Het was toch wel roomboter?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Mn ouders kregen mn broertje gratis bij een pakje boter
Boter=roomboterquote:
Houd maar weer opquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Oh leer me meer, leer me meer. Professor Bart
quote:
Daten?quote:
Daar leek het wel op.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:24 schreef Piles het volgende:
Oh, er was hier niemand
Of deden jullie een wedstrijdje wie het langst stil kon zijn
gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NOG? Jij gaat ook maar niet dood.
DOODSVERWENSING!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NOG? Jij gaat ook maar niet dood.
Het moet wel.quote:
Hoevaak moet je eigenlijk trainen per week?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:46 schreef PieterBas het volgende:
Flinke regenbui op mijn kop tijdens het trainen
een te hoog cholesterolquote:
Magquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoevaak moet je eigenlijk trainen per week?
Jezus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag
Ik zou in principe... en dat deed ik tot 2 jaar geleden... Maandag-Dinsdag-Donderdag-Zaterdag-Zondag kunnen trainen.
Mijn routine is nu.. dinsdag - (donderdag) - zaterdag - (zondag).... Als ik net zoveel energie zou stoppen in het zoeken naar een vriendin.... als in het trainenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus.![]()
en wat is nu je routine? Of heb je geen vaste dagen momenteel?
Haha, idd. Jij kan makkelijk eentje krijgen lijkt me toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn routine is nu.. dinsdag - (donderdag) - zaterdag - (zondag).... Als ik net zoveel energie zou stoppen in het zoeken naar een vriendin.... als in het trainen
Krijgen, dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha, idd. Jij kan makkelijk eentje krijgen lijkt me toch?
Ff serieus, ik vind van wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijgen, dat zou helemaal mooi zijn
Gelukkig maarquote:
De ene krijg graaf en de ander geeft graag. What a world!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijgen, dat zou helemaal mooi zijn
What what what what whatquote:
Ze denkt ook nog aan ons...quote:
Dean is mijn alles, maar jullie zijn ook lief.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze denkt ook nog aan ons...
DEAN!!! DIT GAAT VERKEERD!!!
Geen probleem joh.. al zijn er genoeg mannen die ook moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Mannen zijn simpel, vrouwen zijn ingewikkeld. Bedankt voor de bevestiging
Dean, ze is niet zo monogaam al ze lijktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean is mijn alles, maar jullie zijn ook lief.![]()
Heul wel, jullie denken gewoon teveel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dean, ze is niet zo monogaam al ze lijkt
Nee.. ik geef niet eens hints..quote:
Slaapse alvast.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo maar eens naar bedje, denk ik.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.. ik geef niet eens hints..
Ik vind jullie tof..![]()
En dan is het meteen een hint dat ik op jullie zou kunnen vallen?
In de blessuretijd de 2-1quote:
quote:
Slaap lekker ouwequote:
Gastquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:18 schreef jna het volgende:
Mensen ik ga zo weer poepen, wie wilt er een foto?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:18 schreef jna het volgende:
Nu wordt alles alleen maar slechterquote:
quote:
Hoppaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dean is mijn alles, maar jullie zijn ook lief.![]()
[..]
quote:
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu wordt alles alleen maar slechter
Liever nietquote:
Nah, ik wil stoppen op 112.358, Fibonacci jwtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt
ergens rond 300.000
Dat is onder mn niveauquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op woensdag 31 maart 2010 00:01 schreef jna het volgende:
Ik ga nu voor een trein springen. Vaarwel mooie wereld
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:03 schreef jna het volgende:
IK SPRING VERDOMME VOOR DE TREIN EN JULLIE HEBBEN HET OVER ZWEEDSE GEHAKTBALLETJES!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:18 schreef jna het volgende:
Bwehehe!quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:03 schreef jna het volgende:
IK SPRING VERDOMME VOOR DE TREIN EN JULLIE HEBBEN HET OVER ZWEEDSE GEHAKTBALLETJES!
Neejohquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:01 schreef jna het volgende:
Daarom heb je mn quote natuurlijk ook weggehaald
Hoax! Geen neger-arm!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien was die arm afgeschermd toen hij gespoten werd!
quote:
Dan had ik het toch als 1 lange regel gekrast johquote:
Ja faler, ik deed tenminste nog moeite de eerste keerquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:
Faal trouwens, dat ik die URL er nog onder heb laten staan
Neequote:
Holy shitquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:31 schreef jna het volgende:
Damn, hoe een beetje uiterlijk zoveel kan veranderen qua uitstraling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Wat is dat dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:33 schreef L.no het volgende:
jna, gebruik jij de iPhone app, Quip?
Ik las dit Nieuwe app iPhone verspreidt pikante foto's en ik schrok. Misschien dat iemand jouw foto's zagn ^^quote:
Wat een beestquote:
Shit. Hoe moest ik nou weten dat iedereen m'n snij foto's kon zienquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik las dit Nieuwe app iPhone verspreidt pikante foto's en ik schrok. Misschien dat iemand jouw foto's zagn ^^
Of je wc foto's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:46 schreef jna het volgende:
[..]
Shit. Hoe moest ik nou weten dat iedereen m'n snij foto's kon zien
quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:53 schreef jna het volgende:
[..]
Die jullie 2 trouwens nog steeds een keer echt krijgen
Gaan we dreigen??quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan bedoel ik niet weer een foto van de toiletrol
Ik word al bang!quote:
7 kleurenquote:
Ben jna nietquote:
Nee Fist. Jij wel?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:06 schreef Vincentkemper het volgende:
Shalom mensen,
Nog mensen uit de Oost-Jeruzalem hier aanwezig?
In de serie duurt het weken.. Kan je dat argument niet gebruiken..?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:11 schreef Piles het volgende:
Mogguh
Eindelijk een vacature gevonden die gewoon perfect bij me past, is het maar voor 24 uur
Nee, mijn huis wordt nog gebouwdquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:06 schreef Vincentkemper het volgende:
Shalom mensen,
Nog mensen uit de Oost-Jeruzalem hier aanwezig?
Whehequote:Op woensdag 31 maart 2010 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In de serie duurt het weken.. Kan je dat argument niet gebruiken..?
Als je nagaat dat ze genoeg explosieven hadden om 25 man te vermoorden vind het best bijzonder dat hun hoofd nog zo gaaf is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:14 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Moskou__.html?p=20,2
Koekje erbij?
Smerige foto's![]()
Mwah, als je beseft hoe de bom is bedoeld, besef je dat de explosie zich horizontaal verspreid, en niet verticaal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je nagaat dat ze genoeg explosieven hadden om 25 man te vermoorden vind het best bijzonder dat hun hoofd nog zo gaaf is.
Ja dat snap ik, maar gezien zij het "epicentrum" zijn waar de knal alles om zich heen verscheurt had ik het niet verwacht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, als je beseft hoe de bom is bedoeld, besef je dat de explosie zich horizontaal verspreid, en niet verticaal.
Die explosieven zitten volgens mij als plakken rond hun middel.. | | | | | |
Dan lijkt het mij dat die explosie zich dus voornamelijk horizontaal beweegt.. Maar goed. Wel weer typisch Russisch om foto's openbaar te maken van die koppen
Holla!quote:
quote:
Ja, goed. Bij levensbeschouwing moet je vooral een lange lulverhaal bij iedere vraag vertellen.quote:
Mooizoquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, goed. Bij levensbeschouwing moet je vooral een lange lulverhaal bij iedere vraag vertellen.
Goeiemorgenquote:
Lust je het niet?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef MvdZ het volgende:
Há, stage sc... Gezien het feit dat ik een afstudeerstage doe hoor ik hier wel thuis. Plus ik veel momenteel!
Mornin' all
Tja, wat zelf in de naam zit.. hoe je het leven ziet.quote:
Hoi.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef MvdZ het volgende:
Há, stage sc... Gezien het feit dat ik een afstudeerstage doe hoor ik hier wel thuis. Plus ik veel momenteel!
Mornin' all
Excuusquote:
Kutleven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Tja, wat zelf in de naam zit.. hoe je het leven ziet.
Daar gaat het over het denken, je manier van leven veel filosofie, etc.. een soort vervanging van godsdienst
Welkomquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef MvdZ het volgende:
Mornin' all
Als het een Opera/Chrome gebruiker is, dan begrijp ik het wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:02 schreef Puala het volgende:
Als IT-er zijnde niet weten hoe FF werkt. Dat is wel heel triest
Je leert ook hoe je moet argumenteren en discussies maken, dus random je mening invullen mag helaas niet meer.quote:
Jammerquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Je leert ook hoe je moet argumenteren en discussies maken, dus random je mening invullen mag helaas niet meer.
Nee, ik vroeg me gewoon af wat je bedoelde... kon vanalles zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:08 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Scherp! Moest 'verveel' zijn. Beetje bijdehand doen 's ochtends? tssk!
Omdat appelquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Je leert ook hoe je moet argumenteren en discussies maken, dus random je mening invullen mag helaas niet meer.
Ik krijg het gevoel dat ik jou lang niet meer gezien heb.quote:
Ik kon me niet veel anders indenken. Zal ook wel uit de verveling komen.. Ik ben nu aan het uitzoeken hoeveel kopjes thee je kunt maken uit 1 theezakje! Zeer inspirerend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me gewoon af wat je bedoelde... kon vanalles zijn
Reks!!quote:
Veel... maar of het na 5 nog lekker smaakt is een ander verhaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik kon me niet veel anders indenken. Zal ook wel uit de verveling komen.. Ik ben nu aan het uitzoeken hoeveel kopjes thee je kunt maken uit 1 theezakje! Zeer inspirerend.
Moederlief dacht zelfs dat ik spijbelde omdat ik zo vroeg thuis was.quote:
Zou goed kunnen. De derde was prima te doen! Het is overigens echt een grote handicap dat ik koffie gewoon niet lekker vind...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel... maar of het na 5 nog lekker smaakt is een ander verhaal
Hoezo dat? Tegenwoordig zijn er zoveel mensen die geen koffie meer drinkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. De derde was prima te doen! Het is overigens echt een grote handicap dat ik koffie gewoon niet lekker vind...
Ik vind je nu al tof.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. De derde was prima te doen! Het is overigens echt een grote handicap dat ik koffie gewoon niet lekker vind...
Ik kan niet ontkennen dat ik na deze opmerking benieuwd was naar jouw leeftijd... Ik verwachtte hier mensen die stage lopen (/gaan lopen / hebben gelopen)!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Moederlief dacht zelfs dat ik spijbelde omdat ik zo vroeg thuis was.
Ik ben er van het weekend idd niet veel geweest en gisteren ook niet. Maar voor de rest wel hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik jou lang niet meer gezien heb.
Hoi!
Stiekem ben ik een scholier.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik na deze opmerking benieuwd was naar jouw leeftijd... Ik verwachtte hier mensen die stage lopen (/gaan lopen / hebben gelopen)!
Niet dat het uitmaakt hoor!
Dien!quote:
Zeg L.no! Ga je mond eens spoelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind je nu al tof.
Koffie is gewoon goor.
Ik ben blij dat ik tof gevonden word als ik zeg dat ik geen koffie lust! Meestal ben ik degene die 'nichtenwater' drinkt of 'geen echte man is'. Koffie moet je leren drinken.. Right...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind je nu al tof.
Koffie is gewoon goor.
Scheer je weg!quote:
Alles goed joh?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben er van het weekend idd niet veel geweest en gisteren ook niet. Maar voor de rest wel hoor
L.no!
En bij Elno wel slijmen hequote:
Toevallig postte ik dat een paar posts terug. Goed bezig!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een scholier.![]()
Ik houd jullie gezelschap zodat jullie je niet meer vervelen.
Ja hoorquote:
Is goed, met thee eh.quote:
Dat is net zo triest als mensen die geen bier drinken homo zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik tof gevonden word als ik zeg dat ik geen koffie lust! Meestal ben ik degene die 'nichtenwater' drinkt of 'geen echte man is'. Koffie moet je leren drinken.. Right...![]()
Wij zijn blijkbaar stoer genoeg om te zeggen wat we vinden
Sorryquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:30 schreef L.no het volgende:
Ik schrok.. piles komt gewoon uit het niets tevoorschijn.
Ook nietquote:
Jup.. ik hoor betaald te worden voor al die moeite.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Toevallig postte ik dat een paar posts terug. Goed bezig!
Zei je wat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft niemand die prachtige link bekeken die ik postte..?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.. ik hoor betaald te worden voor al die moeite.
Toch wens ik jou een goede morgen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik word een beetje moe van dat zwaaien elke keer
quote:
Ook goed ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoorMega rustig nu.. In 3 weken tijd 2 tentamens
Dus heb tijd zat
Met jou dan?
Dat gedoe waar je mee doodgespamt wordt op facebook?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Holla!
Speelt er iemand (behalve Dean) hier ook Mafia wars?
Ik merk hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook goed ja.
Ik ben veel te vrolijk vandaag.
IE7 notabenequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het een Opera/Chrome gebruiker is, dan begrijp ik het wel.
Is het een IE gebruiker?
Yes, Lang niet meer gedaan trouwens. Ben ook wat minder actief op facebook de laatste tijd...quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Holla!
Jij bent ook lekker thuis!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook goed ja.
Ik ben veel te vrolijk vandaag.
Whehe, weer een nieuwe benoeming van mijn nickname.quote:
Paula!quote:
Meestal fok! ik ook thuis. Tegelijk doe ik vaak leren.quote:
Ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Holla!
Jupquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat gedoe waar je mee doodgespamt wordt op facebook?
Daar doelde ik niet op, was gewoon in t algemeenquote:
Heb dat farmville ook al gebloktquote:
quote:
CHOCOMELKquote:
O haiquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, was gewoon in t algemeen![]()
Een soort "Wtf, Paula, jou heb ik hier al lang niet meer gezien!"-idee
Wil je ruzie?quote:
Idd. Daar ging het mij ook omquote:
FIGHT FIGHT FIGHT!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:49 schreef Puala het volgende:
[..]
O hai![]()
Ja dat klopt![]()
[..]
Wil je ruzie?![]()
[..]
Idd. Daar ging het mij ook om
MW is best leuk hoorquote:
Ik heb niks te klagen hoorquote:
2, tijd voor een 3dequote:
Ik zet ¤5,- op Puala.quote:
Bye.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:51 schreef DjRex89 het volgende:
Oh, ik ben even naar een klasgenoot scheuren met de auto
totzo!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Snel een 4e pakt om de voorsprong te behouden*
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een model (in excel) wat de financiele voor- en nadelen zijn van een investering die de klant bij ons kan maken. Het berekend o.a. de terugverdientijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:43 schreef jna het volgende:
Wat voor afstudeeropdracht doe je eigenlijk MvdZ?
Open er eenquote:
Klinkt als een mooie opdrachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef MvdZ het volgende:
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een model (in excel) wat de financiele voor- en nadelen zijn van een investering die de klant bij ons kan maken. Het berekend o.a. de terugverdientijd.
De klant investeert in een logistieke oplossing voor zijn/haar productieproces. Denk aan lopende banden, robots e.d.
Beetje globale beschrijving, maar ik moet het ook niet te lang maken he
Technische Bedrijfskunde, maar mijn voorkeur ligt sterk bij economie, financiën, centjes e.d... Overigens werd er voor deze opdracht wel een TBK'er gevraagd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Open er een
Neh, ik hou mn mond wel
[..]
Klinkt als een mooie opdrachtOok BE-er?
Whut?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Technische Bedrijfskunde, maar mijn voorkeur ligt sterk bij economie, financiën, centjes e.d... Overigens werd er voor deze opdracht wel een TBK'er gevraagd..
Vorige keer is het ook zonder topic gelukt hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Open er een
Neh, ik hou mn mond wel
[..]
Klinkt als een mooie opdrachtOok BE-er?
Blijkbaar. Docenten houden bij ons verschrikkelijk van afkortingen. (Zit 'm ook een beetje in al die modellen die we leren denk ik..) En er wordt bij ons gesproken over TBK'ers.quote:
Vroegtijdige 1april?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef Etcetera het volgende:
Nieuw! De Pineberry - witte aardbei smakend als anananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |