Nee hij wil dit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een krul en een stickertje voor op je papieren hoed met crêpe papier?
Graag of heel nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb al seks met Chai.
Daarvoor ben je hier te weinig, dame.quote:
Een trap?quote:
Gewoon, kut project, kut projectgroepje vooral, kuttentamens, kut 'competentiegericht leren'quote:
Waar stond je nu een 5,5 voor dan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
Jullie moeten ook trots op mij zijn. Ik had een 8 voor bio en een 8,6 voor wiskunde.
Maar...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarvoor ben je hier te weinig, dame.
Met naaktfoto's?quote:
Klinkt bekend, ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gewoon, kut project, kut projectgroepje vooral, kuttentamens, kut 'competentiegericht leren'Ik wou gewoon dat ik al klaar was
Hey, vetklep.quote:
Een boer?quote:
Herkenbaar?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vertel, je klasgenoten of de organisatie op school?
Bah bah.quote:
BP en ik zijn de SC. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.quote:
Ik voel de eerste beetjes saté mijn maag verlaten om door mijn buizenstelsel te kronkelen!quote:
Wtf, hoe hard ging ze?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Fascination het volgende:
M'n tante is vandaag tegen een lantaarnpaal geknald en ligt nu in het ziekenhuis. Wat voor retard ben je dan?
Dan valt mijn penautomutilatie nog wel mee dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Fascination het volgende:
M'n tante is vandaag tegen een lantaarnpaal geknald en ligt nu in het ziekenhuis. Wat voor retard ben je dan?
Geschiedenis. Vorige pw moest je leren van aantekeningen die ik zeg maar niet echt goed had gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar stond je nu een 5,5 voor dan?
Op de fiets of hoe?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Fascination het volgende:
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).quote:
En daar tussenin. Soms.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BP en ik zijn de SC. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Soort verkapte SC dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).
Dus...
Met z'n 10-en vergaderen, beslissingen maken, afspreken etc...
Nee, dat gaat em niet worden.
Overigens kunnen er maar van de 10, 4 goed Nederlands schrijven.
10?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nogal, iemand heeft overigens bedacht dat het wel leuk is dat we het volgende project met z'n allen mogen doen (lees: 10 personen).
Dus...
Met z'n 10-en vergaderen, beslissingen maken, afspreken etc...
Nee, dat gaat em niet worden.
Overigens kunnen er maar van de 10, 4 goed Nederlands schrijven.
Op de basisschool hadden wij best een mooie lerares.quote:
2e jaars.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ze was lopend.quote:
Ahh oké. Ik verwacht dat je voor het volgende proefwerk een 8 haalt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geschiedenis. Vorige pw moest je leren van aantekeningen die ik zeg maar niet echt goed had gemaakt.
Wij niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de basisschool hadden wij best een mooie lerares.
quote:
Welcome to my world.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Jullie gaan snel.
Mijn internet gaat sloom.
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was lopend.![]()
![]()
!!
[..]
Ahh oké. Ik verwacht dat je voor het volgende proefwerk een 8 haalt.
Niet eens hardlopend?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was lopend.![]()
![]()
!!
[..]
Ahh oké. Ik verwacht dat je voor het volgende proefwerk een 8 haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |