Oh ja, dat mag hij zelf vinden. Maar als je dat topic leest, dan kom je er wel achter dat hij gewoon uit zijn nek lult, er niks vanaf weet, en bang is voor het grote onbekendequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Ripley het volgende:
nou ja, als socios festivals niks vindt moet ie dat zelf weten toch? Hoezo mag ie dat niet vinden?
Ik was de TS, niet de rellert.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
Als je daar al hebt lopen rellen, doe dat dan niet hier nog een keer.
Omdat er een verschil is in het hebben van een mening, of die te pas en te onpas ventileren.quote:nou ja, als socios festivals niks vindt moet ie dat zelf weten toch? Hoezo mag ie dat niet vinden?
Waarom kan je niet respecteren dat er mensen zijn die zoiets wel leuk vinden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Lees eens goed dan.
Heel veel die de klacht terecht vonden en zelfs met toevoegingen kwamen.
De klacht ging wel over festivals, hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Het gaat hem niet om de festivals. Het gaat hem om de mensen die ernaar toe gaan.
Ik heb wel ff zin in een rel. Is alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je daar al hebt lopen rellen, doe dat dan niet hier nog een keer.
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef Samzz het volgende:
Waarom kan je niet respecteren dat er mensen zijn die zoiets wel leuk vinden?Ik ga toch ook geen fail topic openen over jouw treinenliefde? Kom op, zeg
Ja, en ik reis de meeste treinkilometers per jaar hier. Wat maakt het uit? Ieder z´n ding.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat we met de mensen samen hier ruim 300+ festivals hebben meegemaakt. Socios geen één... nuff said
Het ging over festivals hier en hij zei hier:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat er een verschil is in het hebben van een mening, of die te pas en te onpas ventileren.
Je ziet het verschil niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en ik reis de meeste treinkilometers per jaar hier. Wat maakt het uit? Ieder z´n ding.
Fok is groter dan Singlesquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging over festivals hier en hij zei hier:
sowieso festivals
Dat is niet te pas en te onpas toch, het was een ontopic reactie. Vervolgens werd zijn kop er zowat afgebeten om die redelijk onschuldige reactie.
Ik ben het niet met hem eens en ik vind zijn manier van posten doorgaans irritant verder hoor.
In KLB is dat hetzelfde.quote:Ik was de TS, niet de rellert.
Maar waarom mag hij festivals niet kut vinden dan? Het ging er over en hij gaf zijn mening. Smaken mogen toch verschillen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet?
Goed, komt ie:
Wij leveren daar nul commentaar op
Jij wel op festivals
(oh, en wij (iig ik) maken ook treinkm's, jij bent nog nooit op een festival geweest)
Had dat bedacht voor je met dat topic ging leuren, mutsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en ik reis de meeste treinkilometers per jaar hier. Wat maakt het uit? Ieder z´n ding.
Ik krijg genoeg treingebash om m´n oren hoor.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
Je ziet het verschil niet?
Goed, komt ie:
Wij leveren daar nul commentaar op
Jij wel op festivals
hier? in dit topic?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg treingebash om m´n oren hoor.
Wel als ik uitgebreid over treinen begin te lullen hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
hier? in dit topic?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef Socios het volgende:
[..]
De klacht ging wel over festivals, hoor.
Pathologisch leugenaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:01 schreef Socios het volgende:
Lowlands![]()
Allemaal mensen die vertellen dat ze naar Lowlands gaan.Nou, stoer hoor!
_!
Kutfestivals.![]()
En dan ook een half jaar van te voren al nergens anders meer over kunnen praten.![]()
Echt, royal sadness.![]()
!!11
Dus je mag hier niet melden dat je festivals kut vindt als het erover gaat? Waarom in godsnaam? Het is niet alsof het festivaltopic opzoekt of zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
En Rip, als je je kop in de leeuwenkuil stopt, kun je verwachten dat hij er afgebeten wordt
Kwantiteit != kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:01 schreef Socios het volgende:
Hoezo faalt het hard? Vrij succesvol topic imo. Blijkt ook uit de vele reacties.
Het is wel erg hypocriet om dat te "vinden" als je er nooit geweest bent en je mening baseert op de vrolijkheid en zin van andere mensen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar waarom mag hij festivals niet kut vinden dan? Het ging er over en hij gaf zijn mening. Smaken mogen toch verschillen?
Ja! Socios, potje koploperkoppen? jij eerst!quote:/insert treinkoppen grapje.
naar I Am Kloot vanavondquote:
Tuurlijk mag hij dat zeggen. En ik mag zeggen dat hij niet weet waar hij over kletst. En zeker als ik vaker die discussie met hem heb gevoerd (toen wel met goede argumenten van mijn kantquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus je mag hier niet melden dat je festivals kut vindt als het erover gaat? Waarom in godsnaam? Het is niet alsof het festivaltopic opzoekt of zo.
Verklaart u nader?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
Misschien is mijn oordeel wat gekleurd omdat ik Socios erg sociaal gehandicapt vind overkomen.
Deels mee eens... Damn, als ik bij m'n ex sliep gegarandeerd een slapeloze nachtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:05 schreef RealZeus het volgende:
Samen slapen leidt tot slaapgebrek
Goedemorgen trouwens.
Dat was al meerdere mensen opgevallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
omdat ik Socios erg sociaal gehandicapt vind overkomen.
Nooit last vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels mee eens... Damn, als ik bij m'n ex sliep gegarandeerd een slapeloze nacht
Hoezo? Ik hoef ook niet naar sensation white te gaan om op bbasis van de mensen die ik ken die daar heen gaan, de beelden die ik van tv ken en de muziek die er wordt gedraaid te weten dat ik het kut vind en ik er dus niet heen wil. Dat andere mensen het wel leuk vinden is ook hun goed recht.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel erg hypocriet om dat te "vinden" als je er nooit geweest bent en je mening baseert op de vrolijkheid en zin van andere mensen.
Dat riekt naar afgunst. Een treurige emotie.
Dat je overkomt als een wereldvreemde mafketel die heel veel stront uit zijn strot weet te persen. Dan hebben we het nog niet over de plaat voor je kop en het betweterige irritante gedrag. Sociaal gehandicapt dus.quote:
je hebt in het verleden al bewezen dat het niet de moeite is jou dat uit te leggen.quote:
Ah, maar in Socios geval zou je er nog achteraan zeggen dat diegene die er wel heen gaan trieste kneuzen zijn. Daar zit hem nou net de kink.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoef ook niet naar sensation white te gaan om op bbasis van de mensen die ik ken die daar heen gaan, de beelden die ik van tv ken en de muziek die er wordt gedraaid te weten dat ik het kut vind en ik er dus niet heen wil. Dat andere mensen het wel leuk vinden is ook hun goed recht.
Wat eheft dat met afgunst te maken? Ik ben blij dat ik er niet heen hoef
Precies dit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:08 schreef Ripley het volgende:
Hoezo? Ik hoef ook niet naar sensation white te gaan om op bbasis van de mensen die ik ken die daar heen gaan, de beelden die ik van tv ken en de muziek die er wordt gedraaid te weten dat ik het kut vind en ik er dus niet heen wil. Dat andere mensen het wel leuk vinden is ook hun goed recht.
Wat eheft dat met afgunst te maken? Ik ben blij dat ik er niet heen hoef
Dan ging het oerend hard?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels mee eens... Damn, als ik bij m'n ex sliep gegarandeerd een slapeloze nacht
Maar alles wat Mata leuk vindt, IS toch ook leuk?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Ripley het volgende:
nou ja, als socios festivals niks vindt moet ie dat zelf weten toch? Hoezo mag ie dat niet vinden?
Door de manier waarop jij post en wat je zegt, kom je nou niet echt communicatief over.quote:Verklaart u nader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |