Even niet opletten, zeker?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, gewoon de verkeerde kant op sturen. Is niet zo moeilijk hoor.
Yeahquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, wij van de SC zijn trots op je.
Spreek voor jezelf, wil je.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en ik haalde gister ook mijn Excel en ik krijg niets?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ging ik niet van uit nee.quote:
Ja, maar de politiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef Devvie het volgende:
Een poaar jaar terug ook in delfteen politiebus in de gracht omdat ie niet op de handrem stond en toen achteruit het water inrolde
hele takelinstallatie erbij, na 2uur dat ding op de kant![]()
vergaten ze hem weer op de handrem te zetten![]()
![]()
![]()
Ik haalde gister Excel van het internet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en ik haalde gister ook mijn Excel en ik krijg niets?
Een beurt van Chai, goed?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
twee bussen voor je toetsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
twee bussen voor je toets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik rij alleen de Phileas.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
twee bussen voor je toets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Appelsap.quote:
Ik ben de SC.quote:
Wiezo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb het echt zooo gehad met die kutschool heZal blij zijn als straks m'n stage begint.
Jawel! Maar had het zelf willen zeggen.quote:
Wil je een krul en een stickertje voor op je papieren hoed met crêpe papier?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Biogarde?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef Chai het volgende:
Jullie moeten ook trots op mij zijn. Ik had een 8 voor bio en een 8,6 voor wiskunde.
Nee dankje, ik heb al seks met Chai.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een krul en een stickertje voor op je papieren hoed met crêpe papier?
Mag alsnog.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel! Maar had het zelf willen zeggen.
Mijn juf bouwde altijd een smiley van een krul.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een krul en een stickertje voor op je papieren hoed met crêpe papier?
Vertel, je klasgenoten of de organisatie op school?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb het echt zooo gehad met die kutschool heZal blij zijn als straks m'n stage begint.
Jawel, we zien je alleen niet zo zitten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie zien mij echt niet staan hmm?
quote:
De vergelijking ook echt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee dankje, ik heb al seks met Chai.
Jouw juf zat op internetquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn juf bouwde altijd een smiley van een krul.
Prft*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, we zien je alleen niet zo zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |