Ik zo kokhalzen. De pen is dood trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat moet er vast lollig uit hebben gezien.
Ik bedoel: gaat het?
Grote mond, heb je dan trouwens.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zo kokhalzen. De pen is dood trouwens.
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grote mond, heb je dan trouwens.
Op een pen lopen kauwen terwijl je diep in gedachten bent en dan schiet ie ineens naar achter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
En je moest niet kokhalzen? Doe je zeker vaker..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Op een pen lopen kauwen terwijl je diep in gedachten bent en dan schiet ie ineens naar achter.
Zo maar ineensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Op een pen lopen kauwen terwijl je diep in gedachten bent en dan schiet ie ineens naar achter.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moest niet kokhalzen? Doe je zeker vaker..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
En je moest niet kokhalzen? Doe je zeker vaker..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
Meuh, er duwt een halve kilo saté op mijn buik.
Ja, driftig tussen 36 verschillende boeken een keer iets opzoeken en als een eerste klas spast Rinus in het rondte vliegen helpt mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo maar ineens![]()
Zou best een bizarre dood kunnen zijn.
Ik heb de zin nu 3x gelezen, maar... ik maak eruit op dat je spastisch bent en Rinus heet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, driftig tussen 36 verschillende boeken een keer iets opzoeken en als een eerste klas spast Rinus in het rondte vliegen helpt mee.
Ik ben druk, dus mijn zinsopbouw lijkt op die van MiVer op het moment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb de zin nu 3x gelezen, maar... ik maak eruit op dat je spastisch bent en Rinus heet?
Dan stel ik me daar even op in.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben druk, dus mijn zinsopbouw lijkt op die van MiVer op het moment.
Als die S voor Simple staat, doe ik je wat.quote:
Stupid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als die S voor Simple staat, doe ik je wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |