Nog beter, een hardstyle feest!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar Dance Valley gaan of zo.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
I woke up naked on the beach in Ibiza in 1988.
wutquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:58 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
Ik val wel op gespierd en lekker mannelijk rrrr. Glij ook van mn stoel als ik Jersey Shore kijk.
Ja, ik kan gewoon nog in het Lowlands-forumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:13 schreef julian6 het volgende:
Jou hebben we lang niet langs zien komen.
Gebeurt niet veel daarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ik kan gewoon nog in het Lowlands-forum
ik lees deze 5x op een dag: De elende van Lowlandsquote:
Waarschijnlijk rond dezelfde tijd als vorig jaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Over het subforum gesproken: wanneer komt 'ie?
wut?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef conobram het volgende:
Gatverdamme, The Kooks komen weer op Lowlands
Uit de nieuwsbrief:quote:
quote:FESTIVAL UPDATE & NEW VIDEO FOOTAGE
People of Sweden, Switzerland, Belgium, The Netherlands, Germany (and nearby!) : THE KOOKS are pleased to announce a number of European festival dates for summer 2010.
First up - Sweden's Peace & Love on 1st July, followed by Gurten Festival, Switzerland on 17th July, Pukkelpop Festival, Belgium on 19th August, Lowlands, The Netherlands the following day, 20th August and Rock Am See, Germany on the 28th. All these new festival appearances are in addition to the band's already confirmed dates - see below for the full, chronological list and ticket links...
4th June - O2 Academy / Leeds tickets
6th June - Mallorca Rocks Hotel Opening Party tickets
1st July - Peace & Love Festival / Sweden tickets
17th July - Gurten Festival / Switzerland tickets
10th August - Ibiza Rocks tickets
19th August - Pukkelpop Festival 2010 / Belgium tickets
20th August - Lowlands / The Netherlands sold out
Mooi, is het in de andere tenten lekker rustigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef conobram het volgende:
Gatverdamme, The Kooks komen weer op Lowlands
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, is het in de andere tenten lekker rustig
Ja I know, maar verband????quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Stuk tekst van LCD Soundsystem, lijkt me.
Kijk je dat niet?quote:
Klinkt vet! Techno, house achtig en een beetje dubstepperigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zal ik ook maar eentje doen vandaag?
Floating Points
http://www.myspace.com/floatingpoints
Waarschijnlijk een reactie op het zo hip zijn dat je dingen zag voordat het groot werd. In dit geval dus the xx.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een reactie op het zo hip zijn dat je dingen zag of deed voordat het groot werd. In dit geval dus the xx.
Ja want de Kooks zijn nog zo bijzonder populair.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, is het in de andere tenten lekker rustig
Was ook met een knipoog, want het kwam een beetje over alsof er toen nog niemand er heen ging het nog tof was, en nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oké.
Maar ik zei helemaal niet dat het hip was
Pendulumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef AirwiN het volgende:
Massive Attack, The XX, Pendulum, Placebo, QotSA, Blood Red Shoes...
Damn!
Nee ik vond ze toen echt heel kut, whehe. Tot het album uit kwam, dat was pure magie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Was ook met een knipoog, want het kwam een beetje over alsof er toen nog niemand er heen ging het nog tof was, en nu niet meer.
Ik denk dat het live ook zwaar gaat tegenvallen, of ze staan in een te kleine volle tent vol met geroezemoes, of ze staan in een te grote tent waar het niet echt overkomt. Hopelijk bewijzen ze het tegendeel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ik vond ze toen echt heel kut, whehe. Tot het album uit kwam, dat was pure magie.
Ik hoef ze ook niet live te zien, dat is gewoon een deceptie en ik wil er niet weer mee geconfronteerd worden.
quote:Lowlover
Overigens bedankt voor de oplettendheid en rappe melding @Siemsel, @MeneerDD, @xMiekj en @olafdb!
Fat Freddy'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Waar ben je het meest blij mee? - Admiral Freebee - All Time Low - Blink-182 - Blood Red Shoes - Burning Spear - Fat Freddy's Drop - Gentleman - Marina and the Diamonds - Massive Attack - Mumford & Sons - NOFX - OK Go - Pendulum - Placebo - Queens Of The Stone Age - Richie Hawtin - Snow Patrol - The Specials - Staff Benda Bilili - Thirty Seconds To Mars - The xx - Dan Le Sac vs. Scroobius Pip - Kees van Hondt - La Pegatina - Lucy Love - Major Lazer - Rosa Ensamble en Jan Jaap van der Wal - Le Cinerotic - Tim Knol - Customs - C-Mon & Kypski - Floating Points - The Kooks
Tussenstand:
hierrrrrrrrrrrr
Ook een poll maken? Klik hier
*googled.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje uit de OP gekopieëerd.
Betekent dus dat je de nieuwsbrief van The Kooks ontvangt én leest.quote:
Nee, gewoon gekopieerd van hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Betekent dus dat je de nieuwsbrief van The Kooks ontvangt én leest.
Dan ben je toch wel faal hoor :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |