zie OPquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:41 schreef WillFerrell het volgende:
Had er op z'n minst een Rinus / Frans Duijts verafgodingstopic van gemaakt.
Neen, dan komen er groupiesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
TT is essentieel onderdeel daarbij.
Doen we voor je.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:51 schreef Bragi het volgende:
Thanks, ynuhh en Bt, dankzij jullie kon ik dit topic gemakkelijk terugvinden.
Waarom is het zo geweldig dat je dit in full HD hebt?quote:
quote:
RINUS OP JE BEELDSCHERM MANG!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom is het zo geweldig dat je dit in full HD hebt?Beter had je hem in 3D. Kun je om z'n bolle kop heen kijken.
Straks is je buurman Juicyhils kloon.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga bij mijn buurman intrekken. Hij luistert ook Miley.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga bij mijn buurman intrekken. Hij luistert ook Miley.
Nee, maar je gedraagt je wel zo.quote:
Ja, succes daarmee he!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:26 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga even leren voor belastingrotzooi.
WAT?! Miley Cyrus = Hannah Montana?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:28 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, als een fanbuschaffeur.
[ afbeelding ]
zanger rinusquote:
Ik wel. Geen probleem mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
NICOLETTE KLUIIJVER NAAKT!!1!1EINZ!!
Zou je haar geven?
Weet je zeker dat je die wietplantage hier wil vertonen?quote:
Dat zie ik nu ookquote:
Haar borsten zijn nep. Schijnt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
NICOLETTE KLUIIJVER NAAKT!!1!1EINZ!!
Zou je haar geven?
Ja, zei ze zelf bij de Coen en Sander show.quote:
ssssjt, niemand die dat verwacht!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die wietplantage hier wil vertonen?
Nieuwe ava!quote:
Jaquote:
Die grap heeft nog een langere baard dan m'n moeder.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
IK DENK DAT JOHNNY DE MOL IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8:59 PM Mar 18th via web
Geniaal wijf
Ja, hij staat je goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaik heb heel lang andere dingen geprobeerd maar ik vond ze allemaal stom
en deze is wel okay
... huh?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die grap heeft nog een langere baard dan m'n moeder.
DER ZIT ZO EEN DIKKE NEGER IN XFACTOR DAT IK DACHT DAT ME TV UITSTOND!!!! MY GOD PEOPLE!!! FATNESS!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley
Dat moet er vast lollig uit hebben gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
Ik verslikte me bijna in een pen.
Ik zo kokhalzen. De pen is dood trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet er vast lollig uit hebben gezien.
Ik bedoel: gaat het?
Grote mond, heb je dan trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zo kokhalzen. De pen is dood trouwens.
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grote mond, heb je dan trouwens.
Op een pen lopen kauwen terwijl je diep in gedachten bent en dan schiet ie ineens naar achter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
En je moest niet kokhalzen? Doe je zeker vaker..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Op een pen lopen kauwen terwijl je diep in gedachten bent en dan schiet ie ineens naar achter.
Zo maar ineensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Op een pen lopen kauwen terwijl je diep in gedachten bent en dan schiet ie ineens naar achter.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moest niet kokhalzen? Doe je zeker vaker..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moest niet kokhalzen? Doe je zeker vaker..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Meuh, er duwt een halve kilo saté op mijn buik.
Ja, driftig tussen 36 verschillende boeken een keer iets opzoeken en als een eerste klas spast Rinus in het rondte vliegen helpt mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo maar ineens![]()
Zou best een bizarre dood kunnen zijn.
Ik heb de zin nu 3x gelezen, maar... ik maak eruit op dat je spastisch bent en Rinus heet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, driftig tussen 36 verschillende boeken een keer iets opzoeken en als een eerste klas spast Rinus in het rondte vliegen helpt mee.
Ik ben druk, dus mijn zinsopbouw lijkt op die van MiVer op het moment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de zin nu 3x gelezen, maar... ik maak eruit op dat je spastisch bent en Rinus heet?
Dan stel ik me daar even op in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben druk, dus mijn zinsopbouw lijkt op die van MiVer op het moment.
Als die S voor Simple staat, doe ik je wat.quote:
Stupid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die S voor Simple staat, doe ik je wat.
Dat wordt ook niet op die Twitter gelinkt nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Tim den Besten zit overigens achter dat Dushi-account.
Ik was eerder met mijn post, maar net als binnen de bebouwde kom krijgen buschauffeurs voorrang.quote:
Oh. Dan is het goed.quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Heb je het nog niet gehoord, ik ben ontslagen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was eerder met mijn post, maar net als binnen de bebouwde kom krijgen buschauffeurs voorrang.
Achter m'n ogen en ik heb mijn laptop nodig om 250 sheets (-20 ) te leren.quote:
Screwed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Achter m'n ogen en ik heb mijn laptop nodig om 250 sheets (-20 ) te leren.
fuuuuuuuuu
Hoe ging je Excel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:24 schreef L0t.. het volgende:
Hoii!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was eerder met mijn post, maar net als binnen de bebouwde kom krijgen buschauffeurs voorrang.
Jaquote:
Je weet niet wat het bij mij losmaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was niet seksistisch stimulerend.
Logisch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord, ik ben ontslagen?
Zonde van het papier.quote:
Hij houdt van Eels, ik hou van hem.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef Bragi het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:
Ach zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonde van het papier.
Er staat namelijk een hoop onzin in.
Nederlandstalige Excel die zelfs alle functies in het Nederlands heeftquote:
Sorry heur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nederlandstalige Excel die zelfs alle functies in het Nederlands heeft
Bejaarden huidschilfers.quote:
Schnitzels.quote:
Nou, gewoon de verkeerde kant op sturen. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.
Goed zo, wij van de SC zijn trots op je.quote:
Bejaardentehuis = verzameling huidschilfersquote:
Volgend onderwerp.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaardentehuis = verzameling huidschilfers![]()
![]()
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef Devvie het volgende:
Een poaar jaar terug ook in delfteen politiebus in de gracht omdat ie niet op de handrem stond en toen achteruit het water inrolde
hele takelinstallatie erbij, na 2uur dat ding op de kant![]()
vergaten ze hem weer op de handrem te zetten![]()
![]()
![]()
Even niet opletten, zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, gewoon de verkeerde kant op sturen. Is niet zo moeilijk hoor.
Yeahquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, wij van de SC zijn trots op je.
Spreek voor jezelf, wil je.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik haalde gister ook mijn Excel en ik krijg niets?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ging ik niet van uit nee.quote:
Ja, maar de politiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef Devvie het volgende:
Een poaar jaar terug ook in delfteen politiebus in de gracht omdat ie niet op de handrem stond en toen achteruit het water inrolde
hele takelinstallatie erbij, na 2uur dat ding op de kant![]()
vergaten ze hem weer op de handrem te zetten![]()
![]()
![]()
Ik haalde gister Excel van het internet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en ik haalde gister ook mijn Excel en ik krijg niets?
Een beurt van Chai, goed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
twee bussen voor je toetsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
twee bussen voor je toets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik rij alleen de Phileas.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
twee bussen voor je toets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Appelsap.quote:
Ik ben de SC.quote:
Wiezo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb het echt zooo gehad met die kutschool heZal blij zijn als straks m'n stage begint.
Jawel! Maar had het zelf willen zeggen.quote:
Wil je een krul en een stickertje voor op je papieren hoed met crêpe papier?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Biogarde?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
Jullie moeten ook trots op mij zijn. Ik had een 8 voor bio en een 8,6 voor wiskunde.
Nee dankje, ik heb al seks met Chai.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een krul en een stickertje voor op je papieren hoed met crêpe papier?
Mag alsnog.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel! Maar had het zelf willen zeggen.
Mijn juf bouwde altijd een smiley van een krul.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel, je klasgenoten of de organisatie op school?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb het echt zooo gehad met die kutschool heZal blij zijn als straks m'n stage begint.
Jawel, we zien je alleen niet zo zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie zien mij echt niet staan hmm?
quote:
De vergelijking ook echt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb al seks met Chai.
Jouw juf zat op internetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn juf bouwde altijd een smiley van een krul.
Prft*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, we zien je alleen niet zo zitten.
Nee hij wil dit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Graag of heel nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb al seks met Chai.
Daarvoor ben je hier te weinig, dame.quote:
Een trap?quote:
Gewoon, kut project, kut projectgroepje vooral, kuttentamens, kut 'competentiegericht leren'quote:
Waar stond je nu een 5,5 voor dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
Jullie moeten ook trots op mij zijn. Ik had een 8 voor bio en een 8,6 voor wiskunde.
Maar...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor ben je hier te weinig, dame.
Met naaktfoto's?quote:
Klinkt bekend, ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gewoon, kut project, kut projectgroepje vooral, kuttentamens, kut 'competentiegericht leren'Ik wou gewoon dat ik al klaar was
Hey, vetklep.quote:
Een boer?quote:
Herkenbaar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel, je klasgenoten of de organisatie op school?
Bah bah.quote:
BP en ik zijn de SC. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:
Ik voel de eerste beetjes saté mijn maag verlaten om door mijn buizenstelsel te kronkelen!quote:
Wtf, hoe hard ging ze?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Fascination het volgende:
M'n tante is vandaag tegen een lantaarnpaal geknald en ligt nu in het ziekenhuis. Wat voor retard ben je dan?
Dan valt mijn penautomutilatie nog wel mee dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Fascination het volgende:
M'n tante is vandaag tegen een lantaarnpaal geknald en ligt nu in het ziekenhuis. Wat voor retard ben je dan?
Geschiedenis. Vorige pw moest je leren van aantekeningen die ik zeg maar niet echt goed had gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar stond je nu een 5,5 voor dan?
Op de fiets of hoe?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Fascination het volgende:
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).quote:
En daar tussenin. Soms.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP en ik zijn de SC. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Soort verkapte SC dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).
Dus...
Met z'n 10-en vergaderen, beslissingen maken, afspreken etc...
Nee, dat gaat em niet worden.
Overigens kunnen er maar van de 10, 4 goed Nederlands schrijven.
10?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).
Dus...
Op de basisschool hadden wij best een mooie lerares.quote:
2e jaars.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ze was lopend.quote:
Ahh oké. Ik verwacht dat je voor het volgende proefwerk een 8 haalt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geschiedenis. Vorige pw moest je leren van aantekeningen die ik zeg maar niet echt goed had gemaakt.
Wij niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden wij best een mooie lerares.
quote:
Welcome to my world.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Jullie gaan snel.
Mijn internet gaat sloom.
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was lopend.![]()
![]()
!!
[..]
Ahh oké. Ik verwacht dat je voor het volgende proefwerk een 8 haalt.
Niet eens hardlopend?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was lopend.![]()
![]()
!!
[..]
Ahh oké. Ik verwacht dat je voor het volgende proefwerk een 8 haalt.
Mijn groepje is wonder boven wonder dit kwartiel geheel het Nederlands machtig. Nu moeten ze nog eens komen opdagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SC is nog voor rede vatbaar, die verzameling idioten niet.
Wij niet, juffrouw Matti (:') ) uit Friesland met rood haar en een dikke kont.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden wij best een mooie lerares.
Dat is best heftig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SC is nog voor rede vatbaar, die verzameling idioten niet.
Iedereen was verliefd op juffrouw Katje (Poesneequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij niet, juffrouw Matti (:') ) uit Friesland met rood haar en een dikke kont.
Zit je tenminste nog ergens tussenin.quote:
Ja, zoals ik al zei: dit gaat niet goed komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
10?!Ik vind met 3 man al een hel.
Ik voelde 'm al aankomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je tenminste nog ergens tussenin.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Iedereen was verliefd op juffrouw Katje (Poesnee) in groep 4.
Nou ja, opdagen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn groepje is wonder boven wonder dit kwartiel geheel het Nederlands machtig. Nu moeten ze nog eens komen opdagen.
Nee, weet je wat het is. Ze gaat verhuizen en ze is niet veel gewend dus dit is een hele onderneming voor haar. Waarschijnlijk was ze in gedachten zo bezig met de verhuizing dat ze de paal niet zag aankomen.quote:
Oh man, met z'n 10'enquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het is. Ze gaat verhuizen en ze is niet veel gewend dus dit is een hele onderneming voor haar. Waarschijnlijk was ze in gedachten zo bezig met de verhuizing dat ze de paal niet zag aankomen.
Dikke tieten, blonde krullen, strak kontje. Weinig mis mee. Niemand is het ooit gelukt om haar mee te krijgen op een date trouwens.quote:
Oke, maar hoe kan het dan dat ze in het ziekenhuis belandde?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het is. Ze gaat verhuizen en ze is niet veel gewend dus dit is een hele onderneming voor haar. Waarschijnlijk was ze in gedachten zo bezig met de verhuizing dat ze de paal niet zag aankomen.
Voel je tenmin.... nee laat maar.quote:
Juffie, ik wil met u eten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dikke tieten, blonde krullen, strak kontje. Weinig mis mee. Niemand is het ooit gelukt om haar mee te krijgen op een date trouwens.
Waar zijn die palen van gemaakt waar zij woont.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was wel overblijfmama.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juffie, ik wil met u eten!
Door een hummel uit groep 4...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2e jaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je hiervoor gedaan dan?
Was wel een minpuntje, ik mocht nooit eerst mijn snoepjes van haar opeten. Ik wilde graag meteen cherrypoppen.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was wel een minpuntje, ik mocht nooit eerst mijn snoepjes van haar opeten. Ik wilde graag meteen cherrypoppen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zo'n hummel dat steeds naar de wc moest en dat de juf moest helpen.
Ik heb geen idee. Ze is ook al wel redelijk oud, ergens in de 70, dus dan ben je sneller gewond en zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Oke, maar hoe kan het dan dat ze in het ziekenhuis belandde?Dan heb je toch alleen een bult op je kop.
Papzak.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
Voelt zalig, zo'n zak Doritos achter je kiezen
Oh irritant, ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh man, met z'n 10'enDe max. voor mij is eigenlijk al 3 man
![]()
We zouden vandaag na de toets nog 'even' bespreken over ons project. We begonnen om half 3 en waren om 6 uur klaarElk klein kankerdetailtje moest een half uur over gediscussierd worden
![]()
Ja dan breekt ze d'r heup, maar dan hoef je toch als nog niet het ziekenhuis in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze is ook al wel redelijk oud, ergens in de 70, dus dan ben je sneller gewond en zo.Maar ze is de dul van de familie, dus dit verbaast ons niets.
Lief zijn voor je tante, die van Frans is kapot gemacht!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ze is ook al wel redelijk oud, ergens in de 70, dus dan ben je sneller gewond en zo.Maar ze is de dul van de familie, dus dit verbaast ons niets.
Ik zal zo eens even navraag doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan breekt ze d'r heup, maar dan hoef je toch als nog niet het ziekenhuis in.Of iig daar te blijven.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan breekt ze d'r heup, maar dan hoef je toch als nog niet het ziekenhuis in.Of iig daar te blijven.
Jij bent lelijk, lelijkerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Is dat niet die lelekerd van BNN?
Wtf.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef L0t.. het volgende:
Mijn moeder was als kind ook een keer tegen een lantaarnpaal opgelopen, toen was haar oor afgescheurd
Frans Duijts mag je Frans noemen, die ander is Bauer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lief zijn voor je tante, die van Frans is kapot gemacht!
Grafische Vormgeving (niet afgemaakt)quote:
Nee, maar niet voor langere tijd. Dan mag je toch gewoon in een karretje weer naar huis?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn heup breek zou ik ook niet het ziekenhuis ingaan.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Frans Duijts mag je Frans noemen, die ander is Bauer.
Zo'n geautomatiseerde? Dat wilde ik vroeger altijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar niet voor langere tijd. Dan mag je toch gewoon in een karretje weer naar huis?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef L0t.. het volgende:
Mijn moeder was als kind ook een keer tegen een lantaarnpaal opgelopen, toen was haar oor afgescheurd
Alleen die naam al zorgt voor ervoor dat als ik mogelijk geslachtsgemeenschap met haar zou hebben dat ik (puur fictief) zo tegen zo een lompe boer aan zou lopen duwen. Nee, niets voor mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent lelijk, lelijkerd.
Maar ja. Geraldine Kemper in Spuiten en Slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |