waar zegt hij dat hij denkt dat een typmiep het speciaal voor hem heeft uitgetikt dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Stakker, is gewoon een standaard berichtje hoor. Als je gewoon zei "ik wilde maar 1 jaar lid zijn en nu mijn geld terug" kreeg je ook je zin.
Naar welk e-mailadres moet je dat sturen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:29 schreef St4ck3r het volgende:
same here:
----------------------------------------------
Vraag/verzoek:
Leuk.. Powned.. Gratis kon ik jullie steunen.. Nu een automatische incasso van ¤ 5,72?
Dat deze even als de sodemieter word opgeheven!
Hiervoor heb ik me niet ingeschreven!
De hele klerezooi (waarschijnlijk een abbo zoals jullie het zien) opzeggen!!
----------------------------------------------
Hallo ex-PowNed lid,
Heel jammer dat je jouw lidmaatschap niet wilt verlengen! Maar, oké, no hard feelings: bedankt voor je steun het afgelopen jaar.
We hebben ons best gedaan iedereen vooraf op de hoogte te brengen van de incassering voor het nieuwe jaar, maar kennelijk is dat bij jou niet gelukt: excuus hiervoor.
Wij zorgen binnen uiterlijk acht weken voor terugbetaling van het door ons geïncasseerde bedrag (5,72). Je lidmaatschap is bij deze beëindigd.
Groet,
PowNed
Waar zeg ik dat hij denkt dat....quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
waar zegt hij dat hij denkt dat een typmiep het speciaal voor hem heeft uitgetikt dan?hij is toch ook niet achterlijk
F5en om de reclame te omzeilen op dumpert werkt ook al niet meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:00 schreef Teutobod het volgende:
Kom we boycotten de Dumpert.
quote:Hallo ex-PowNed lid,
Heel jammer dat je jouw lidmaatschap niet wilt verlengen! Maar, oké, no hard feelings: bedankt voor je steun het afgelopen jaar.
We hebben ons best gedaan iedereen vooraf op de hoogte te brengen van de incassering voor het nieuwe jaar, maar kennelijk is dat bij jou niet gelukt: excuus hiervoor.
Wij zorgen binnen uiterlijk acht weken voor terugbetaling van het door ons geïncasseerde bedrag (5,72). Je lidmaatschap is bij deze beëindigd.
Groet,
PowNed
PS: Toch spijt? Om weer lid te worden, dan weet je ons te vinden: www.powned.tv
Ik heb nooit anders meegemaakt dan dat het lastig is.... Aanmelden is in 5 minuten gebeurd, opzeggen moet moeilijk per brief en per se 3 maanden vantevoren en dat soort shit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Kumerian het volgende:
[..]
In Nederland geld de stelregel dat opzeggen net zo makkelijk moet zijn als aanmelden. Als je dus via het Web kunt aanmelden mogen ze niet eisen dat je per brief opzegt.
Raar hè, mensen die geld willen verdienenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
commerciele kuttroep is het toch ook weer geworden
Dat is niet raar nee, wel dat het je opgedrongen wordt want een advertentie aan de zijkant is blijkbaar niet meer genoegquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Raar hè, mensen die geld willen verdienen
Ik heb gebruik gemaakt van dit formulier:quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
IK WORD GENEGEERD
WELK EMAILADRES MOET JE DAT HEEN STUREN?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:06 schreef Rapaille het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/mijnadministratie.html
Oh jee, een paar Fok!ers die allemaal in dezelfde thread posten zijn boos omdat ze niet snappen dat ze contributie moeten betalen als ze lid zijn van een vereniging. Hoe oh hoe zal PowNed het redden nu van elke 1000 leden er 1tje op zegt..quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:57 schreef Trekfiets het volgende:
Zo hard als de leden kwamen,zo hard rennen ze ook weer wegWhehehehe.
Bapao.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef Drinky het volgende:
Mijn stornering was vandaag klaar, van 5,72 kun je heel wat broodjes bapao kopen
Rijbewijsquote:
Wist wel dat je dat zou zeggen.quote:
Ducati 749quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wist wel dat je dat zou zeggen.
Autorijbewijs.
Motorrijbewijs.
SV650.
Tuurlijk in het roodquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan wel in het rood. Geel is lelijk.
Het is wat hèquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Bart_Zwolle het volgende:
En hier wordt de contributie aan besteed: http://twitpic.com/1bc1gx
Zwolle inderdaad: de stad van Danny Roodbol en van het schooltje van Rutger Castricum!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is wat hèHeb je je speciaal hiervoor geregistreerd? Dwaas
Owja: Zwolle2
Niks mis met Zwolle!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is wat hèHeb je je speciaal hiervoor geregistreerd? Dwaas
Owja: Zwolle2
Ja en?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:21 schreef Bart_Zwolle het volgende:
[..]
Zwolle inderdaad: de stad van Danny Roodbol en van het schooltje van Rutger Castricum!
http://nl.wikipedia.org/wiki/School_of_Media
Dan ben je vast nog nooit in een willekeurige stad in Friesland, Flevoland of de achterhoek geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zwolle moet wel de saaiste kutstad van Nederland zijn.
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 april 2010 00:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dan ben je vast nog nooit in een willekeurige stad in Friesland, Flevoland of de achterhoek geweest.
Hoe kan het ook anders met zo'n naam?quote:Op maandag 5 april 2010 18:08 schreef l3laster het volgende:
Eerst allemaal achter geenstijl aanlopen en vervolgens gaan huilen
had je kunnen verwachten dat dit bedrag jaarlijks zou zijn... en wat een drama om 5,72
Is Fok KLB dan hetzelfde als Geenstijl?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:51 schreef TNA het volgende:
Eigen schuld, moet je je maar niet inlaten met die extreemrechtse heaumeaucommunie.
Opzich wel goed dat íemand het doet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef SomePerson het volgende:
Powned steunen
Vandaag in het PowNews: haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links, haten op links en haten op links.
Dit inderdaad zelfs gratis.quote:
Jammer dat er weer "haten op " staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Opzich wel goed dat íemand het doet.
Dat is geenstijl sukkel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
De hebben dat geld nodig voor fatsoenlijke kleding voor de interviewsters.
vanaf 3.00 minuten
Jij snapt er ook niks vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Ja, die ~6 euro per jaar raakt je ook echt keihard in de portemonnee
die gasten hebben wel gewoon gelijk kijk hoe ze derbij loopt manquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
De hebben dat geld nodig voor fatsoenlijke kleding voor de interviewsters.
vanaf 3.00 minuten
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:51 schreef KGV het volgende:
[..]
die gasten hebben wel gewoon gelijk kijk hoe ze derbij loopt man
van die 6 euro kan ik 4 dagen eten man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
Ja, die ~6 euro per jaar raakt je ook echt keihard in de portemonnee
ze loopt er toch ook bij als een hoer. niks mis mee verder, maar het is wel zo.quote:
Iemand uit een topic uit 2010 uitlachenquote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef KGV het volgende:
[..]
ze loopt er toch ook bij als een hoer. niks mis mee verder, maar het is wel zo.
ik vind je maar een naar mannetjequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Iemand uit een topic uit 2010 uitlachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |