Ik kart altijd lekker door de scherpe bocht op de A7 langs Purmerend. Nog nooit het dorp in geweest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:45 schreef Lily-Ella het volgende:
Heb je de sfeer wel eens geproefd hier?
- geen sfeerquote:
Samzzletje!quote:
Mensen die kids meenemen naar festivals.quote:Neem hem mee, nooit te vroeg voor goede muziek.
Datzelfde geldt voor grote mensenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die kids meenemen naar festivals.
Dat is geen plek voor kinderen, alleen al vanwege het feit dat die kleine oortjes niet tegen zoveel geluid kunnen. Gehoorbeschadiging en zulks.
Mataquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samzzletje!![]()
Heerlijk weer.
En lekker dromen over goeie festivals deze zomer. Wordt het Nature One, LowLands of Kazantip (Oekraiene).... keuzes keuzes...
Jij kom er ook vandaan? Ga trouwens weer ffe verder met werken tot half 1quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
- geen sfeer
- lelijke huizen
- weinig te doen
De dorpskern heeft nog wel iets maard aar zijn allemaal woonwijken omheen gepleurd waar gewoon verder niet is dan woonhuizen. Vreselijk.
Ja, maar die kiezen er zelf voor. Zo'n kind heeft echt geen fuck aan zo'n festival.quote:Datzelfde geldt voor grote mensen
Ik ben het met je eens... Zwarte Cross heeft ook een Blagenparadijs, yayquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die kids meenemen naar festivals.
Dat is geen plek voor kinderen, alleen al vanwege het feit dat die kleine oortjes niet tegen zoveel geluid kunnen. Gehoorbeschadiging en zulks.
Is al eens uitgelegd in een heel topic.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er mis met festivals (let op: er zijn hier heul veul liefhebbers)
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:50 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Jij kom er ook vandaan? Ga trouwens weer ffe verder met werken tot half 1![]()
![]()
Oh ja, toen heb ik ook meegeholpen om je compleet de grond in te brandenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Is al eens uitgelegd in een heel topic.
Oordoppen vet chill, ja. Ik gebruik ze ook tijdens het uitgaan. Superrrrr.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Moet eigenlijk eens echt op zoek naar mijn oordoppen... die zijn... ergens...
Triest misantroop jaloers afgunstig ventjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef Socios het volgende:
[..]
De meesten vonden het een zeer terechte klacht hoor. Alle TS-bashing heb ik daar verworpen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja, toen heb ik ook meegeholpen om je compleet de grond in te branden
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef El_Matador het volgende:
Triest misantroop jaloers afgunstig ventje
Dude, het was een KLB topic, je medestanders waren beroeps-rellers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:55 schreef Socios het volgende:
[..]
De meesten vonden het een zeer terechte klacht hoor. Alle TS-bashing heb ik daar verworpen.
Ja... Dat topic is het schoolvoorbeeld van een epic fail.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Lees eens goed dan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Dude, het was een KLB topic, je medestanders waren beroeps-rellers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |