Vorige keer op Lowlands was het enorm indrukwekkendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:07 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
ik weet dat ik een hoop mensen nu op de tenen trap maar ik vind massive atack altijd zo sloom en bah vind er niets aan.
Nog 1 toets morgen en daarna niks tot examensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:57 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ja klopt was nooit zo'n fan van The xx, maar zie mezelf nu wel daar staan in een kleine tent met dikke jonko/biertje te genieten van die chille zomernummers. Kut ik word helemaal gek want ik moet nu leren terwijl ik wil feesten
Ben niet zo van de reggae eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Fat Freddy's Drop moet je zeker gaan checken als je daarvan houd
Goeie ontwikkelingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:04 schreef Mr.DD het volgende:
Veel reggae trouwens in het lijstje van vandaag.
que?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef vault_tec het volgende:
btw, vrouwen van lowlands... Pas op voor team ginger
-- zegt:quote:
Sowieso op Pukkelpop ja! Net als bijv The Kooks, Fake Blood, Jonsi en Limp Bizkit. Op de laatste na, zijn het wel kanshebbers voor Lowlands.quote:
ginger kidsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef vault_tec het volgende:
dat klinkt idd erg brrrrrrquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
-- zegt:
haaha
;p
ik ga mezelf helemaal klaarmken voor lowlands
trainen
spieren
buikje
alles
baard!
Er stonden echt 10 mensen daar volgens mijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Op metropolis r'dam gezien voor de hype.. stond vooraan en was super rustig... echt was zo fucking mooi... na elk nummer heel verlegen "thank you..."
Waaraan te herkennen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:28 schreef vault_tec het volgende:
Omg dat is nog wat meer dan brrrrrrquote:
I woke up naked on the beach in Ibiza in 1988.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:43 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Er stonden echt 10 mensen daar volgens mij
Waaronder ik.
Maar het kon mij niet bekoren. Ik heb ze ook nog bijna in Paradiso gezien vlak ervoor, maar toen deden de treinen kut
Dat nummer zette ik net op playquote:
YeaH, daar heb ik zin in!! Vooral lekker lang doortrekken met goede electro in de nacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:13 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ben niet zo van de reggae eigenlijk![]()
Liever folk/rock/indie/electro etc.
Alsof lowlands-meisjes daarop vallenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
-- zegt:
haaha
;p
ik ga mezelf helemaal klaarmken voor lowlands
trainen
spieren
buikje
alles
baard!
Dan kun je beter naar Dance Valley gaan of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alsof lowlands-meisjes daarop vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |