Hier was ik het natuurlijk niet mee eens en heb ze gelijk gemaild dat ik me wil uitschrijven, hier heb ik een bevestiging op gehad.quote:Overigens vraag ik u ons ook de komende tijd te blijven steunen, want het is van cruciaal belang dat we als vereniging verder groeien. We hebben het dan weliswaar geschopt tot omroep, maar om echt mee te spelen moeten we doorgroeien van 55.000 naar 150.000 leden. Uw bijdrage van ¤ 5,72 wordt jaarlijks, voor 2010 zal dit deze maand gebeuren, automatisch van uw rekening worden afgeschreven. Nee, u krijgt hiervoor geen scheurkalender of omroepblad, maar wel programma’s die nu nog zo node worden gemist.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Parafernalia het volgende:
pwnd!
quote:Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het jammer dat u niet langer deel wilt uitmaken van de achterban van PowNed. Uw verzoek is per direct doorgevoerd en er zal dan ook geen lidmaatschapsgeld worden afgeschreven.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Groeten,
PowNed
Klinkt als KLB of Fok! zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef TNA het volgende:
Eigen schuld, moet je je maar niet inlaten met die extreemrechtse heaumeaucommunie.
Dus jij hebt ze 72 cent geschonken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Roi het volgende:
Vorig jaar me via Fok gratis aangemeld bij Powned, dit zou een eenmalig iets zijn.
Nu kreeg ik twee weken terug een mail over wat ze dit jaar gaan doen (eerste mail sinds vorig jaar oid)
[..]
Hier was ik het natuurlijk niet mee eens en heb ze gelijk gemaild dat ik me wil uitschrijven, hier heb ik een bevestiging op gehad.
Nu check ik vandaag m'n rekening en zie ik dat ze wel gewoon geld hebben afgeschreven! Heb het natuurlijk gelijk gestorneerd, stelletje oplichters. Het mag dan wel maar 5 euro zijn maar dit pik ik niet!
Ja dit mailtje heb ik dus ook ontvangen, maar ze hebben dus wel gewoon het geld afgeschrevenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef Knallert het volgende:
Hetzelfde is bij mij gebeurd weliswaar niet via Fok. Ik heb het maar gestorneerd.
[..]
Als powned mailt dat ze geen geld afschrijven (wat oospronkelijk ook zo hoorde te zijn) en ze doen dat toch, is dat niet TS zijn fout.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je voorwaarden leest is het 1x in het jaar dat je geld wordt afgeschreven, Sherlock dus kun je pas vanaf 31 december als de echte stop zien. Ook staat het erin dat je per brief moet opzeggen.. En niet per email.
Wel raar dat het in het emailtje niet staat. En helemaal raar dat via email kan.
Dreigmail en een bakpoederbrief met hulzen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Martijn_16 het volgende:
Heb precies hetzelfde, wat een grap.Hoe storneer je zo'n bedrag bij ING?
Top, dankje!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dreigmail en een bakpoederbrief met hulzen.
quote:
Dan heb jij de voorwaarden (of TS) niet goed gelezen tijdens het registreren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Als powned mailt dat ze geen geld afschrijven (wat oospronkelijk ook zo hoorde te zijn) en ze doen dat toch, is dat niet TS zijn fout.
Betalen > Overschrijven > Incasso-opdrachten > Op het kruisje klikkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Martijn_16 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dreigmail en een bakpoederbrief met hulzen.
In Nederland geld de stelregel dat opzeggen net zo makkelijk moet zijn als aanmelden. Als je dus via het Web kunt aanmelden mogen ze niet eisen dat je per brief opzegt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je voorwaarden leest is het 1x in het jaar dat je geld wordt afgeschreven, Sherlock dus kun je pas vanaf 31 december als de echte stop zien. Ook staat het erin dat je per brief moet opzeggen.. En niet per email.
wijs even aan waar staat dat het een jaarlijks terugkerend bedrag is? sterker nog er staat specifiek eenmalig 5,72. niet jaarlijks 5,72. een link naar de algemene voorwaarden zie ik ook niet. aleen een privacy statementquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel raar dat het in het emailtje niet staat. En helemaal raar dat via email kan.
Dat wordt toch teniet gedaan door de voorwaarden? Je gaat er mee akkoord?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Kumerian het volgende:
[..]
In Nederland geld de stelregel dat opzeggen net zo makkelijk moet zijn als aanmelden. Als je dus via het Web kunt aanmelden mogen ze niet eisen dat je per brief opzegt.
ik weet niet van hoeveel omroepen jij in je leven lid ben geweest maar ik van geen 1quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
die 5 euro mogen ze wel houden, zal me ook eens opzeggen...
Overigens had je ook wel door kunnen hebben dat het een keer per jaar zou gebeuren, dat verlangt elke omroep
Voorwaarden gaan nooit boven wet of jurisprudentie.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Dat wordt toch teniet gedaan door de voorwaarden? Je gaat er mee akkoord?
ik ook geeneen hiervoor, maar het was me wel duidelijk dat dit een jaarlijks bedrag betrof...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet niet van hoeveel omroepen jij in je leven lid ben geweest maar ik van geen 1
oh sorry je bedoelde de wetgeving.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:23 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Voorwaarden gaan nooit boven wet of jurisprudentie.
algemene voorwaarden kunnen geen wetten teniet doen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat wordt toch teniet gedaan door de voorwaarden? Je gaat er mee akkoord?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.powned.tv/archives/images/algemenevoorwaardenpowned.
zie post boven. Fout van mijn kantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
algemene voorwaarden kunnen geen wetten teniet doen.
Edit: Spuitelf
naja maar ik weet niet of je dan mag storneren zoals jij zelf zeg dat de tekst is aangepast, mensen die dus gaan storneren, hebben ze dan wel een poot om op te staan?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:26 schreef Salatrel het volgende:
overigens word bij het aanmelden (nog steeds) niet verwezen naar de voorwaarden. de tekst is inmiddels wel aangepast dat het een jaarlijks bedrag is.
morgen staat rutger bij je op de stoep samen met big Frankquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:41 schreef HugoBaas het volgende:
Bij mij is er vandaag ook 5,72 afgeschreven. Heb het ook gelijk gestorneerd aangezien ik al een bevestiging heb van ze dat mijn lidmaatschap is opgezegd.
Stelletje lutsers zijn het.
Ik hoop het maar. Ik schrijf wel een brief met wederopzegging per 31 december.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Salatrel het volgende:
gaat om de situatie bij inschrijven lijkt mij. die mensen kunnen de screenshot die ik gepost heb altijd nog als bewijs gebruiken toch?
Links in het menu naar 'overschrijven' oid, daar staat een kopje 'incasso opdrachten'. Als je daar op klikt zie je een overzicht van geincasseerde bedragen, en kan je helemaal rechts op het kruisje drukken om hem te annulerenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Martijn_16 het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef TNA het volgende:
Eigen schuld, moet je je maar niet inlaten met die extreemrechtse heaumeaucommunie.
Ik heb 2 weken geleden al een bevestigings mail gehad van ze met daarin mijn opzegging van mijn lidmaatschap.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik storneer nooit totdat ik weet dat ik een 100% backup heb en bewijs met redenering waarom ik het storneer, in dit geval doe ik het liever niet..
Nja ieder zijn mening natuurlijk.
Ik heb al vaak zat gestorneerd, ook van WNF ofzo omdat die straataanspreekhoeren je maar niet wilden laten gaan voor je doneerde, daarna gewoon teruggestorneerd en niks meer over gehoordquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik storneer nooit totdat ik weet dat ik een 100% backup heb en bewijs met redenering waarom ik het storneer, in dit geval doe ik het liever niet..
Nja ieder zijn mening natuurlijk.
Je kreeg een gratis fok! abbo gast!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:44 schreef wise het volgende:
je ging al de fout in om er sowieso aan mee te doen.
Ik heb geenstijl ook een mailtje verzonden, over waarom ze niet hierover een artikel schrijven, gezien ze dat bij andere bedrijven die zo de fout in gaan wel doen, en dan het getuigt van grote hypocrisie. Zullen ze vast wel niks op antwoordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zie:
http://twitter.com/brendonsanou
http://twitter.com/Superjan
Die tweede is een bestuurslid bij PowNed
Nu als ik op die link klik staat er WEL jaarlijksquote:Beste vrienden, famillie, vage kennissen en weet niet wie al meer,
Ik heb een hele interesante aanbieding voor jullie. Daarmee help je de nieuwe omroep Powned EN kun je geld verdienen voor ieder persoon die zich via jou aanmeld!!
Wat moet je doen?
1: Ga naar https://registratie.powned.tv/refund/?id=457982608
2. Registreer jezelf (eenmalige registratiekosten ¤ 5,72)
3. Je krijgt een persoonlijke link toegestuurd
4. Nodig mensen uit via jou persoonlijke link en krijg voor iedereen die zich via jou aan meldt ¤ 5,72.
Zoals je kunt zien speel je na 1 aanmelding al kiet, daarna ga je al dikke winst maken EN je helpt een geweldige omroep de wereld in! En 5,72 voor ieder persoon is toch mooi mee genomen in deze barre tijden
Handel snel, want volgende week moet powned de 50.000 leden aandragen in Hilversum en weet niet of de actie daarna nog loopt!
Met vriendelijke groet,
Hun kun je geld van een rekening stortenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beste PowNed,
Deze maand ben ik door jullie aangemaild om vervolgens te lezen dat jullie wederom 5,72 van mijn rekening gaan storten.
Aangezien ik tijdens de registratie het woord 'eenmalig' zag en niet 'jaarlijks' ging ik toentertijd akkoord. Echter heb ik geen zin om jaarlijks dit bedrag aan jullie te doneren.
Ik storneer bij deze ook het bedrag dan dat door jullie van mijn rekening is gehaald en wil me bij deze ook per direct afmelden als lid.
Ik hoop dat ik u voldoende geïnformeerd heb.
Met vriendelijke groet,
Rens
Link werkt nu al niet meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.powned.tv/archives/images/algemenevoorwaardenpowned.
Voor het FOK!abo dat je toentertijd kreeg!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Link werkt nu al niet meer.
Waarom zou je dan ook lid van een omroep willen worden, zeker Powned?
Daar gaan de leden en dag omroep. Slimme actiequote:Ik machtig hierbij omroepvereniging PowNed om jaarlijks ¤ 5,72 van mijn rekening af te halen en ik ga akkoord met de écht nobele bedoelingen die we speciaal voor jou in een privacy statement hebben opgesteld.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
LOLZ
Nerds die in dat soort acties trappen
Raap me op...quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beste PowNed,
Deze maand ben ik door jullie aangemaild om vervolgens te lezen dat jullie wederom 5,72 van mijn rekening gaan storten.
Heb je dyslexie?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Booomer het volgende:
Stelletje krentenkakkers hier.Je hebt je vorig jaar toch opgegeven omdat je het een goed initiatief vond? En nou ineens terugkrabbelen?
1: Ik deed het vooral voor het gratis Fok! abonnementquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef Booomer het volgende:
Stelletje krentenkakkers hier.Je hebt je vorig jaar toch opgegeven omdat je het een goed initiatief vond? En nou ineens terugkrabbelen?
1: Zolang mensen maar iets gratis kunnen krijgen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Roi het volgende:
[..]
1: Ik deed het vooral voor het gratis Fok! abonnement
2: Ja ik stond achter het idee maar wat ze hebben laten zien en wat de plannen zijn is echt dramatisch, hier wil ik niet (meer) aan meewerken.
3: Het zou eenmalig zijn dus ik/we krabbelen niet terug.
quote:
Blijkbaar heb je het wel dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:01 schreef Roi het volgende:
[..]
3: Het zou eenmalig zijn dus ik/we krabbelen niet terug.
Ik weet vrijwel zeker dat er daadwerkelijk eenmalig bij stond. Over die wettelijk afgesproken contributie daar weet ik niks vanaf. Waarom zou ik iets dergelijks moeten weten als er duidelijk bij stond éénmalig ¤5,72.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:23 schreef Booomer het volgende:
3: Zoals eerder gezegd, het was al lang duidelijk dat die ¤ 5,72 de jaarlijkse contributie zou worden als Powned zou worden toegelaten tot het publieke bestel. Afgezien van het feit dat die ¤ 5,72 de wettelijk afgesproken contributie is, heb ik het volgens mij ook ergens gelezen toen ik lid werd.
zie mijn screenshot op pagina 1quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat er daadwerkelijk eenmalig bij stond. Over die wettelijk afgesproken contributie daar weet ik niks vanaf. Waarom zou ik iets dergelijks moeten weten als er duidelijk bij stond éénmalig ¤5,72.
Stakker, is gewoon een standaard berichtje hoor. Als je gewoon zei "ik wilde maar 1 jaar lid zijn en nu mijn geld terug" kreeg je ook je zin.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef St4ck3r het volgende:
same here:
----------------------------------------------
Vraag/verzoek:
Leuk.. Powned.. Gratis kon ik jullie steunen.. Nu een automatische incasso van ¤ 5,72?
Dat deze even als de sodemieter word opgeheven!
Hiervoor heb ik me niet ingeschreven!
De hele klerezooi (waarschijnlijk een abbo zoals jullie het zien) opzeggen!!
Hallo ex-PowNed lid,
Heel jammer dat je jouw lidmaatschap niet wilt verlengen! Maar, oké, no hard feelings: bedankt voor je steun het afgelopen jaar.
We hebben ons best gedaan iedereen vooraf op de hoogte te brengen van de incassering voor het nieuwe jaar, maar kennelijk is dat bij jou niet gelukt: excuus hiervoor.
Wij zorgen binnen uiterlijk acht weken voor terugbetaling van het door ons geïncasseerde bedrag (5,72). Je lidmaatschap is bij deze beëindigd.
Groet,
PowNed
waar zegt hij dat hij denkt dat een typmiep het speciaal voor hem heeft uitgetikt dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Stakker, is gewoon een standaard berichtje hoor. Als je gewoon zei "ik wilde maar 1 jaar lid zijn en nu mijn geld terug" kreeg je ook je zin.
Naar welk e-mailadres moet je dat sturen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef St4ck3r het volgende:
same here:
Vraag/verzoek:
Leuk.. Powned.. Gratis kon ik jullie steunen.. Nu een automatische incasso van ¤ 5,72?
Dat deze even als de sodemieter word opgeheven!
Hiervoor heb ik me niet ingeschreven!
De hele klerezooi (waarschijnlijk een abbo zoals jullie het zien) opzeggen!!
Hallo ex-PowNed lid,
Heel jammer dat je jouw lidmaatschap niet wilt verlengen! Maar, oké, no hard feelings: bedankt voor je steun het afgelopen jaar.
We hebben ons best gedaan iedereen vooraf op de hoogte te brengen van de incassering voor het nieuwe jaar, maar kennelijk is dat bij jou niet gelukt: excuus hiervoor.
Wij zorgen binnen uiterlijk acht weken voor terugbetaling van het door ons geïncasseerde bedrag (5,72). Je lidmaatschap is bij deze beëindigd.
Groet,
PowNed
Waar zeg ik dat hij denkt dat....quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
waar zegt hij dat hij denkt dat een typmiep het speciaal voor hem heeft uitgetikt dan?hij is toch ook niet achterlijk
F5en om de reclame te omzeilen op dumpert werkt ook al niet meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:00 schreef Teutobod het volgende:
Kom we boycotten de Dumpert.
quote:Hallo ex-PowNed lid,
Groet,
PowNed
PS: Toch spijt? Om weer lid te worden, dan weet je ons te vinden: www.powned.tv
Ik heb nooit anders meegemaakt dan dat het lastig is.... Aanmelden is in 5 minuten gebeurd, opzeggen moet moeilijk per brief en per se 3 maanden vantevoren en dat soort shit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Kumerian het volgende:
[..]
In Nederland geld de stelregel dat opzeggen net zo makkelijk moet zijn als aanmelden. Als je dus via het Web kunt aanmelden mogen ze niet eisen dat je per brief opzegt.
Raar hè, mensen die geld willen verdienenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
commerciele kuttroep is het toch ook weer geworden
Dat is niet raar nee, wel dat het je opgedrongen wordt want een advertentie aan de zijkant is blijkbaar niet meer genoegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Raar hè, mensen die geld willen verdienen
Ik heb gebruik gemaakt van dit formulier:quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
IK WORD GENEGEERD
WELK EMAILADRES MOET JE DAT HEEN STUREN?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef Rapaille het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/mijnadministratie.html
Oh jee, een paar Fok!ers die allemaal in dezelfde thread posten zijn boos omdat ze niet snappen dat ze contributie moeten betalen als ze lid zijn van een vereniging. Hoe oh hoe zal PowNed het redden nu van elke 1000 leden er 1tje op zegt..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef Trekfiets het volgende:
Zo hard als de leden kwamen,zo hard rennen ze ook weer wegWhehehehe.
Bapao.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Drinky het volgende:
Mijn stornering was vandaag klaar, van 5,72 kun je heel wat broodjes bapao kopen
Rijbewijsquote:
Wist wel dat je dat zou zeggen.quote:
Ducati 749quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wist wel dat je dat zou zeggen.
Autorijbewijs.
Motorrijbewijs.
SV650.
Tuurlijk in het roodquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan wel in het rood. Geel is lelijk.
Het is wat hèquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Bart_Zwolle het volgende:
En hier wordt de contributie aan besteed: http://twitpic.com/1bc1gx
Zwolle inderdaad: de stad van Danny Roodbol en van het schooltje van Rutger Castricum!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is wat hèHeb je je speciaal hiervoor geregistreerd? Dwaas
Owja: Zwolle2
Niks mis met Zwolle!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is wat hèHeb je je speciaal hiervoor geregistreerd? Dwaas
Owja: Zwolle2
Ja en?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:21 schreef Bart_Zwolle het volgende:
[..]
Zwolle inderdaad: de stad van Danny Roodbol en van het schooltje van Rutger Castricum!
http://nl.wikipedia.org/wiki/School_of_Media
Dan ben je vast nog nooit in een willekeurige stad in Friesland, Flevoland of de achterhoek geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zwolle moet wel de saaiste kutstad van Nederland zijn.
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan ben je vast nog nooit in een willekeurige stad in Friesland, Flevoland of de achterhoek geweest.
Hoe kan het ook anders met zo'n naam?quote:Op maandag 5 april 2010 18:08 schreef l3laster het volgende:
Eerst allemaal achter geenstijl aanlopen en vervolgens gaan huilen
had je kunnen verwachten dat dit bedrag jaarlijks zou zijn... en wat een drama om 5,72
Is Fok KLB dan hetzelfde als Geenstijl?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef TNA het volgende:
Opzich wel goed dat íemand het doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef SomePerson het volgende:
Powned steunen
Vandaag in het PowNews: haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links en haten op links.
Dit inderdaad zelfs gratis.quote:
Jammer dat er weer "haten op " staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Opzich wel goed dat íemand het doet.
Dat is geenstijl sukkel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
De hebben dat geld nodig voor fatsoenlijke kleding voor de interviewsters.
vanaf 3.00 minuten
Jij snapt er ook niks vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Ja, die ~6 euro per jaar raakt je ook echt keihard in de portemonnee
die gasten hebben wel gewoon gelijk kijk hoe ze derbij loopt manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
De hebben dat geld nodig voor fatsoenlijke kleding voor de interviewsters.
vanaf 3.00 minuten
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:51 schreef KGV het volgende:
[..]
die gasten hebben wel gewoon gelijk kijk hoe ze derbij loopt man
van die 6 euro kan ik 4 dagen eten man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Ja, die ~6 euro per jaar raakt je ook echt keihard in de portemonnee
ze loopt er toch ook bij als een hoer. niks mis mee verder, maar het is wel zo.quote:
Iemand uit een topic uit 2010 uitlachenquote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef KGV het volgende:
[..]
ze loopt er toch ook bij als een hoer. niks mis mee verder, maar het is wel zo.
ik vind je maar een naar mannetjequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Iemand uit een topic uit 2010 uitlachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |