te slapen... heerlijk hoor! Ik heb vandaag en morgen weer late dienst; dus straks na de fles nog ff een dutje doen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79775787
Goedemorgen!

Ik heb mijn eerste twee werkdagen overleefd! Met Isa ging het goed op het kdv, toen ik haar gisteren ophaalde lag ze in de box naast een ander meisje te lachen! Wel wennen hoor, die nieuwe combi..

Lily, geniet vandaag nog even van je laatste verlofdag!!

Amaranta, succes bij het cb vandaag, met de prikjes!

Teigetje 1 Kilo!!! En een rompertje aan!! Wat een mijlpalen!

Over luiers, hier ook nog maatje 2 en zit nog prima. Koop wel de volgende keer maatje 3 voor de zekerheid.
pi_79776014
Keshet, wat fijn dat jullie steeds meer mogen met Teigetje... lijkt me ook superspannend hoor En gewoon een kilo, te gek!
N_U fijn dat het zo goed ging met Isa op het kdv!
Lily geniet van je laatste verlofdagje met je kleine grote meid! Gelukkig meteen alweer pasen met een lang weekend, da's dan wel lekker om te wennen.

Hier niet zo'n geweldige nacht gehad... gisteravond duurde het na het flesje van 21.30 uur niet heel lang en Minke sliep als een roosje, maar liep ook te winden als een bouwvakker... vannacht had ze wel erg veel last van haar buikje met als gevolg dat ik er om 2.45 uur uit was om haar rustig te krijgen, wat uiteindelijk pas echt lukte met een flesje... daardoor natuurlijk weer het hele "schema" in de war, maar dat merken we verder wel vandaag. Gelukkig geen diarree in de luier vanochtend en ook geen koorts maar lekker blij meidje met honger (weer volle fles erin) dus gewoon naar het kdv gebracht. Hoop dat het goed gaat en dat ze niet opgehaald hoeft te worden. Kan ik rustig op mijn werk uitslapen
pi_79776048
Geweldige pasfoto, Asyniur. Wat een schatje zeg Om op te vreten.

Ik weet, ik had gewoon mijn mond moeten houden maandag
Ik zei nog hier dat mijn baby niet "mutste" 's nachts (gewoon drinken en weer verder slapen). Nou, sinds twee nachten niet dus.
Gisternacht vanaf 2.00 liggen mutsen. Drinken, maar daarna; mopperig, huilerig, persen. Ik kreeg haar niet in slaap.
En vannacht vanaf 1.00 zelfs. Ik heb nauwelijks meer geslapen vanaf die tijd

Ik met mijn grote mond..
pi_79776077
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Twinkly het volgende:
Niels ligt al 2 uur te slapen in een slaapzakje met lange mouwen ipv in de Puckababy, de mouwen zijn zo zwaar dat hij daarnet met zijn arm recht omhoog in de lucht lag
Oh, wat goed, zeg! Ivan heeft bij zijn opa en oma prima geslapen zonder mouwen, maar gisteravond wilde hij toch weer niet in slaap vallen. Ook werd hij pas 's nachts wakker om 1:00 uur toen we het zonder mouwen probeerden.

Je hebt het slaapzakje van oeke, toch? Weet je misschien waar zij het vandaan heeft?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:35:18 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79776150
mama papa ik voelde me helemaal niet aangevallen, excuses als ík juist die indruk heb gewekt.
Ik bedoeld eigenlijk te zeggen dat Fabian maar een scharminkeltje, vergeleken bij zn zus. Die was vanaf de geboorte al een kleine dikke pad , en dat terwijl Fabian juist een halve kg zwaarder was. Maar hij is gewoon heel smal,net zoals zn vader en Eva heeft meer mijn bolle toet.

Die pasfoto

Hoera voor Niels, wat ontzettend knap en stoer dat hij in een slaapzak met lange mouwen heeft geslapen.

Lily, dat is precies de reden dat ik hier niks meer post over nachtgedrag. Ook zeg ik niks meer als mensne er naar vragen. Meestal mompel ik wat, in de hoop dat ik niet over me afroep
pi_79776728
Lily, hier 't zelfde. Ik had laatst ook geroepen dat Isabeau nooit moeilijk deed 's nachts... Nou dat zeg ik nóóit meer!

Net weer een extréém vrolijk meisje op het kinderdagverblijf afgegeven. Ze moet echt wel pijnlijke kaken hebben aan het eind van de dag. Wat kan dat kind lachen zeg...
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:12:20 #28
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79776840
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, hier 't zelfde. Ik had laatst ook geroepen dat Isabeau nooit moeilijk deed 's nachts... Nou dat zeg ik nóóit meer!

Net weer een extréém vrolijk meisje op het kinderdagverblijf afgegeven. Ze moet echt wel pijnlijke kaken hebben aan het eind van de dag. Wat kan dat kind lachen zeg...
Ik ben ook min of meer bij de deur afgedankt, zonet door Eva. Fabian is gelukkig nog thuis.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:21:03 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79777027
Ow lily, je laatste verlofdag
En Leah, 's nachts moet je niet mutsen hoor!
ik zie er ook een beetje tegenop om over een maandje weer aan het werk te gaan...
Waarom mag je niet een half jaartje bij je baby blijven als moeder zijnde?

nieuwe_user, fijn dat het zo goed ging

EN Teigetje gaat ook al zo goed!
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:22:59 #30
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_79777070
N_U daar ben je dan! Fijn dat het werken lekker is gegaan en dat Isa het goed heeft gedaan !!!

En Keshet Teigetje een KILO!!! Wauw!!!

Lijnloos voor jullie nacht... die kunnen toch ellendig zijn zo.

Alexa zit trouwens inmiddels in maat 4 van luiers en nu tussen 62 en 68 in. Maar dat is niet zo gek, ik zag net dat ik hier over een paar dagen ook weg moet ... Alexa gaat toevallig ook dit weekend over naar haar eigen slaapkamertje. Zal meer wennen voor mij zijn dan voor haar, vermoed ik...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_79777098
Woahh Teigetje 1 kilo, in een rompertje en voor het eerst door papa opgetild *gaat snel foto's bekijken*

Lily en Sorbootje hopelijk gaan jullie meisjes vanaf vannacht weer lekker slapen na de voeding 's nachts

Arme Minke zo ziekjes, is het niet gek dat ze niet meer mag drinken nu ze zo'n diarree heeft? Ik kan me voorstellen dat alles er zo onverteerd weer uitgaat? Heel veel beterschap voor je meisje Lijnloos

Driekus heeft ons alweer verlaten Woah tot gauw mannetje! Hou toch eens op met zo snel groot worden kinders Niels staat akelig hoog in de lijst!

Niels heeft gewoon de hele nacht in de slaapzak geslapen! Hij werd op de normale tijden wakker en ging ook weer rustig slapen na de voedingen.
Claudia het is deze van Prenatal, alleen dan 70 cm.
Sinds een paar dagen heeft hij, na jullie lofuitingen over pampers, 's nachts een pamper aan die ik niet verschoon. En inderdaad, hij lekt niet door terwijl er 7-8 uur tussen zit! Maar ik moet telkens zo lachen om die enorm opgezwollen luier tussen zijn benen 's morgens
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79777179
Oh Twinkly, vannacht ging het prima (oh god nu zeg ik het wéér), maar laatst had ik dat een keer, dat ik zei dat het zo goed ging en dat het meteen afgestraft werd..
pi_79777213
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Twinkly, vannacht ging het prima (oh god nu zeg ik het wéér), maar laatst had ik dat een keer, dat ik zei dat het zo goed ging en dat het meteen afgestraft werd..
Owjeeeeeeeeeee!!!!! Klop af op hout, gooi zout over je schouder, hinkel drie keer in het rond op je linker been, WAAHH!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79777234
Zullen mijn collega's leuk vinden als ik dat doe
pi_79777274
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Zullen mijn collega's leuk vinden als ik dat doe
Dat wordt een hit op YouTube
pi_79777403
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik zat hardop te schateren!

Keshet Hoera!

Leander was 2860 gram. Toch ook nog heel klein

Hier een sneu jochie, kan nog steeds niet goed poepen, poept alleen met luier om en dat je zijn beentjes dan in kikkerhouding duwt. En dan of even temperaturen of even masseren met een billendoekje en dan gaat het wel redelijk.
Maar toch sneu...
pi_79777530
Zo vreselijk als de nachtrust er zo bij inschiet (althans dat vind ik toch). Dus een dikke voor Lily en Sorbootje

Asyniur: wat een leuke foto

En een volle plasluier 's ochtends? Ja, dat kennen we hier ook Al moeten we Thomas soms ook 's nachts verversen en ook dan is die luier 's ochtends zo vol.
pi_79777584
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ze moet echt wel pijnlijke kaken hebben aan het eind van de dag. Wat kan dat kind lachen zeg...

oh, en ik stem ook voor een half jaar zwangerschapsverlof
pi_79777586
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zat hardop te schateren!

Keshet Hoera!

Leander was 2860 gram. Toch ook nog heel klein

Hier een sneu jochie, kan nog steeds niet goed poepen, poept alleen met luier om en dat je zijn beentjes dan in kikkerhouding duwt. En dan of even temperaturen of even masseren met een billendoekje en dan gaat het wel redelijk.
Maar toch sneu...
En hier helpt het allemaal niet om Thomas te doen poepen. Ik denk dat we al ongeveer alle houdingen aangenomen hebben en hij zijn beentjes nooit meer zal kunnen strekken omdat we zijn beentjes al zo lang opgetrokken hebben Maar nee, sneu idd. Morgenavond moet hij echt al gepoept hebben of ik vraag iets aan de dokter.
pi_79777615
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:24 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft gewoon de hele nacht in de slaapzak geslapen! Hij werd op de normale tijden wakker en ging ook weer rustig slapen na de voedingen.
pi_79777992
Heeft hij er zelf last van Leonieke? Als hij gewoon blij is, lekker laten zou ik zeggen

Hier gaat het manneke ook niet meer makkelijk slapen na de nachtvoeding helaas... Gelukkig voor mij is die voeding pas tegen 4:00
pi_79777998
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_79778003
Slaapzak....
vanaf wanneer is dat ook alweer?

En pyjama's
pi_79778030
hoezo?

Leah draagt al sinds haar geboorte een pyjama en slaapzak
pi_79778103
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef freecell het volgende:
Heeft hij er zelf last van Leonieke? Als hij gewoon blij is, lekker laten zou ik zeggen

Hier gaat het manneke ook niet meer makkelijk slapen na de nachtvoeding helaas... Gelukkig voor mij is die voeding pas tegen 4:00
Hij zit heel vaak met een heel rood gezicht en opgetrokken beentjes te duwen, maar er gebeurt niets. Arme vriend.

En Thomas slaapt hier ook in een pyjama en een slaapzak (wel slaapzak zonder mouwen). Is veel makkelijker dan dat dekentje wat dat schopt hij toch altijd weg.
pi_79778854
Hier hadden we ook al redelijk snel een slaapzak hoor, ideaal. Hoort ook echt bij haar slaapritme. Zodra de zak aangaat weet ze dat het tijd is om te gaan slapen en dat gebeurt zonder één kik... zonder wil dat niet vaak lukken.

Oh en ik ben alweer thuis, met Minke... ze had zo'n plofbroek (letterlijk, kleren, nek, boxkleed, alles zat onder) dat ze niet meer kon blijven op het kdv. Dus nu maar vervroegd paasweekend, extra extra lang... Gelukkig is ze nog wel redelijk vrolijk, geen koorts en huilen nog met traantjes, dus gaat nog goed, maar moet goed oppassen voor de uitdroging. Kregen van de ha de tip om rooibosthee door de fles te doen (zakje in de melk hangen), iemand daar al eens van gehoord? Ga het zo maar proberen bij de volgende fles...

Niels goed geslapem joh! En zonder lekken!
Alexa alweer bijna een grote baby (in leeftijd, want kwa maten valt het wel mee zo te zien...)
pi_79778881
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef freecell het volgende:
Slaapzak....
vanaf wanneer is dat ook alweer?

En pyjama's
Ik heb Rienk eigenlijk al vanaf zn geboorte in een pyjama
En ook ingebakerd, dus denk dat een slaapzak dan ook wel mag Ik ben trouwens ook op zoek naar een met lange mouwen, dus als iemand nog een dikke overheeft?
pi_79779094
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Lijnloos het volgende:
Hier hadden we ook al redelijk snel een slaapzak hoor, ideaal. Hoort ook echt bij haar slaapritme. Zodra de zak aangaat weet ze dat het tijd is om te gaan slapen en dat gebeurt zonder één kik... zonder wil dat niet vaak lukken.

Oh en ik ben alweer thuis, met Minke... ze had zo'n plofbroek (letterlijk, kleren, nek, boxkleed, alles zat onder) dat ze niet meer kon blijven op het kdv. Dus nu maar vervroegd paasweekend, extra extra lang... Gelukkig is ze nog wel redelijk vrolijk, geen koorts en huilen nog met traantjes, dus gaat nog goed, maar moet goed oppassen voor de uitdroging. Kregen van de ha de tip om rooibosthee door de fles te doen (zakje in de melk hangen), iemand daar al eens van gehoord? Ga het zo maar proberen bij de volgende fles...

Niels goed geslapem joh! En zonder lekken!
Alexa alweer bijna een grote baby (in leeftijd, want kwa maten valt het wel mee zo te zien...)
Bah wat naar weer Beterschap met je meisje
pi_79779277
Zielig hoor, zieke Minke! Beterschap!

Isa drinkt sinds maandag de flessen niet meer zo goed leeg.. Ze laat van 1 of 2 flessen per dag wel zo'n 30 cc staan. Normaalgesproken gingen de flessen helemaal leeg, tot de laatste druppel.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:23:36 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79780677
goeiedagschotel, 6kg schoon aan de haak
de vorige keer haalde hij de 5 nog niet eens (klein maandje terug) en ook flink gegroeid, 58 cm lang is hij nu.
Ben zo trots op mijn tieten met melk zoon!

Wel bijna een aanvaring met de receptioniste gehad. Doos.
Tot zo ver ConfrontatieBureau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')