Ja want de Kooks zijn nog zo bijzonder populair.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, is het in de andere tenten lekker rustig
Was ook met een knipoog, want het kwam een beetje over alsof er toen nog niemand er heen ging het nog tof was, en nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Oké.
Maar ik zei helemaal niet dat het hip was
Pendulumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:58 schreef AirwiN het volgende:
Massive Attack, The XX, Pendulum, Placebo, QotSA, Blood Red Shoes...
Damn!
Nee ik vond ze toen echt heel kut, whehe. Tot het album uit kwam, dat was pure magie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:17 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Was ook met een knipoog, want het kwam een beetje over alsof er toen nog niemand er heen ging het nog tof was, en nu niet meer.
Ik denk dat het live ook zwaar gaat tegenvallen, of ze staan in een te kleine volle tent vol met geroezemoes, of ze staan in een te grote tent waar het niet echt overkomt. Hopelijk bewijzen ze het tegendeel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ik vond ze toen echt heel kut, whehe. Tot het album uit kwam, dat was pure magie.
Ik hoef ze ook niet live te zien, dat is gewoon een deceptie en ik wil er niet weer mee geconfronteerd worden.
quote:Lowlover
Overigens bedankt voor de oplettendheid en rappe melding @Siemsel, @MeneerDD, @xMiekj en @olafdb!
Fat Freddy'squote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Poll: Waar ben je het meest blij mee? - Admiral Freebee - All Time Low - Blink-182 - Blood Red Shoes - Burning Spear - Fat Freddy's Drop - Gentleman - Marina and the Diamonds - Massive Attack - Mumford & Sons - NOFX - OK Go - Pendulum - Placebo - Queens Of The Stone Age - Richie Hawtin - Snow Patrol - The Specials - Staff Benda Bilili - Thirty Seconds To Mars - The xx - Dan Le Sac vs. Scroobius Pip - Kees van Hondt - La Pegatina - Lucy Love - Major Lazer - Rosa Ensamble en Jan Jaap van der Wal - Le Cinerotic - Tim Knol - Customs - C-Mon & Kypski - Floating Points - The Kooks
Tussenstand:
hierrrrrrrrrrrr
Ook een poll maken? Klik hier
*googled.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb het lijstje uit de OP gekopieëerd.
Betekent dus dat je de nieuwsbrief van The Kooks ontvangt én leest.quote:
Nee, gewoon gekopieerd van hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Betekent dus dat je de nieuwsbrief van The Kooks ontvangt én leest.
Dan ben je toch wel faal hoor :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |