abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:06:46 #52
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79766499
Kijk Zug, jij snapt het. En verdorie, nu krijg ik ineens zin in Ranja.

Maak je ook zo'n plaat als FairyTaleRail van start gaat met Venturio's over de oude route?

Edit: update over het buiten profiel zijn in België van de V250, dit klopt niet. De trein zelf is binnen profiel, maar als er een storing optreedt en de treeplank niet terug inschuift, is de boel buiten profiel.

[ Bericht 17% gewijzigd door James1988 op 30-03-2010 22:22:47 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 maart 2010 @ 22:42:27 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79768687
Kwam op een andere site dit toffe filmpje met oude beelden tegen:

Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79770023
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam op een andere site dit toffe filmpje met oude beelden tegen:


mooie beelden

IRC
Blauwe locs
pi_79776416
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef Zug-Chef het volgende:
HSL
Benelux op de Oude Lijn
Als je vanuit een liefhebberij praat misschien wel. Als zakelijk alternatief is de Beneluxtrein een lachertje.
Mu!
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:54:55 #56
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79776485
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:39 schreef James1988 het volgende:

De supersnelle trein
Bron: De Pers
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_79776519
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:51 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Als je vanuit een liefhebberij praat misschien wel. Als zakelijk alternatief is de Beneluxtrein een lachertje.
'

Oneens. Dordrecht en roosendaal mag ie wat mij betreft ook wel overslaan, maar de freckin regering zit in den haag
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:36:26 #58
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79777406
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

'

Oneens. Dordrecht en roosendaal mag ie wat mij betreft ook wel overslaan, maar de freckin regering zit in den haag
Historische fout idd.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:39:30 #59
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79777483
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

'

Oneens. Dordrecht en roosendaal mag ie wat mij betreft ook wel overslaan, maar de freckin regering zit in den haag
Voordeel voor jou zeker
Van mij mag ie er wel stoppen, want anders moet ik een kut eind omreizen, ALS ik er mee zou willen
pi_79779753
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:39 schreef greavy het volgende:

[..]

Voordeel voor jou zeker
Van mij mag ie er wel stoppen, want anders moet ik een kut eind omreizen, ALS ik er mee zou willen
Welk belang dient dord dan? Amsterdam is de hoofdstad, den haag zit de regering en rotterdam is ongeveer het centrum van onze economie. Schiphol is de nationale luchthaven...

en dord en roosendaal? Voor jouw is dit een gevalletje persoonlijk gewin. Als ik dat wou zou ik wel een HSL halte bij zoetermeer willen
pi_79779957
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

Welk belang dient dord dan? Amsterdam is de hoofdstad, den haag zit de regering en rotterdam is ongeveer het centrum van onze economie. Schiphol is de nationale luchthaven...

en dord en roosendaal? Voor jouw is dit een gevalletje persoonlijk gewin. Als ik dat wou zou ik wel een HSL halte bij zoetermeer willen
Roosendaal is nog altijd een belangrijk spoorwegknooppunt voor duizenden reizigers per dag, niet te vergeten de kortste weg naar Antwerpen voor een complete provincie en West Brabant.
pi_79780092
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Roosendaal is nog altijd een belangrijk spoorwegknooppunt voor duizenden reizigers per dag, niet te vergeten de kortste weg naar Antwerpen voor een complete provincie en West Brabant.
Zwolle -> roosendaal doortrekken naar vlissingen, want de overstap tussen die trein en de treinen naar vlissingen is zoon beetje alles wat daar overstapt, en Dat boemeltje naar antwerpen nog een keer per uur laten rijden als sneltrein. Klaar
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:07:49 #63
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79780095
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:04 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Roosendaal is nog altijd een belangrijk spoorwegknooppunt voor duizenden reizigers per dag, niet te vergeten de kortste weg naar Antwerpen voor een complete provincie en West Brabant.
Van "duizenden" reizigers per dag wordt men niet heel warm, zeker niet als je dat vergelijkt met knooppunten als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:08:17 #64
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_79780110
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

Zwolle -> roosendaal doortrekken naar vlissingen, want de overstap tussen die trein en de treinen naar vlissingen is zoon beetje alles wat daar overstapt, en Dat boemeltje naar antwerpen nog een keer per uur laten rijden als sneltrein. Klaar
Na Bergen op Zoom is dat ding leeg volgens mij. Is dat zinvol?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:47:26 #65
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_79786678
jezus hee. Zit nu in de stoptrein van groningen naar zwolle (dm90 toch?) wat schudt dat ding heen en weer zeg
Hoi
pi_79787208
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

'

Oneens. Dordrecht en roosendaal mag ie wat mij betreft ook wel overslaan, maar de freckin regering zit in den haag
snap jij dan hoe het kan dat de 1ste klas thalys naar Brussel iedere dag volgeboekt zit terwijl in de internationale trein niemand zit?
Mu!
pi_79787704
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

.. terwijl in de internationale trein niemand zit?


_!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2010 @ 14:14:26 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79787785
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

snap jij dan hoe het kan dat de 1ste klas thalys naar Brussel iedere dag volgeboekt zit terwijl in de internationale trein niemand zit?
De Benelux mag dan een onbetrouwbare treinserie zijn, maar er zit altijd toch redelijk wat volk in.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:20:37 #69
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79788019
http://www.nu.nl/politiek(...)ng-zwijggeld-ns.html

Hoe zit het nou precies? Ze mochten geen toeslag vragen, maar de klanten die het al betaald hadden krijgen het niet terug? En nnu hoeft het 'tijdelijk' niet, maar na 1 september mag het dus plots wel?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_79788266
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
Kwam op een andere site dit toffe filmpje met oude beelden tegen:



Spoorwegviaduct Rotterdam.
pi_79788452
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De Benelux mag dan een onbetrouwbare treinserie zijn, maar er zit altijd toch redelijk wat volk in.
Eg nie! Twee weken geleden viel de thalys 's ochtends uit, moest ik met de internationale trein. Er zaten 4 mensen in het eerste klasse rijtuig.

Hij vertrekt 's ochtends 3 minuten eerder dan de thalys van Rdam Centraal, dus dan kan je goed zien wat de bezetting is, en die is echt laag. Nog niet Fyra-laag, maar de thalys zit echt altijd vol.
Mu!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:35:38 #72
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79788757
De tweede klasse zit meestal een stuk voller... veel studenten enzo.
pi_79788917
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:29 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Eg nie! Twee weken geleden viel de thalys 's ochtends uit, moest ik met de internationale trein. Er zaten 4 mensen in het eerste klasse rijtuig.

Hij vertrekt 's ochtends 3 minuten eerder dan de thalys van Rdam Centraal, dus dan kan je goed zien wat de bezetting is, en die is echt laag. Nog niet Fyra-laag, maar de thalys zit echt altijd vol.
Ja, omdat dat ding gebruikt word door mensen die naar brusselzuid willen voor verdere aansluitingen die dan niet nog eens 25 euro extra aan de thalys betalen. Deze mensen zitten dus nooit 1ste klas

Benelux heb ik trouwens een keer op zondag om 6.35 gehad. Zaten al knap wat mensen in
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:41:46 #74
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79789028
http://www.nu.nl/economie(...)fyra-trein-valt.html
quote:
De hogesnelheidstrein Fyra die tussen Amsterdam en Rotterdam rijdt, trekt nog maar weinig belangstelling. De bezettingsgraad van de snelle trein ligt sinds de start vorig jaar september op 15 procent.

Dit blijkt uit het voortgangsrapport 26 HSL-Zuid, dat minister Camiel Eurlings (Verkeer en Waterstaat) woensdag aan de Tweede Kamer heeft aangeboden.

Landelijk ligt de gemiddelde bezetting van de Nederlandse Spoorwegen op 29 procent, terwijl de treinen in de Randstad nog voller zijn.

NS Hispeed, de exploitant van de Fyra, noemde de eerste resultaten met de Fyra in januari nog ''bemoedigend''.

De eerste vier maanden lag de bezettingsgraad van de nieuwe hogesnelheidsverbinding nog op 19 procent. De trein rijdt voorlopig nog één keer per uur, maar het is de bedoeling de frequentie op te voeren.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:46:35 #75
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_79789217
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Morgenochtend eens meetoeren met een goederentrein. Het gele hesje ligt al klaar.
Dat was leuk. Met een 6400 op en neer naar Akzo in Delfzijl geweest.

Morgen nog even een cabineritje naar Leeuwarden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_79789414
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:35 schreef James1988 het volgende:
De tweede klasse zit meestal een stuk voller... veel studenten enzo.
Sorry hoor, maar ik heb toch al 2x meegemaakt dat ik ook in de 1ste Klas nog 'mocht' vragen of ik hier kon zitten.. Een lege Beneluxtrein is echt een uitzondering.
pi_79790100
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik heb toch al 2x meegemaakt dat ik ook in de 1ste Klas nog 'mocht' vragen of ik hier kon zitten.. Een lege Beneluxtrein is echt een uitzondering.
hmmm...ik rij al een paar jaar 3-4 keer per week tussen Rotterdam en Brussel heen en weer. Op sommige dagen is íe best druk, maar echt niet vergelijkbaar met de Thalys. En meestal is dat ding gewoon leeg. Uitzondering maandagochtend, donderdag- en vrijdag-avond in brusselse europarlement-weken.

Weet iemand trouwens wanneer de Fyra nou over de HSL naar Brussel door gaat? En waar we op wachten?
Mu!
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:18:38 #78
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79790554
quote:
Trein vermoedelijk beschoten nabij Hardingsveld - Giessendam
woensdag 31 maart 2010 10:20


Gorinchem - Een machinist van vervoersbedrijf Arirva heeft woensdagmorgen de trein stilgezet op station Gorinchem omdat hij het vermoeden had dat zijn trein beschoten was. Dit maakte een woordvoerder van het Korps Landelijke Politiediensten bekend.


Foto: Archief Martin Zaagman
De trein reed in de richting van Geldermalsen toen de machinist ter hoogte van Hardingsveld - Giessendam een klap hoorde. Hierop besloot de Arivva medewerker de politie in te schakelen en op het eerst volgende station de trein stil te zetten.

Op last van de politie werd enige tijd het treinverkeer stilgelegd tussen Geldermalsen en Dordrecht. Nadat het treinstel door de politie was bekeken, bleek er een klein deukje in de trein te zitten. Technisch onderzoek zal moeten uitwijzen wat er precies gebeurd is. Volgens de woordvoerder is nog niet vast komen te staan waardoor het deukje is ontstaan.

Het treinverkeer is omstreeks 10.00 uur weer hervat.
Trein beschoten nabij Gorinchem
Dat is een keer iets anders.. Hierdoor viel Engels Mondelinge uit op school
De docent kon niet op school komen..

En als er echt geschoten is: de dader vind je toch niet meer verwacht ik
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:08:28 #79
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_79792638
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:18 schreef greavy het volgende:

[..]

Trein beschoten nabij Gorinchem
Dat is een keer iets anders.. Hierdoor viel Engels Mondelinge uit op school
De docent kon niet op school komen..

En als er echt geschoten is: de dader vind je toch niet meer verwacht ik
Een jaar of tien, vijftien geleden is er een trein beschoten bij, ik meen, Hedel. De dader is toen wel gepakt, dus het zou zomaar kunnen dat ook deze keer de schutter gevonden wordt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:08:38 #80
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79795220
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:07 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens wanneer de Fyra nou over de HSL naar Brussel door gaat? En waar we op wachten?
Als het goed is met de nieuwe dienstregeling, eind dit jaar dus.
pi_79795537
..en zou die dan een beetje betaalbaar zijn? Een retourtje Rdam-Bxl met de Thalys is 160 eur...
Mu!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2010 @ 17:20:06 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79795616
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:17 schreef SingleCoil het volgende:
..en zou die dan een beetje betaalbaar zijn? Een retourtje Rdam-Bxl met de Thalys is 160 eur...
Het kan goedkoper, maar dan moet je eerder boeken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79795767
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het kan goedkoper, maar dan moet je eerder boeken
...en niet in de spits. Maar ik wil wél in de spits, en dan zijn er geen goedkope tickets
Mu!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 31 maart 2010 @ 17:35:24 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79796142
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:24 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

...en niet in de spits. Maar ik wil wél in de spits, en dan zijn er geen goedkope tickets
Als je vroeg genoeg boekt kun je voor 75 euro klaar zijn in de spits. Vertrek om 6:58 uit Rotterdam, aankomst 8:12 in Brussel. Terug 16:50, aankomst 18:01 in Rotterdam
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79796244
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:39 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, omdat dat ding gebruikt word door mensen die naar brusselzuid willen voor verdere aansluitingen die dan niet nog eens 25 euro extra aan de thalys betalen. Deze mensen zitten dus nooit 1ste klas

Benelux heb ik trouwens een keer op zondag om 6.35 gehad. Zaten al knap wat mensen in
Benelux is één van de best bezette treinseries van Nederland (vaak beter dan de IC Vlissingen-Rotterdam-Amsterdam). Maar inderdaad, daarnaast zit de Thalys meestal ook vol; misschien dat 't iets te maken heeft met de kwaliteit van het Belgische wegennet
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ng-zwijggeld-ns.html

Hoe zit het nou precies? Ze mochten geen toeslag vragen, maar de klanten die het al betaald hadden krijgen het niet terug? En nnu hoeft het 'tijdelijk' niet, maar na 1 september mag het dus plots wel?
Nou kijk, NS beweerd bij hoog en laag dat de het een eigen opgezette ACTIE is (waarvan ze de duur zelf mogen bepalen, in dit geval in de rustige zomerperiode dus), en dat ze helemaal niet juridisch gedwongen zijn /waren om NS Jaarkaarthouders gratis met Fyra/HSL te laten reizen, zoals allerlei bronnen beweerden. Waar het juridisch getouwtrek waarschijnlijk op uit loopt is dat er binnenkort een berichtje naar de Jaarkaarthouders gaat dat ze na 1 september alsnog moeten dokken voor Fyra, en dat dit ook in de Alg Voorwaarden van NS stond/staat, waarbij het regeltje "geldig in alle binnenlandse treinen" op de achterkant van hun kaart over-ruled wordt door deze voorwaarden. Op alle nieuw uit te geven jaarkaarten zal verplichting tot Fyra toeslag vermeld worden. Dat bijv. voor ICE niet betaald hoeft te worden is ook wel verklaarbaar, gezien deze trein over hetzelfde 'goedkope' spoor rijdt en (praktisch) even snel is als de IC, alleen meer comfort heeft. Het draaiende houden van de Fyra kost echter zoveel geld meer, dat ze wel hoge toeslagen moeten eisen. Tweede punt is dan weer hoe lang die hoge toeslagen nog stand houden, waarschijnlijk tot het faillisement van de HSA, waarna de HSL exploitatie opnieuw aanbesteed wordt.
Killing as few patients as possible.
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:39:45 #86
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_79798327
Ergens vind ik het wel grappig... jaren geleden werd er al met veel bombarie aangekondigd dat NS "mobiliteit gaat veranderen", dat het snel en betrouwbaar wordt, enzovoorts. Uit de berichten die nu naar buiten komen blijkt dat er voornamelijk lucht wordt vervoerd, en dat het NS miljoenen kost. Typisch gevalletje hoogmoed komt voor de val?

Watbetreft een faillissement van HSA: wanneer dit gebeurt mag HSA nog tot één jaar lang doorrijden, waarbij het ministerie de kosten draagt. Daarna mag een nieuwe partij het overnemen, maar dit zal niet op dezelfde voorwaarden zijn als het HSA-contract, dit i.v.m. nieuwe Europese regelgevingen.
pi_79799989
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:39 schreef James1988 het volgende:
Watbetreft een faillissement van HSA: wanneer dit gebeurt mag HSA nog tot één jaar lang doorrijden, waarbij het ministerie de kosten draagt. Daarna mag een nieuwe partij het overnemen, maar dit zal niet op dezelfde voorwaarden zijn als het HSA-contract, dit i.v.m. nieuwe Europese regelgevingen.
De voltallige Tweede Kamer heeft zich echter hard gemaakt dat zowel bij aanpassing van de huidige concessie als bij evt. nieuwe aanbesteding dit de opname van de hsl in het hoofdrailnet (en die is al onderhands aan NS gegund na 2015) niet in de weg moeten staan. Ze willen gewoon van de absurde, verlieslatende situatie af. Ja, Nederland steekt ook wel eens een middelvinger uit naar Europa*: de hsl heeft ons wel 7 miljard gekost, dan wordt er eens een grens getrokken. Het zijn maar richtlijnen®eltjes he, de Duitsers komen hier niet met tanks binnenvallen als we ons er niet aan houden Goede vergelijking hierbij is zijn de EU CO2 doelen voor 2020, sommige landen maken zelfs niet eens plannen om dat enigszins te halen.

* dat hoef niet per se direct, maar wordt de nieuwe aanbesteding gewoon zo absurd (men wil een enorme vergoeding maar kaartjes mogen maar normale treintarief kosten), dat niemand erop ingaat schrijven, en dan wordt ie tussen neus en lippen door alsnog hij het hoofdrailnet gevoegd, waarna zowel NS Hispeed (ICE, Thalys, Fyra) als NSR (binnenlandse treinen) erover mogen rijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door davidov2009 op 31-03-2010 19:29:50 ]
Killing as few patients as possible.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:39:43 #88
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_79800598
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:38 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Benelux is één van de best bezette treinseries van Nederland (vaak beter dan de IC Vlissingen-Rotterdam-Amsterdam).
Dat is wel een erg kromme vergelijking. Ja, de Beneluxtrein is vaak vol maar het is eigenlijk maar een heel klein treintje, en zes of zeven bakken per uur vol krijgen is niet zo moeilijk. Zou de Benelux met 12 bakken dubbeldeksmat rijden dan was ie ook maar half vol.
pi_79801025
Sowieso rijden er alleen in de spits treinen die een bezettingsgraad van 100% hebben. Daarbuiten ligt deze veel en veel lager. Ga maar eens ´s avonds met de trein. Coupeetje voor jezelf is absoluut geen zeldzaamheid.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:00:40 #90
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_79801472
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef Socios het volgende:
Sowieso rijden er alleen in de spits treinen die een bezettingsgraad van 100% hebben. Daarbuiten ligt deze veel en veel lager. Ga maar eens ´s avonds met de trein. Coupeetje voor jezelf is absoluut geen zeldzaamheid.
Sterker nog, ik reis nog wel eens met de laatste stoptrein uit Maastricht ri. het noorden en dat is een verkapte ledig mat rit. 3x plan V, met voor mij dan een eigen Vtje.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_79804682
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als je vroeg genoeg boekt kun je voor 75 euro klaar zijn in de spits. Vertrek om 6:58 uit Rotterdam, aankomst 8:12 in Brussel. Terug 16:50, aankomst 18:01 in Rotterdam
Ah...en jij het al eens zo´n ticket geboekt? Zoals gezegd, ik doe die trip al jeren en nog nooit kon ik en goedkoop ticket krijgen...
Mu!
pi_79805234
Zo goedkoop vind ik dat anders niet. Een ticket Utrecht - Düsseldorf met de ICE over 3 weken, in de vliegende spits, heb je voor 32 euro op en neer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79806779
Paar plaatjes van vandaag

Veenendaal-De Klomp, een VIRM op doorreis richting Arnhem en Nijmegen.



Deventer ICMm 4031 staat als rangeerdeel in het zonnetje.



Zutphen, een DM'90 richting Oldenzaal (gehuurd van REGIO NS) en een LINT richting Winterswijk.



Arnhem, eloc 1780 aan kop van een IC richting Roosendaal.



Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79808270
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:


Deventer ICMm 4031 staat als rangeerdeel in het zonnetje.

[ afbeelding ]
Die cabineramen.
pi_79808316
Oh ja, ook nog de VolkerRail Mobiele Werkplaats in Zutphen



Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79808792
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef Ireyon het volgende:
Een lege Beneluxtrein is echt een uitzondering.
idd. Ik ga altijd eerste klas omdat de tweede stapvol zit. Veel gezinnen van afrikaanse afkomst met ladingen kinderen en koffers etc.
De eerste klas zit tussen Adam en Rdam ook vaak vol in de spits
pi_79810922
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 21:55 schreef Zug-Chef het volgende:
HSL
Benelux op de Oude Lijn

[ afbeelding ]
NMBS 2833 is met een stam I10 rijtuigen als Benelux trein 9236 naar Brussel Zuid onderweg als het station van Delft bijna gepasseerd wordt. Links een oud plakaat van limonadefabrikant Ranja, rechts het stadskantoor en een deel van de Oude Kerk. Zondag 28 maart 2010
Goh, lijkt heel erg op deze. Maar vind jouwe mooier.
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:15:35 #98
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_79811603
De I10/I6 stammen zijn mooier als die Prio stammen. Rijden nu al 2x I10/I6 stammen rond in Nederland
pi_79811734
Misschien stond de foto hier al, maar dit zijn dus de GEN stellen voor de NMBS:

Foto gevonden op HGBTF, fotograaf onbekend
pi_79811965
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef trainfreak het volgende:
Misschien stond de foto hier al, maar dit zijn dus de GEN stellen voor de NMBS:
[ afbeelding ]
Foto gevonden op HGBTF, fotograaf onbekend
Maar ik twijfel wel of het 'echt' is, morgen 1 april...
pi_79813620
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef trainfreak het volgende:
Misschien stond de foto hier al, maar dit zijn dus de GEN stellen voor de NMBS:
[ afbeelding ]
Foto gevonden op HGBTF, fotograaf onbekend
mooier dan onze sletjes
  donderdag 1 april 2010 @ 09:23:24 #102
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_79819561
Hm ik vind die sletjes anders best een lekker bekkie hebben ( sorry, maar ik moet 'm even inkoppen)
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')