Mijn groepje is wonder boven wonder dit kwartiel geheel het Nederlands machtig. Nu moeten ze nog eens komen opdagen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SC is nog voor rede vatbaar, die verzameling idioten niet.
Wij niet, juffrouw Matti (:') ) uit Friesland met rood haar en een dikke kont.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden wij best een mooie lerares.
Dat is best heftig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De SC is nog voor rede vatbaar, die verzameling idioten niet.
Iedereen was verliefd op juffrouw Katje (Poesneequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij niet, juffrouw Matti (:') ) uit Friesland met rood haar en een dikke kont.
Zit je tenminste nog ergens tussenin.quote:
Ja, zoals ik al zei: dit gaat niet goed komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
10?!Ik vind met 3 man al een hel.
Ik voelde 'm al aankomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit je tenminste nog ergens tussenin.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Iedereen was verliefd op juffrouw Katje (Poesnee) in groep 4.
Nou ja, opdagen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn groepje is wonder boven wonder dit kwartiel geheel het Nederlands machtig. Nu moeten ze nog eens komen opdagen.
Nee, weet je wat het is. Ze gaat verhuizen en ze is niet veel gewend dus dit is een hele onderneming voor haar. Waarschijnlijk was ze in gedachten zo bezig met de verhuizing dat ze de paal niet zag aankomen.quote:
Oh man, met z'n 10'enquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).
Dus...
Met z'n 10-en vergaderen, beslissingen maken, afspreken etc...
Nee, dat gaat em niet worden.
Overigens kunnen er maar van de 10, 4 goed Nederlands schrijven.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het is. Ze gaat verhuizen en ze is niet veel gewend dus dit is een hele onderneming voor haar. Waarschijnlijk was ze in gedachten zo bezig met de verhuizing dat ze de paal niet zag aankomen.
Dikke tieten, blonde krullen, strak kontje. Weinig mis mee. Niemand is het ooit gelukt om haar mee te krijgen op een date trouwens.quote:
Oke, maar hoe kan het dan dat ze in het ziekenhuis belandde?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, weet je wat het is. Ze gaat verhuizen en ze is niet veel gewend dus dit is een hele onderneming voor haar. Waarschijnlijk was ze in gedachten zo bezig met de verhuizing dat ze de paal niet zag aankomen.
Voel je tenmin.... nee laat maar.quote:
Juffie, ik wil met u eten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dikke tieten, blonde krullen, strak kontje. Weinig mis mee. Niemand is het ooit gelukt om haar mee te krijgen op een date trouwens.
Waar zijn die palen van gemaakt waar zij woont.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was wel overblijfmama.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juffie, ik wil met u eten!
Door een hummel uit groep 4...
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2e jaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je hiervoor gedaan dan?
Was wel een minpuntje, ik mocht nooit eerst mijn snoepjes van haar opeten. Ik wilde graag meteen cherrypoppen.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was wel een minpuntje, ik mocht nooit eerst mijn snoepjes van haar opeten. Ik wilde graag meteen cherrypoppen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zo'n hummel dat steeds naar de wc moest en dat de juf moest helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |