Op Werchter vorig jaar idd.. heb ik het al zo vaak over gehad inmiddelsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
PENDULUM LIVE! Ik had het er zondag nog over dat ik ze zo vet vond op Werchter en Pinkpop vorig jaar en dat ik ze nu wel eens wilde zien op Lowlands. En OK Go ben ik heel blij mee. En QOTSA. En Blood Red Shoes. En yaaaay.
Ik stond in praktisch in bikini en viel bijna flauw.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Op Werchter vorig jaar idd.. heb ik het al zo vaak over gehad inmiddels
Mee eens. wat een toffe namenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
(...) En OK Go ben ik heel blij mee. En QOTSA. En Blood Red Shoes. En yaaaay.
Zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou nog Muse, The Subs (!!!), The Bloody Beetroots + Death Crew 77 en dan vind ik het verder wel goed.
[UPD] 'Major Lazer op Lowlands'quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:10 schreef Septillion het volgende:
Maaruh, heb ik iets gemist of komt Major Lazer toch. Laatste geruchten waren rond een typefoutje....
Ik vond Placebo echt niet leuk op Rock Werchter.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Mee eens. wat een toffe namenEn Placebo
en The XX
Het wordt een heeeele toffe editie
Mja, zo'n Twitter post vind ik niet heel erg bevestigend als ze dezelfde typo op de website maken....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:14 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ze komen wel, kijk maar op www.lolwands.nl Diplo heeft via de Twitter bevestigd.
Dat hoeven ze toch niet zelf gedaan te hebben op hun myspace. Twitter is meer persoonlijk en ze spelen overal in de buurt dus lijkt me eigenlijk wel logisch dat ze komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Septillion het volgende:
[..]
Mja, zo'n Twitter post vind ik niet heel erg bevestigend als ze dezelfde typo op de website maken....
Werd een keer op 3FM genoemd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Mr.DD het volgende:
Waar kwam C-mon & Kypski nou als gerucht vandaan?
Dat is wel waar. Maar goed, ik moet het nog zien. Als er niets anders staat is het misschien nog wel leuk voor 's nachts ofzo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:21 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Dat hoeven ze toch niet zelf gedaan te hebben op hun myspace. Twitter is meer persoonlijk en ze spelen overal in de buurt dus lijkt me eigenlijk wel logisch dat ze komen.
Hmm. Ze zijn wel 'huisband' bij de Nederpopshow volgens mij. > Eric Corton > 3FM. We horen het vanzelf wel denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |