Ja want de Kooks zijn nog zo bijzonder populair.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, is het in de andere tenten lekker rustig
Was ook met een knipoog, want het kwam een beetje over alsof er toen nog niemand er heen ging het nog tof was, en nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oké.
Maar ik zei helemaal niet dat het hip was
Pendulumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef AirwiN het volgende:
Massive Attack, The XX, Pendulum, Placebo, QotSA, Blood Red Shoes...
Damn!
Nee ik vond ze toen echt heel kut, whehe. Tot het album uit kwam, dat was pure magie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Was ook met een knipoog, want het kwam een beetje over alsof er toen nog niemand er heen ging het nog tof was, en nu niet meer.
Ik denk dat het live ook zwaar gaat tegenvallen, of ze staan in een te kleine volle tent vol met geroezemoes, of ze staan in een te grote tent waar het niet echt overkomt. Hopelijk bewijzen ze het tegendeel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ik vond ze toen echt heel kut, whehe. Tot het album uit kwam, dat was pure magie.
Ik hoef ze ook niet live te zien, dat is gewoon een deceptie en ik wil er niet weer mee geconfronteerd worden.
quote:Lowlover
Overigens bedankt voor de oplettendheid en rappe melding @Siemsel, @MeneerDD, @xMiekj en @olafdb!
Fat Freddy'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Waar ben je het meest blij mee? - Admiral Freebee - All Time Low - Blink-182 - Blood Red Shoes - Burning Spear - Fat Freddy's Drop - Gentleman - Marina and the Diamonds - Massive Attack - Mumford & Sons - NOFX - OK Go - Pendulum - Placebo - Queens Of The Stone Age - Richie Hawtin - Snow Patrol - The Specials - Staff Benda Bilili - Thirty Seconds To Mars - The xx - Dan Le Sac vs. Scroobius Pip - Kees van Hondt - La Pegatina - Lucy Love - Major Lazer - Rosa Ensamble en Jan Jaap van der Wal - Le Cinerotic - Tim Knol - Customs - C-Mon & Kypski - Floating Points - The Kooks
Tussenstand:
hierrrrrrrrrrrr
Ook een poll maken? Klik hier
*googled.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje uit de OP gekopieëerd.
Betekent dus dat je de nieuwsbrief van The Kooks ontvangt én leest.quote:
Nee, gewoon gekopieerd van hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Betekent dus dat je de nieuwsbrief van The Kooks ontvangt én leest.
Dan ben je toch wel faal hoor :p
Check. Als je kijkt naar de line up in Belgie dan komen daar veel dezelfde bands als bij LL. Maar ik verwacht het niet.quote:
Op Werchter vorig jaar idd.. heb ik het al zo vaak over gehad inmiddelsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
PENDULUM LIVE! Ik had het er zondag nog over dat ik ze zo vet vond op Werchter en Pinkpop vorig jaar en dat ik ze nu wel eens wilde zien op Lowlands. En OK Go ben ik heel blij mee. En QOTSA. En Blood Red Shoes. En yaaaay.
Ik stond in praktisch in bikini en viel bijna flauw.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Op Werchter vorig jaar idd.. heb ik het al zo vaak over gehad inmiddels
Mee eens. wat een toffe namenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
(...) En OK Go ben ik heel blij mee. En QOTSA. En Blood Red Shoes. En yaaaay.
Zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou nog Muse, The Subs (!!!), The Bloody Beetroots + Death Crew 77 en dan vind ik het verder wel goed.
[UPD] 'Major Lazer op Lowlands'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef Septillion het volgende:
Maaruh, heb ik iets gemist of komt Major Lazer toch. Laatste geruchten waren rond een typefoutje....
Ik vond Placebo echt niet leuk op Rock Werchter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Mee eens. wat een toffe namenEn Placebo
en The XX
Het wordt een heeeele toffe editie
Mja, zo'n Twitter post vind ik niet heel erg bevestigend als ze dezelfde typo op de website maken....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ze komen wel, kijk maar op www.lolwands.nl Diplo heeft via de Twitter bevestigd.
Dat hoeven ze toch niet zelf gedaan te hebben op hun myspace. Twitter is meer persoonlijk en ze spelen overal in de buurt dus lijkt me eigenlijk wel logisch dat ze komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Septillion het volgende:
[..]
Mja, zo'n Twitter post vind ik niet heel erg bevestigend als ze dezelfde typo op de website maken....
Werd een keer op 3FM genoemd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Mr.DD het volgende:
Waar kwam C-mon & Kypski nou als gerucht vandaan?
Dat is wel waar. Maar goed, ik moet het nog zien. Als er niets anders staat is het misschien nog wel leuk voor 's nachts ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Dat hoeven ze toch niet zelf gedaan te hebben op hun myspace. Twitter is meer persoonlijk en ze spelen overal in de buurt dus lijkt me eigenlijk wel logisch dat ze komen.
Hmm. Ze zijn wel 'huisband' bij de Nederpopshow volgens mij. > Eric Corton > 3FM. We horen het vanzelf wel denk ikquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:15 schreef zonisdegod het volgende:
het lijkt me ook wel stug dat iron maiden op lowlands komt te staan
Beide onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:23 schreef zonisdegod het volgende:
nou, zoals een ander persoon paar posts ervoor al zei; misschien te duur
maar ik denk meer van dat het niet zo bij lowlands past.
Al denk ik nog steeds dat Iron Maiden een losse show krijgt, en dat ze inderdaad niet de ouwelullen act in de grolsch gaan worden. Geld hoeven ze het niet voor te doen, voor een klein prijsje boek je ze alquote:
.. voor in je achtertuinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al denk ik nog steeds dat Iron Maiden een losse show krijgt, en dat ze inderdaad niet de ouwelullen act in de grolsch gaan worden. Geld hoeven ze het niet voor te doen, voor een klein prijsje boek je ze al
als je even een half miel heb liggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:28 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
.. voor in je achtertuin
wroaaarrr
iron maiden is een miljoen volgens mij,quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:30 schreef zonisdegod het volgende:
dan is het ver boven 'een klein prijsje' vind je niet XD
dacht meer aan ehm...50.000 ofzo? GEEN IDEE hoe die prijzen rond bekende en onbekende bands boeken is bij festivals en plekken als melkweg etc.
Nee volgens mij werd dat half bevestigd op de radio vanochtend.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Tasha het volgende:
Ik lees Mumfort and Sons op Twitter. Stonden die per ongeluk ook in de nieuwsbrief?
Zolang het niet de Mando Diao wordt van vorig jaar, vind ik het primaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:48 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Nee volgens mij werd dat half bevestigd op de radio vanochtend.
Komt omdat die nog niet bevestigd/verwacht wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:00 schreef Tasha het volgende:
Ik mis overigens Depeche Mode nog in de OP.
Maar ze horen er wel gewoon bijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Komt omdat die nog niet bevestigd/verwacht wordt.
Is gewoon een geweldige show.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:26 schreef Septillion het volgende:
Tja, iron maiden, van mij mogen ze weg blijven.
Ik sta er niet tussen hoorquote:
Donequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen hoorGeen zin om mezelf toe te voegen.. maar als jij er wel zin in hebt, ga 2 voor 2e keer dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |